Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tenminste de mode qua kleren. ik zie nu een hele hoop mensen rondlopen in wijde zwarte rokken en dingetjes met vleermuismouwen, een simulatie van het gothic-wezen lijkt me.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Volgus mij isset een mix van verschillende stijlen
er zit een beetje barok in, maar ook nen beetje renaissance... tis een beetj vaag... maar het is weer tot leven gewekt door de glamrockers en new wavers in de jaren 80 al is het wel es vaker teruggekomen volgus mij maar ik gok maar een beetj...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dis een beetje vage topic wat dat betreft.
Je kan niet zeggen, nu is het begonnen. Het heeft zich langzaam ontwikkeld, het kon al in de middeleeuwen begonnen zijn. Maar dat het pas vorm kreeg later. Beginpunt lijkt me dus lastig te zeggen. Maarre is het niet begonnen bij de satanisten ofsow? Niet dat ik verstand van heb, maar gewoon "suggestie"
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
![]() |
gothic heeft niks met gotiek ofzo te maken, iig niet met het onstaan van de gotiek oid, gotiek is een kunststijl, gothic een blablablastijl, wat voor iedereen iets anders is, vergelijken daarmee is nutteloos.. neem de grufties die bestaan al jaren, op dit moment is alles cybergoth, de zware goths vallen langzamerhand weg, wat is gothic, wat is al dat boeiende stroming gezeik..gothic is gewoon op idt moment, vooral het nadenken en in de intresses in de geschiedenis, het onstaan van alles en de filosofie.. je kunt zooiets moeilijk een naampje als gothic geven, wat is de definitie van andere stijlen dan, waarom is er zon vraag naar definities, waarom niet gewoon let live.. alle stijlen veranderen met de tijd mee en terugvallen op historie is geven nutteloos.. de kleding valt terug naar de middeleeuwen en idd de neoromantiek, barok iets.. maar voorderest niet, daarom zegt de kleding ook niets, niks zegt niets..en ik hou niet van geblaet dus ik stop
Laatst gewijzigd op 29-06-2002 om 17:05. |
![]() |
|
![]() |
De eerste gothic trekjes zoals je het nu ziet komen van de New wave,eind jaren 70
Je hebt verschillende manieren van gothic kleden...je hebt een stijl die wat weg heeft van de middeleeuwen de jurken etc. Maar de zwarte make-up en gewoon donkere kleding komt van de New wave periode.. Laatst gewijzigd op 30-06-2002 om 14:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Het pentagram is een boeiend ding ![]() ![]()
|
![]() |
Bauhaus een van de voorlopers van gothic.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|