Oud 19-03-2006, 18:38
JuztAGiRl
JuztAGiRl is offline
Ik ben een klein beetje ten einde raad..
Ik heb een hele lijst aan klachten en hoop dat er iemand is die me kan helpen!!
Ik heb een druk jaar achter de rug, en ong 6 maand begon het met slecht slapen..slecht inslapen, maar ook slecht doorslapen; Nu zijn er allemaal klachten bijgekomen; de afgelopen 6 maand heb ik af en aan last van griepsverschijnselen (laatste 3 maand op zijn ergst) (keelpijn/spierpijn/hoofdpijn/kouwelijk/licht duizelig), vermoeidheid,depressieve gevoelens, en nog steeds niet al te goed slapen.
Ik ben verder echt gelukkig, heb een super leuk leven verder en wil gewoon genieten!!
Maar heb vandaag ook weer hele dag in bed gelegen met lichte koorts en keel en spierpijn... wanneer houd het op??
Wie herkent wat? en heeft tips oid?

Net trouwens nog ff koorts gemeten en nu is alles weer normaal, gisteravond rillend in bed met 38,5 graad.

Mensen die dit alles herkennen??
Bedankt alvast!
Oud 19-03-2006, 18:43
Verwijderd
Als je er al zo lang last van hebt, dan lijkt het me verstandig om eens langs je huisarts te gaan. Die kan je waarschijnlijk beter helpen dan mensen hier. Hij/zj kan je bloed laten onderzoeken op bv. Pfeiffer en dergelijke dingen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 20:05
Noahh
Noahh is offline
Idd, gewoon even langs de huisarts
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 23:12
vosje16
vosje16 is offline
Je zegt dat je een druk jaar achter de rug hebt...heb je dan ook veel stress (continu?) gehad? Daardoor zou je weerstand gedaald kunnen zijn, waardoor je niet allemaal vage klachten krijgt die niet weggaan. Ik heb momenteel al een maand een (lichte) amandelontsteking. Nix ergs, maar gaat dus niet over. De dokter had mij al enkele dingen voorgeschreven, maar die hielpen niet. Nu heeft hij mij 2 dagen geleden Anginacid voorgeschreven. Is blijkbaar een homeopathisch middel om de weerstand te verhogen. Geen idee of het gaat helpen bij mij, maar misschien is het iets voor jou. Ik zou alleszins toch eerst eens bij de dokter langsgaan. Je kunt het hem eventueel eens vragen of je dat misschien zou kunnen gebruiken?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2006, 21:06
FrantiC
FrantiC is offline
hoe kan je ten einde raad zijn als je je huisarts nog niet eens gebeld hebt?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten