Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2006, 22:42
Mats
Mats is offline
Hey allemaal,

Ik voel me wat kut vanavond, normaal probeer ik altijd hulp te bieden aan iedereen, maar nu heb ik hulp nodig.

Het zit zo, vorige zomervakantie ben ik in contact gekomen met een drietal meiden, met 1 korte relatie gehad. Tot dusver geen problemen, maar nu ben ik verliefd geworden op een ander uit dat drietal!

Nou denken jullie vast dat dat al het eind van het verhaal is, maar nee hoor, het wordt nog veel soapiger...

Ik woon niet bij die meiden in de buurt. Jullie zullen wel snappen dat het wat gevoelig ligt om wat met meisje 2 te hebben, gezien meisje 1 en ons verleden. We hebben toch wat uitgespookt, heel moreel dilemma, maar nu het echte probleem. Er is een 2e jongen in het spel gekomen, die meisje 2 ook leuk vindt. Ze vindt mij leuker (heeft ze me zelf verteld), maar gezien de problemen en de afstand (20min trein) zou het handiger zijn om met die jongen wat te hebben. We zouden het aankijken hoe het gaat, maar nou was ik vanavond op msn, hoor ik van dr broertje dat ze met m ligt te zoenen op r kamer. En spontaan werd ik misselijk, en dat zegt wat voor me. Ik had eerder tegen dr gezegd dat ze als ze hem leuker vindt dan mij dat ze er dan voor moest gaan, maar nu... Het raakt me veel harder dan ik ooit had gedacht.

Het liefst zou ik nu met r gaan praten maarja, niemand mag dus weten dat ik r leuk vindt, (ligt nog wat pijnlijk, ookal heb ik meisje 1 verteld dat ik r niet meer leuk vindt)

Jullie kunnen hier waarschijnlijk niet zoveel mee... maar ik moest het wel kwijt.

Slaap zacht allemaal,
Mats
Oud 24-03-2006, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Mats schreef op 24-03-2006 @ 23:42 :
en de afstand (20min trein)
(Sorry, maar als 20 minuten in de trein al een te grote afstand is )
Met citaat reageren
Oud 24-03-2006, 22:53
Ymir
Ymir is offline
Citaat:
shining schreef op 24-03-2006 @ 23:45 :
Inderdaad zeg

Als die 20 minuten jou en haar teveel zijn en zij ligt te bekken met een andere kerel, lijkt het me aardig open and shut eerlijk gezegd. Klaar, voorbij, jammer dan.
Oud 24-03-2006, 23:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
shining schreef op 24-03-2006 @ 23:45 :
idd.
wat een prutser is die ts
Oud 25-03-2006, 00:05
Verwijderd
En dit noem je een drama?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 00:54
bamiPoep
bamiPoep is offline
volgens mij bedoelt ie dat die andere boy 20 mins van haar treinen is

maar verder, boeie
Oud 25-03-2006, 01:00
Roos
Roos is offline
Laat die meid gewoon. Als ze liever iets met die andere jongen heeft, kan je daar weinig aan doen.
Oud 25-03-2006, 01:05
Nictel
Nictel is offline
Citaat:

Het zit zo, vorige zomervakantie ben ik in contact gekomen met een drietal meiden, met 1 korte relatie gehad.

Ik woon niet bij die meiden in de buurt.

hoor ik van dr broertje dat ze met m ligt te zoenen op r kamer.
Ik zal zeggen is meisje 3 niet wat?

En als het echt een korte relatie was, wat is dan het probleem? Iedereen maakt fouten
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 07:41
Verwijderd
Citaat:
lady-kebiss schreef op 25-03-2006 @ 01:05 :
'k vind het idd wel meevallen...zeker in vergelijking met 'vreselijke' dingen en met 'soapdrama's'.

Bedenk wat je wilt: wel of geen relatie met 'meisje 2'. En als je haar leuk vindt en een relatie met haar wilt, vertel haar dat dan. Als ze niet weet dat je haar leuk vindt dan zal ze gewoon door gaan met haar leven ed en daar hoort het hebben van relaties ook bij, dat lijkt me nogal logisch.

En bekijk het ajb allemaal wat realistischer...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 09:29
Verwijderd
Citaat:

en de afstand (20min trein)

Jij vindt haar leuk en je vindt 20 minuten treinen teveel?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 09:29
Clumsy
Clumsy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-03-2006 @ 08:41 :

En bekijk het ajb allemaal wat realistischer...
Inderdaad, probeer het een beetje te relativeren. Als zij jou wel leuk vindt maar het "handiger" vindt om wat met een jongen te hebben die dichterbij woont dan is er sowieso al iets mis met haar.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 10:40
Mats
Mats is offline
Ik zeg toch niet dat het niet kan vanwege de afstand, het komt er alleen wel bij.

En ja dit noem ik een drama, maar miss kijk ik dan niet genoeg soaps

Helaas hebben de meesten van jullie niet echt opbeurend geantwoord, kut. Bedankt: Leonoor, Clumsy en Roos

@ Roos: ze heeft liever iets met mij, maar dat zit dus wat lastig (zie: mijn post)

Maar wel bedankt voor de posts mensen
Oud 25-03-2006, 11:06
Yolcu
Yolcu is offline
20 minuten treinen is peanuts dus dat kan sowieso het probleem niet zijn.

Welke problemen blijven er dan over?
1. Je hebt iets met een vriendin van haar gehad. So what? Waarom zou dat een probleem zijn?
2. Ze lag met iemand anders te zoenen op haar bed terwijl ze zegt dat ze jou leuker vindt dan hem. Ja dan ziet het er naar uit dat ze haar keuze al gemaakt heeft.

Zie het onder ogen, je hebt problemen gemaakt waar ze er helemaal niet zijn en daarom ben je nu te laat. Als je denkt dat zij het echt waard is kun je er met haar over praten, maar als je zelf al zeurt over 20 minuten treinen... dan zou ik zeggen: move on.
Oud 25-03-2006, 11:27
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
nou was ik vanavond op msn, hoor ik van dr broertje dat ze met m ligt te zoenen op r kamer.
a) hoe betrouwbaar is msn als communicatie medium?
b) hoe betrouwbaar is dat broertje?

Waarom vraag je haar niet gewoon of ze haar keuze veranderd heeft oid? Dit is speculeren zonder haar kant te horen.

Mijn vriend woont 3 uur treinen bij me vandaan, DAT is pas een afstand
Oud 25-03-2006, 12:13
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Sherco schreef op 25-03-2006 @ 12:27 :

Mijn vriend woont 3 uur treinen bij me vandaan, DAT is pas een afstand
Mijn vriend woont 4 uur vliegen bij me vandaan. DAT is pas een afstand
Oud 25-03-2006, 12:42
zoef de haas
zoef de haas is offline
20 minuten treinen oh no hell
serieus hier wonen de meesten zeker een half uur FIETSEN van elkaar.... En dat is nog niets
En als ze met die ander ligt te zoenen ja pech voor jou denk ik zo
Oud 25-03-2006, 14:55
ecrivaine
ecrivaine is offline
alles binnen een uur reizen noem ik dichtbij

Maar neem alsjeblieft niet gelijk aan wat het kleine broertje zegt. Ik heb er zelf ook een en die had er soms ook nogal een handje van om halve waarheden te vertellen. Geloof niet zomaar beschuldigingen van anderen; hoor het op zijn minst van haar zelf.
Oud 25-03-2006, 14:57
Estar
Estar is offline
Als ze jou leuker vond had ze dat 20 minuten treinen voor je over en zou ze die andere jongen links laten liggen, doet ze niet, dus ze vind die andere jongen leuker dan jou.

De drama Misschien moet je toch eens aan haar vragen of het waar is wat haar broertje zegt, mijn broertje zegt zoveel om te kunnen kloten. En waarom heb je haar broertje in je lijst
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 16:05
Iduna
Iduna is offline
Pak de telefoon en bel of ga langs.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2006, 18:18
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hey allemaal,

Ik voel me wat kut vanavond, normaal probeer ik altijd hulp te bieden aan iedereen, maar nu heb ik hulp nodig.

Het zit zo, vorige zomervakantie ben ik in contact gekomen met een drietal meiden, met 1 korte relatie gehad. Tot dusver geen problemen, maar nu ben ik verliefd geworden op een ander uit dat drietal!

Nou denken jullie vast dat dat al het eind van het verhaal is, maar nee hoor, het wordt nog veel soapiger...

Ik woon niet bij die meiden in de buurt. Jullie zullen wel snappen dat het wat gevoelig ligt om wat met meisje 2 te hebben, gezien meisje 1 en ons verleden. We hebben toch wat uitgespookt, heel moreel dilemma, maar nu het echte probleem. Er is een 2e jongen in het spel gekomen, die meisje 2 ook leuk vindt. Ze vindt mij leuker (heeft ze me zelf verteld), maar gezien de problemen en de afstand (20min trein) zou het handiger zijn om met die jongen wat te hebben. We zouden het aankijken hoe het gaat, maar nou was ik vanavond op msn, hoor ik van dr broertje dat ze met m ligt te zoenen op r kamer. En spontaan werd ik misselijk, en dat zegt wat voor me. Ik had eerder tegen dr gezegd dat ze als ze hem leuker vindt dan mij dat ze er dan voor moest gaan, maar nu... Het raakt me veel harder dan ik ooit had gedacht.

