Dat kun je vergeten.
Mijn situatie een tijdje terug: kapotte P4P800, nog onder garantie, winkel waar ik hem had gekocht was failliet gegaan. Maar wat bleek: Asus Nederland geeft alleen ondersteuning op notebooks. Het is simpelweg onmogelijk om via Asus RMA aan te vragen, dit *moet* via de winkel gaan waar je het product hebt gekocht. Enkel en alleen als die winkel niet meer bestaat is er de mogelijkheid om via Asus in Duitsland RMA aan te vragen, maar dat werkt ook weer dusdanig omslachtig dat je denkt "laat maar". Je moet namelijk én je factuur naar hun toe faxen/emailen, én een bewijs dat de winkel waar je het product hebt gekocht failliet is gegaan, waarvoor je dan weer naar een curator moet stappen.
Bij mij is het overigens uiteindelijk wel opgelost, want de failliete winkel had een doorstart gemaakt onder dezelfde naam, en na enig aandringen van iemand van Asus Nederland waren ze bereid om voor mij het kapotte mobo naar Asus te sturen. Maar dit soort dingen zelf met Asus regelen is dus vrijwel onmogelijk.
Overigens, als je er zelf aan hebt zitten knutselen dan vervalt natuurlijk sowieso de garantie, dus wat dat betreft maak je ook weinig kans.