Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Iets waar ik ook mee zit is dat ik haar niet zo vaak zie. Ze zit op een andere school. Wat dan wel weer een voordeeltje is, is dat ik weet dat het ook wederzijds is, alleen weet ik nog niet hoeveel
![]() Maarja, gelukkig is die toets week afgelopen. Ik heb ieder geval m'n ANW toets verknalt door haar. Zelfs tijdens die toets bleef ik aan haar denken..... |
![]() |
|
![]() |
Als ik hoor niet uit mijn kop ken krijgen. Dat ze het laatste is waar je aan denkt voor het slapen gaan en het eerste als je op staat.
Je een raar gevoel krijgt als ze je belt/mailt/sms't Heb het helaas nu, maar ze wil gewoon vrienden zijn ![]() Dat was het eigenlijk wel Xahe
|
Verwijderd
|
ik wil graag bij haar zijn, maar ik weet niet wat ik ervan moet maken. we hebben al een paar keer lopen knuffelen, maar dat was een beetje 'onder invloed'
![]() ![]() zo frustererend ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd, maar zij nog niet Verwijderd | 1 | 02-01-2017 14:42 | |
Liefde & Relatie |
Op hoeveel mensen ben je echt verliefd geweest? droomkoningin | 236 | 10-01-2005 07:09 | |
Liefde & Relatie |
als je verliefd bent kun je die persoon op jou doen verliefd worden!!! BELLEKE | 34 | 06-05-2003 12:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe lang verliefd? Verwijderd | 12 | 23-03-2003 13:26 | |
Liefde & Relatie |
wanneer echt verliefd, of denken dat je verliefd bent? flierefluiter | 39 | 30-09-2002 16:39 | |
Liefde & Relatie |
ECHT verliefd?? Memphis Man | 4 | 09-03-2002 21:58 |