Het liefst zou ik nu met r gaan praten maarja, niemand mag dus weten dat ik r leuk vindt, (ligt nog wat pijnlijk, ookal heb ik meisje 1 verteld dat ik r niet meer leuk vindt)

Jullie kunnen hier waarschijnlijk niet zoveel mee... maar ik moest het wel kwijt.

Slaap zacht allemaal,
Mats
Mjah je hebt het helemaal fout gespeeld. Geloof nooit woordelijke verklaringen van vrouwen zoals 'ik vind jou leuker'. haar acties bewijzen wat ze werkelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 09:53
Verwijderd
*zapt weg*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 10:08
SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
Sherco schreef op 25-03-2006 @ 12:27 :
a) hoe betrouwbaar is msn als communicatie medium?
b) hoe betrouwbaar is dat broertje?
a) niet....
b) niet....

@ TS
maarja als je gaat denken van "het zal toch wel niet zo zijn" dan gaat het helemaal mis want je geeft jezelf valse hoop..

en egt ik zeg het je...het resultaat van valse hoop is kut
Oud 26-03-2006, 12:31
Clumsy
Clumsy is offline
En hoe staat het ermee?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 12:51
Verwijderd
hahahahaha

is dat broertje misschien niet wat voor jou?
als je toch met hem aan het msnen bent.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 13:41
__
__ is offline
ik zeg, meisje 3.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2006, 18:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 25-03-2006 @ 13:13 :
Mijn vriend woont 4 uur vliegen bij me vandaan. DAT is pas een afstand
Dat maakt een relatie ook wel meteen een stuk lastiger. (of makkelijker maar dan is er iets niet helemaal in orde )

OT: zeur niet. Laat dat kind met rust.
Oud 26-03-2006, 21:02
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 25-03-2006 @ 01:05 :
Agree, ik had ook wel iets spectaculairders verwacht eigenlijk...
Oud 26-03-2006, 21:21
underthabridge
underthabridge is offline
De TS is zelf gewoon een vreselijk drama.
Oud 26-03-2006, 23:46
Verwijderd
Damn, ik had op z'n minst een hoop drank, beetje incest en minstens 1 iemand zwanger verwacht
Citaat:
Lafjuh schreef op 26-03-2006 @ 10:53 :
*zapt weg*
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 08:30
WolterB
WolterB is offline
20 minuten met de trein is NIET ver, als je dat als reden gebruikt, dan heb je er blijkbaar niet genoeg voor over.

Je hoort dat ze met iemand anders zoent, van haar? Nee. Dus of het waar is weet je niet, kan dat dat broertje je aan het stangen is/was.

Dat meisje 2 vindt jou leuker dan die andere jongen, maar hem dus ook leuk, zoals ik uit je post begrijp. Als zij liever iemand heeft die dichterbij woont, heb jij pech blijkbaar.
Oud 30-03-2006, 21:50
deurbel
deurbel is offline
je bent 16.. waar maak je je druk om, er zijn nog genoeg andere meiden en al helemaal als jullie 20 minuutjes reizen al een probleem vinden
Oud 30-03-2006, 23:25
Metal
Metal is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 26-03-2006 @ 13:51 :
hahahahaha

is dat broertje misschien niet wat voor jou?
als je toch met hem aan het msnen bent.
<33333
Oud 31-03-2006, 08:51
adon1s
adon1s is offline
Het is gewoon een sletje gozer, die zeggen altijd dat soort dingen. Geen aandacht aan schenken en palen zodra je kan.
Oud 31-03-2006, 09:10
Escapism
Escapism is offline
als je 16 bent is 20 minuten met de trein misschien best veel
helemaal als je geen ov hebt en je 2,50 euro zakgeld krijgt
Oud 31-03-2006, 11:37
planckton
planckton is offline
Jezus he.. het kan toch wel heel vervelend zijn voor TS, ook al overdrijft hij het misschien een beetje met zn 'soap'. Niet meteen zo afkraken hoor
Met citaat reageren
Oud 31-03-2006, 12:10
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
vorige zomervakantie ben ik in contact gekomen met een drietal meiden, met 1 korte relatie gehad. Tot dusver geen problemen, maar nu ben ik verliefd geworden op een ander uit dat drietal!

Zo soapig is het niet, het is nog te doen.
Er zijn meerdere mensen die dit ervaren. En ten 2e, je bent 16 dus das eigelijk heel logisch dat je (sneller) dit soort gevoelens / situaties ontwikkelt. Het klinkt lulliger dan ik bedoel by the way.

Citaat:
1) Ik woon niet bij die meiden in de buurt. Jullie zullen wel snappen dat het wat gevoelig ligt om wat met meisje 2 te hebben, gezien meisje 1 en ons verleden. We hebben toch wat uitgespookt, heel moreel dilemma, maar nu het echte probleem.
2) Er is een 2e jongen in het spel gekomen, die meisje 2 ook leuk vindt. Ze vindt mij leuker (heeft ze me zelf verteld),
3) maar gezien de problemen en de afstand (20min trein) zou het handiger zijn om met die jongen wat te hebben.
4) We zouden het aankijken hoe het gaat, maar nou was ik vanavond op msn, hoor ik van dr broertje dat ze met m ligt te zoenen op r kamer. En spontaan werd ik misselijk, en dat zegt wat voor me.
5) Ik had eerder tegen dr gezegd dat ze als ze hem leuker vindt dan mij dat ze er dan voor moest gaan, maar nu... Het raakt me veel harder dan ik ooit had gedacht.
1) Het kan idd gevoelig liggen, maar ga voor je gevoel zou ik zeggen. Die is toch belangrijker, plus je kunt er behoorlijke spijt van krijgen als je het niet doet. Strax raak je haar kwijt aan een ander.
Het zogenaamde "morele dilemma" hebben jullie ook al overleefd, dus dan laat je je hierdoor toch zeker ook niet zomaar aan de kant schuiven?

2) Daar heb je die ander dus al...wat ga je nu doen?

3) We gaan pas praten over een afstand als jij aan de ene kant van N'land woont en zij aan de andere kant (lees: Groningen - Limburg bijvoorbeeld) of wanneer 1 van jullie 2 in het buitenland woont.
20Min met de trein reizen is echt geen afstand, je mag blij zijn dat het nog zo dichtbij is en dat het uberhaupt nog te doen is met OV.
We gaan er niet meer soap-verhaal van maken dan het in werkelijkheid is schat

Daarnaast: welke problemen?

4) Ja dat recht heeft ze. Ze vindt jou miss dan wel leuk, maar jij onderneemt verder zelf ook geen actie, mede omdat jij het hele trein-gebeuren schijnbaar al te veel van het goede vindt.
Tenzij jij niet bij die trein in de buurt kan komen, zie ik er geen probleem in, ookal ken ik dan niet het hele achterliggende verhaal.
Die knul is dichter in de buurt bij haar, jij wilt aankijken hoe het loopt....1+1=2

Ten 2e: hoe weet dat broertje dat dan? Denk je niet dat hij misschien aan het overdrijven is? Miss alleen maar om het verhaal spannender te maken?

5) Nu je weet hoe je je voelt hieronder, zou ik als ik jou was er maar snel achter aan gaan dan. Het gevoel zal er namelijk niet minder om worden als je alles laat begaan zoals het nu loopt.

Citaat:
Waarom mag niemand weten dat jij haar leuk vindt?
Who gives a shit wat de rest vd wereld ervan denkt!
Ga ervoor jochie, je bent verdorie 16 en dr ligt nog een heel leven voor je open. Je krijgt er spijt van als je dit zn beloop laat, en je hebt zelf al gezegd dat je je er kut onder voelt.
Je hebt al gezegd tegen meisje 1 dat je haar niet meer leuk vindt. Je kunt gerust tegen haar zeggen in alle eerlijkheid dat dit komt omdat je er achter bent gekomen dat je eigenlijk meisje 2 toch leuker vindt dan dat dat je haar vindt. Ja lullig, maar in ieder geval wél de waarheid. Nu die weg open ligt, zou het dus minder moeilijk moeten zijn om bij meisje 2 uit te komen.

Wij kunnen wel wat met dit verhaal dus zo te zien, maar vraag is nu:

Kun jij nog wel iets met alle antwoorden die zijn gegeven?!
En zoja, ga je er dan ook daadwerkelijk nog iets mee doen...?

Laatst gewijzigd op 31-03-2006 om 12:14.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2006, 00:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Lafjuh schreef op 26-03-2006 @ 10:53 :
*zapt weg*

Je bent 16 kiddo. Go out and smell true life.
Oud 03-04-2006, 00:29
m.
m. is offline
Hoe klote het ook is, en wat je ook voelt, ik zou het maar proberen te laten gaan

Als ze zo makkelijk met die ander gaat liggen zoenen zou ik haar maar zo snel mogelijk vergeten, dan is ze een je simpelweg niet waard

Sterkte ermee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten