![]() |
|
Hm ja, is weer zo'n zeikerd over mp3 spelers
![]() Maar goed ik wil dus een mp3 speler gaan kopen en ik twijfel op het moment tussen 3 spelers: -ipod mini: gewoon mooi design en prijs is nu ook wat gedaald -iriver H10: ziet er leuk uit maar is wel wat duurder dan een ipod. -philips HDD 120 : Deze vind ik persoonlijk het mooist. Hij is net zo duur als de iriver maar heeft 20gig i.p.v. 5gig. Wat raden jullie mij aan? Nu denk ik dat jullie allemaal de iriver gaan aanbevelen (gezien andere topics), maar ik wil eigenlijk wat meer weten over de philips. Is het een beetje kwaliteit? Dus graag reacties van mensen met n philips ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou uiteraard een iRiver aanbevelen (zie mijn reacties in eerdere topics mbt dit ondwerp). Met de Philips heb ik persoonlijk geen ervaring, maar diverse reviews (zoals deze) zijn er niet erg positief over. Ik zou 'm nooit kopen iig.
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.tweakers.net/pricewatch/88399 |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook een Iriver H10. Prima ding; strak design, mooi geluid en handige beschermhoes. Hij is alleen wat traag in de menu's af en toe. Wellicht kan dat met firmwareupdates, die er regelmatig zijn, ooit nog worden opgelost. Mijn Ipod mini heb ik een week gehad, maar geruild voor de Iriver (zie andere topic).
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik zou zeker voor een iRiver gaan, maar niet voor de H10. Deze biedt IMHO eigenlijk te weinig voor teveel geld. Gewoon nog heel eventjes doorsparen voor een van de volgende twee.
Als je prijs stelt op de usb-on-the-go functie van de H320 zou ik zeker deze nemen. Scheelt je weer dat je geen groot geheugenkaartje voor je foto toestel hoeft te kopen. Voila, geld terugverdiend en een 20 gig mp3-speler. Verder biedt deze speler de mogelijkheid om via usb op te laten en kun je er een external battery pack voor kopen. En je hebt een kleurenschermpje waar je ook (omgezette) video-bestandjes op af kunt spelen. Als je meer prijs stelt op dingen als gapless playback en true-random en on-the-fly playlists (playlist maken zonder aan te sluiten op de pc), zou ik voor de H120 gaan. Al deze dingen zitten er nog niet op, maar zitten er wel aan de komen met de veelbelovende open-source Rockbox firmware. Deze is oorspronkelijk gemaakt door eigenaren van archos jukeboxen die de slechte functionaliteit beu waren en zelf firmware begonnen te schrijven. Deze wordt nu omgezet voor de iRiver H120. Verder is het leuk dat deze rockbox firmware een scheepslading aan leuke plugins heeft waaronder een Gameboy emulator. Verder moet ik eerlijk zijn over de firmware updates van iRiver. Deze zijn ronduit teleurstellend. De dingen die in Rockbox zitten zouden al een half jaar geleden in de iRiver firmware zitten, maar ontbreken nog steeds ![]() |
![]() |
|
Hm, ik denk toch dat ik het bij H10 houd. De H320 is imo echt lelijk en ik vind hem te groot. Bovendien is 5gig voor mij meer dan zat.
![]() Maar wat ik me wel afvraag, is de H10 nu wel of geen UMS speler? De ene site zet namelijk vrolijk neer van wel en de volgende van niet. ![]() edit: @GregoryG: http://www.tweakers.net/pricewatch/75123 of anders kelkoo.nl ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 17:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke MP3 speler? Verwijderd | 10 | 18-03-2006 07:17 | |
Software & Hardware |
[MP3 speler] Welke is de beste voor +/- 100 euro met min. 512 mb? freakinaround | 46 | 17-01-2006 23:04 | |
Muziek |
Mp3 speler rrteesis | 28 | 03-08-2004 22:48 |