Oud 17-02-2006, 11:47
Balance
Balance is offline
Ik wil een nieuwe mp3speler van minimaal 4 GB en na vergelijking van de Ipod nano/mini, Creative Zen Micro, Philips HDD1420/1620 en Iriver H10 ben ik op de Iriver uitgekomen:

Link

Ik ben benieuwd naar ervaringen.
Onder andere ook of de batterij/accu een beetje goed is.

Misschien zijn er ook voor- en nadelen die mensen zelf hebben ervaren die ze niet hadden voorzien bij het kopen?

En zijn jullie het eens met deze keuze, of zouden jullie toch voor één van de andere opties gaan?

Ik heb al wat rondgekeken op dit subforum en voordat de adviezen gaan komen mbt de H320: die vind ik niet mooi en is ook te duur voor wat ik zoek
Oud 17-02-2006, 13:16
J-roenn
J-roenn is offline
klik

het leven is zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 13:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 17-02-2006 @ 14:16 :
klik

het leven is zo makkelijk
Bedankt, maar dat heb ik allemaal al gelezen (de reviews van de 6 gb dan, want die wil ik kopen. Niet de 5 gb)

Maar daar staan echt heel veel tegenstrijdige dingen op. Ook dingen die volgens mij al verouderd zijn.
Daarom wilde ik d'r hier ook nog even naar vragen
Oud 17-02-2006, 13:57
M@rco
M@rco is offline
Ik heb hem gezien bij een vriend van me, is zeker wel een leuk dingetje. Ik heb zelf de H320, die wordt echter niet meer verkocht. Heeft wel een beter scherm en meer ruimte, maar goed, je vond hem toch niet mooi

Ik weet niet waar je hem gaat kopen, maar de 20GB versie is slechts 20 - 30 euro duurder dan de 6GB versie, dus die is prijstechnisch wel een stuk interessanter, omdat je voor weinig geld extra meer dan 3 keer zoveel ruimte hebt (link naar Pricewatch). Misschien heb je die extra ruimte nu niet nodig, ik vond 20GB ook altijd wel erg veel, maar in mijn ervaring is het toch wel erg handig. Dat is misschien iets om over na te denken

Verder zou je ook eens op het forum van http://www.misticriver.net kunnen kijken voor gebruikerservaringen, dat is een (groot!) forum geheel gewijd aan iRiver producten.
Oud 17-02-2006, 15:22
Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 17-02-2006 @ 14:57 :
Ik heb hem gezien bij een vriend van me, is zeker wel een leuk dingetje. Ik heb zelf de H320, die wordt echter niet meer verkocht. Heeft wel een beter scherm en meer ruimte, maar goed, je vond hem toch niet mooi

Ik weet niet waar je hem gaat kopen, maar de 20GB versie is slechts 20 - 30 euro duurder dan de 6GB versie, dus die is prijstechnisch wel een stuk interessanter, omdat je voor weinig geld extra meer dan 3 keer zoveel ruimte hebt (link naar Pricewatch). Misschien heb je die extra ruimte nu niet nodig, ik vond 20GB ook altijd wel erg veel, maar in mijn ervaring is het toch wel erg handig. Dat is misschien iets om over na te denken

Verder zou je ook eens op het forum van http://www.misticriver.net kunnen kijken voor gebruikerservaringen, dat is een (groot!) forum geheel gewijd aan iRiver producten.
Naar de 20GB versie heb ik idd ook gekeken. Het is niet om de prijs dat ik die niet neem (die 20 of 30 euro zou ik daar echt welk voor over hebben), maar het formaat neemt ook meteen een stuk toe. En het uiterlijk van de speler vind ik eigenlijk best belangrijk.
Ik ga in de winkel nog wel kijken naar of ik het formaat acceptabel vind, maar voorlopig heb ik m'n gedachten nog bij de 6GB.
Bedankt trouwens voor die link!
Oud 20-02-2006, 11:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Nadeel is dat ie een lange laadtijd heeft. Dat had de mijne althans. Je foto's zien er niet geweldig uit op de speler, dus die optie heb ik ook nooit gebruikt.

Verder is ie wel heel stevig. Ik had m een jaar en er zat nog geen enkele kras op.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2006, 14:30
Subject
Subject is offline
Ik heb 'm ook en ben er heel tevreden over. Hij is echt mooi en doet het prima. Bovendien zit er na een jaar bij mij ook nog geen enkele kras op, terwijl ie al vaak gevallen is.

Nadelen zijn wel dat ie bij mij soms wel eens vastloopt, en dat het in de browserfunctie redelijk lang duurt om iets te laden - maar als je gewoon met iriver plus werkt heb je daar geen last van. Verder heb ik 'm een keer moeten formatteren door een rare error, maar dat was al snel opgelost.

edit: Ohja, de batterij. Ik let er eigenlijk niet echt op, maar dat zegt ook al wat. Ik gebruik 'm bijna elke dag en ik heb helemaal niet het gevoel dat ik hem heel vaak moet opladen.
Oud 21-02-2006, 09:49
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 20-02-2006 @ 12:09 :
Nadeel is dat ie een lange laadtijd heeft.
En waarin merk je dat dan? Is dat als je hem opstart, als je zoekt in de mappen of ook als je gewoon liedjes op volgorde afluistert?

@Subject: wat is Iriver plus? Is dat iets wat je kan downloaden (een upgrade oid?) of moet je dat kopen?
Oud 21-02-2006, 11:38
]{ing
]{ing is offline
iRiver plus is de software die meegeleverd wordt.. maar het staat ook op de site, waarschijnlijk een nieuwe versie.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2006, 22:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-02-2006 @ 10:49 :
En waarin merk je dat dan? Is dat als je hem opstart, als je zoekt in de mappen of ook als je gewoon liedjes op volgorde afluistert?
Als je m opstart, maar dat hebben veel mp3-spelers geloof ik. Het irritante is dat het ook zo is als ie van t ene nummer naar de volgende gaat. Niet altijd, maar wel regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2006, 09:23
Balance
Balance is offline
Citaat:
]{ing schreef op 21-02-2006 @ 12:38 :
iRiver plus is de software die meegeleverd wordt.. maar het staat ook op de site, waarschijnlijk een nieuwe versie.
Oh, het klonk alsof het iets speciaals. Maar dan is het natuurlijk een kleine moeite om die software te gebruiken
Oud 22-02-2006, 09:24
Balance
Balance is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-02-2006 @ 23:36 :
Als je m opstart, maar dat hebben veel mp3-spelers geloof ik. Het irritante is dat het ook zo is als ie van t ene nummer naar de volgende gaat. Niet altijd, maar wel regelmatig.
En hoe lang duurt zoiets dan?
Met het opstarten en met het wisselen van nummer?
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten