Oud 24-06-2002, 17:28
ilsy
ilsy is offline
Helleu a todos!

De laatste tijd zit ik erover na te denken wanner ik merk dat ik nou écht verliefd ben..Aangezien ik dit niet iedere dag heb meegemaakt en ben vind ik dit voor mezelf eigenlijk best moeilijk te verwoorden, en momenteel zit ik ook een btje in een situatie waarvan ik eigenlijk niet weet (zie ook topic: apart & k*t)..

Maargoe, ik ben dus benieuwd waaraan jullie merken dat je verliefd bent...aan jezelf, wil je bevestiging van anderen dat hij/ zij leuk is? Twijfel je of je verliefd bent of weet je het zeker etc. etc.

Ben benieuwd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2002, 17:41
mylene
mylene is offline
ik weet het zeker als ik de hele dag aan niemand anders denk...alleen over hem praat en geen hap door mn strot krijg
das nu het geval en i hate it
kus
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:45
Verwijderd
De 'buzz' doet ut um ^^

Als ik hem zie krijg ik een 'buzz'. Altijd leuk En ik voel het in mijn buik, en ik denk constant aan hem, ik doe alles om bij hem in de buurt te zijn, ik ben helemaal blij als hij alleen al tegen me praat, etc etc etc. Heel annoying.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 18:47
little lady
little lady is offline
Ag heerlijk..

Oud 24-06-2002, 18:58
_koetje_
_koetje_ is offline
ge denkt aan hem....ge denkt aan hem...ge denkt aan hem...maar da is bij verschillende mensen !als je dat gevoel van vlinders in je beuk hebt (bij mij is da eerder pijn ) dan zijt ge op hem...ook als ge na enkele dagen ofzo nog altijd op em zijt krijgt ge m'n zegen!!!
love the wan you loving back...

*beu* -xxx-
Oud 24-06-2002, 18:59
Manuzhai
Manuzhai is offline
Hm, dat gevoel in mijn buik heb ik nooit heel erg ervaren... Meer gewoon dat ik liefst zo'n beetje IN iemand zou willen kruipen, en dat zij dat dan ook bij mij zou willen.
Oud 24-06-2002, 19:26
mR. DJ
mR. DJ is offline
Ik heb ook zo'n brandend verlangen om bij een meisje te zijn, en als ik haar zie lopen is het enige wat ik wil naar haar toe gaan en haar vast houden en niet meer los laten. Gelukkig kan ik mezelf wel een beetje behersen.
Maar ik heb haar vandaag helemaal niet gesproken, zelfs niet over msn. en het einge wat ik doe is aan haar denken.......

En dit moet nou net in m'n toetsweek komen , dat leren is nix met haar in m'n hoofd.

Ik denk da je dan wel redelijk verliefd ben .
Met citaat reageren
Oud 24-06-2002, 19:41
little lady
little lady is offline
Kwas vandaag bij hemm *moet blozen*

*sorry mensen ik benweer eens uitermate verliefd *
Oud 24-06-2002, 20:08
Verwijderd
Meisje op wie ik verliefd ben, vind mij dus leuk, maar weet niet cker of ze wel verliefd om mij is. En ze had erover naged8, en was dus niet echt verliefd op me. Terwijl ze dat die week ervoor wel was. Die avond daarvoor had ze zelfs al tegen haar zusje gezegd dat we verkering hadden.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat er denk ik veel te veel mensen met hun hoofd denken en niet met hun hart
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 17:57
U-NiQ
U-NiQ is offline
verliefd zijn is voor iedereen anders. En geloof me, als je verliefd bent merk je dat echt wel!

Ciao
Oud 26-06-2002, 18:28
Verwijderd
Citaat:
mR. DJ schreef:
Ik heb ook zo'n brandend verlangen om bij een meisje te zijn, en als ik haar zie lopen is het enige wat ik wil naar haar toe gaan en haar vast houden en niet meer los laten. Gelukkig kan ik mezelf wel een beetje behersen.
Maar ik heb haar vandaag helemaal niet gesproken, zelfs niet over msn. en het einge wat ik doe is aan haar denken.......

En dit moet nou net in m'n toetsweek komen , dat leren is nix met haar in m'n hoofd.

Ik denk da je dan wel redelijk verliefd ben .
Waah, dat ken ik En als hij het dan niet weet, sta je naast hem helemaal te bedenken hoe ontzettend graag je hem wel niet wil vasthouden en zo en hoe verliefd je bent, en dan snap je maar niet hoe hij dat nou niet kan voelen... aargh!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:03
mR. DJ
mR. DJ is offline
Iets waar ik ook mee zit is dat ik haar niet zo vaak zie. Ze zit op een andere school. Wat dan wel weer een voordeeltje is, is dat ik weet dat het ook wederzijds is, alleen weet ik nog niet hoeveel .
Maarja, gelukkig is die toets week afgelopen. Ik heb ieder geval m'n ANW toets verknalt door haar. Zelfs tijdens die toets bleef ik aan haar denken.....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 19:15
Xahe
Xahe is offline
Als ik hoor niet uit mijn kop ken krijgen. Dat ze het laatste is waar je aan denkt voor het slapen gaan en het eerste als je op staat.

Je een raar gevoel krijgt als ze je belt/mailt/sms't

Heb het helaas nu, maar ze wil gewoon vrienden zijn Nu maar hopen dat dat lukt, want kwijt wil ik der niet.

Dat was het eigenlijk wel

Xahe
Oud 27-06-2002, 01:26
Verwijderd
ik wil graag bij haar zijn, maar ik weet niet wat ik ervan moet maken. we hebben al een paar keer lopen knuffelen, maar dat was een beetje 'onder invloed' als ik haar zie wil ik zo graag m'n armen om haar heen slaan, maar het blijft altijd bij het praten over allerlei bizare dingen. ik weet echt niet wat zij voor mij voelt, ik weet amper zelfs wat ik voor haar voel!
zo frustererend
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 01:29
Verwijderd
Als ik echt verschrikkelijk verliefd ben (2 keer meegemaakt) krijg ik kriebels in m'n buik als ik diegene zie of aan hem denk.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 09:38
Verwijderd
Geloof me: Als je verliefd bent, dan merk je dat! Meteen als je dat "ene speciale gevoel'' hebt weet je dat je verliefd bent, dat gaat namelijk niet ongemerkt aan je voorvij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten