Hallo allemaal, ik ben na een tijdje neuzelen hier toch maar lid geworden van dit forum, ik zag hier meerdere mensen met een groot probleem wat ze kwijt wilden, dus doe ik het ook maar.
Het zit namelijk zo, sinds groep 5 van de basisschool zit ik met de gedachtes over oneindigheid in mijn hoofd. Nog niets erg lijkt het, maar de oneindigheid is voor mij mijn grootste angst in mijn leven, ik heb soms weken lang in een wereld geleefd waarbij ik elk uur van de dag, dag in dag uit, probeerde ergens anders aan te denken.
Oneindigheid is voor mij namelijk het teken dat dit hele 'iets' wat er is, nergens naar toe gaat en nooit zal eindigen. Soms kan ik hier gewoon over denken, maar soms, als ik het probeer te begrijpen 'schiet' het me als het waren te binnen. Die angst die ik dan voel is gewoon zo erg dat ik niet meer stil kan blijven zitten, ik moet dan gewoon snel lopen of tegen iets slaan of in mijn handen knijpen om er van af te komen.
Even om wat duidelijk te maken, er niets en nooit wat erger geweest in mijn leven dan dit, dat komt omdat het gewoon een feit is.
Dit klinkt misschien allemaal alsof ik een freak ben ofzo, maar dat ben ik verre van, ik heb als iedereen gewoon vrienden, vriendinnen gehad, flink feesten.
Sorry als dit in verkeerde stuk is gepost

Ik moest dat gewoon even kwijt, als iemand iets heeft te zeggen, graag