![]() |
|
Ik wil een nieuwe mp3speler van minimaal 4 GB en na vergelijking van de Ipod nano/mini, Creative Zen Micro, Philips HDD1420/1620 en Iriver H10 ben ik op de Iriver uitgekomen:
![]() Link Ik ben benieuwd naar ervaringen. Onder andere ook of de batterij/accu een beetje goed is. Misschien zijn er ook voor- en nadelen die mensen zelf hebben ervaren die ze niet hadden voorzien bij het kopen? En zijn jullie het eens met deze keuze, of zouden jullie toch voor één van de andere opties gaan? Ik heb al wat rondgekeken op dit subforum en voordat de adviezen gaan komen mbt de H320: die vind ik niet mooi en is ook te duur voor wat ik zoek
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar daar staan echt heel veel tegenstrijdige dingen op. Ook dingen die volgens mij al verouderd zijn. Daarom wilde ik d'r hier ook nog even naar vragen ![]()
|
Ik heb hem gezien bij een vriend van me, is zeker wel een leuk dingetje. Ik heb zelf de H320, die wordt echter niet meer verkocht. Heeft wel een beter scherm en meer ruimte, maar goed, je vond hem toch niet mooi
![]() Ik weet niet waar je hem gaat kopen, maar de 20GB versie is slechts 20 - 30 euro duurder dan de 6GB versie, dus die is prijstechnisch wel een stuk interessanter, omdat je voor weinig geld extra meer dan 3 keer zoveel ruimte hebt (link naar Pricewatch). Misschien heb je die extra ruimte nu niet nodig, ik vond 20GB ook altijd wel erg veel, maar in mijn ervaring is het toch wel erg handig. Dat is misschien iets om over na te denken ![]() Verder zou je ook eens op het forum van http://www.misticriver.net kunnen kijken voor gebruikerservaringen, dat is een (groot!) forum geheel gewijd aan iRiver producten.
||
Citaat:
Ik ga in de winkel nog wel kijken naar of ik het formaat acceptabel vind, maar voorlopig heb ik m'n gedachten nog bij de 6GB. Bedankt trouwens voor die link!
||
Citaat:
@Subject: wat is Iriver plus? Is dat iets wat je kan downloaden (een upgrade oid?) of moet je dat kopen?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Met het opstarten en met het wisselen van nummer?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[vraagje] Mp3speler iRiver H10 freakinaround | 2 | 26-05-2007 13:27 | |
Software & Hardware |
Wat voor mp3 heb je? BrunetJuh | 212 | 14-06-2006 16:50 | |