Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als die 20 minuten jou en haar teveel zijn en zij ligt te bekken met een andere kerel, lijkt het me aardig open and shut eerlijk gezegd. Klaar, voorbij, jammer dan.
||
Citaat:
![]() wat een prutser is die ts
||
![]() |
Citaat:
![]() En als het echt een korte relatie was, wat is dan het probleem? Iedereen maakt fouten ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedenk wat je wilt: wel of geen relatie met 'meisje 2'. En als je haar leuk vindt en een relatie met haar wilt, vertel haar dat dan. Als ze niet weet dat je haar leuk vindt dan zal ze gewoon door gaan met haar leven ed en daar hoort het hebben van relaties ook bij, dat lijkt me nogal logisch. En bekijk het ajb allemaal wat realistischer... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij vindt haar leuk en je vindt 20 minuten treinen teveel? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
b) hoe betrouwbaar is dat broertje? Waarom vraag je haar niet gewoon of ze haar keuze veranderd heeft oid? Dit is speculeren zonder haar kant te horen. Mijn vriend woont 3 uur treinen bij me vandaan, DAT is pas een afstand ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() b) niet.... ![]() @ TS maarja als je gaat denken van "het zal toch wel niet zo zijn" dan gaat het helemaal mis want je geeft jezelf valse hoop.. en egt ik zeg het je...het resultaat van valse hoop is kut
||
Citaat:
![]() ![]() OT: zeur niet. Laat dat kind met rust.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Damn, ik had op z'n minst een hoop drank, beetje incest en minstens 1 iemand zwanger verwacht
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||||
Citaat:
Er zijn meerdere mensen die dit ervaren. En ten 2e, je bent 16 dus das eigelijk heel logisch dat je (sneller) dit soort gevoelens / situaties ontwikkelt. Het klinkt lulliger dan ik bedoel by the way. Citaat:
Het zogenaamde "morele dilemma" hebben jullie ook al overleefd, dus dan laat je je hierdoor toch zeker ook niet zomaar aan de kant schuiven? 2) Daar heb je die ander dus al...wat ga je nu doen? 3) We gaan pas praten over een afstand als jij aan de ene kant van N'land woont en zij aan de andere kant (lees: Groningen - Limburg bijvoorbeeld) of wanneer 1 van jullie 2 in het buitenland woont. 20Min met de trein reizen is echt geen afstand, je mag blij zijn dat het nog zo dichtbij is en dat het uberhaupt nog te doen is met OV. We gaan er niet meer soap-verhaal van maken dan het in werkelijkheid is schat ![]() Daarnaast: welke problemen? 4) Ja dat recht heeft ze. Ze vindt jou miss dan wel leuk, maar jij onderneemt verder zelf ook geen actie, mede omdat jij het hele trein-gebeuren schijnbaar al te veel van het goede vindt. Tenzij jij niet bij die trein in de buurt kan komen, zie ik er geen probleem in, ookal ken ik dan niet het hele achterliggende verhaal. Die knul is dichter in de buurt bij haar, jij wilt aankijken hoe het loopt....1+1=2 Ten 2e: hoe weet dat broertje dat dan? Denk je niet dat hij misschien aan het overdrijven is? Miss alleen maar om het verhaal spannender te maken? 5) Nu je weet hoe je je voelt hieronder, zou ik als ik jou was er maar snel achter aan gaan dan. Het gevoel zal er namelijk niet minder om worden als je alles laat begaan zoals het nu loopt. Citaat:
Who gives a shit wat de rest vd wereld ervan denkt! Ga ervoor jochie, je bent verdorie 16 en dr ligt nog een heel leven voor je open. Je krijgt er spijt van als je dit zn beloop laat, en je hebt zelf al gezegd dat je je er kut onder voelt. Je hebt al gezegd tegen meisje 1 dat je haar niet meer leuk vindt. Je kunt gerust tegen haar zeggen in alle eerlijkheid dat dit komt omdat je er achter bent gekomen dat je eigenlijk meisje 2 toch leuker vindt dan dat dat je haar vindt. Ja lullig, maar in ieder geval wél de waarheid. Nu die weg open ligt, zou het dus minder moeilijk moeten zijn om bij meisje 2 uit te komen. Wij kunnen wel wat met dit verhaal dus zo te zien, maar vraag is nu: Kun jij nog wel iets met alle antwoorden die zijn gegeven?! En zoja, ga je er dan ook daadwerkelijk nog iets mee doen...?
Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 12:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je bent 16 kiddo. ![]() ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |