Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mannen met rokken zijn geil ![]() maar dan moeten 't wel lange (zwarte) rokken of kiltjes zijn, niet van die enge korte rokjes.. *ziet beeld van een bierbuik-mannetje met roze lakrokje aan* ![]() en mm.. ik denk dat mannen het mooier vinden omdat het vrouwelijkheid afstraalt. tenslotte werden vrouwen vroeger geacht alleen maar rokken te dragen.. |
![]() |
|
Eehm.. Ik zie elk weekend mannen in rokken.. EN ik vind het heerlijk... Niet zozeer omdat het "goth" is ofzo... Maar ik vind rokken gewoon veel mooier.... Ik hou ook niet van broeken bij meisjes..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
tja, het ligt er aan. Kilts vind ik bij de meeste wel leuk staan en andere rokken ook wel, maar het moet dan wel leuk gecombineerd worden en wat langig zijn. Kort kan ook well euk zijn. ik zag bijv. eens een gast achter de bar staan met een heel kort zwart glitter rokje met panty's, maar dat was eigenlijk meer voor de grap
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() op het einde draaiden ze zich ze om en zwierden hun rok naar om hoog,lol lol lol, eum,vind het wel mooi,een man met een rok.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(*probeert eigenlijk gewoon haar posts goed te praten mgoed*) |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik zou ut niet aandoen een rok. wel iets wat er op leek ofzow (extreem wijde broek)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Jongens die een rok dragen wordt steeds meer normaal Baseend | 292 | 06-04-2013 15:55 | |
Lifestyle |
mannen in rokjes snowboarder944 | 43 | 24-07-2006 00:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Lifestyle |
Ubergeile mannenrok? Apomes | 85 | 26-07-2005 18:10 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
verkrachting en schuld aan het slachtoffer never mind | 58 | 01-06-2003 16:55 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |