Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou nog eens met haar proberen te praten, en luistert ze niet: Jammer dan!
||
Citaat:
Zij zal hiervoor pas gaan openstaan op haar eigen tijd. Dus je kan hoog en laag springen en op je hoofd gaan staan, maar zoals ik al zei, als zij dit niet inziet / niet wil inzien....zal je er weinig aan hebben. Het is lief van je dat je zo bezorgd bent om haar, maar ze moet het toch zelf leren voor zichzelf op te komen in deze situatie, etc. Zorg er iig voor dat je er bent voor haar als ze in zak en as zit. Daarnaast...misschien weet ze het al, en wilt ze er niet op ingaan naar jou toe omdat zij en haar vriend er al over gepraat hebben. Misschien vindt ze het helemaal niet erg dat hij zulk gedrag aan de dag legt, miss doet ze het zelf ook wel (als jij er niet bij bent). Of miss zie jij zijn gedrag als zijnde flirten maar is hij gewoon heel spontaan in zn hele doen en laten naar andere mensen toe. Dit kan verkeerd worden opgevat door andere mensen, maar betekend niet automatisch dat deze mensen dan ook meteen gelijk hebben. Je weet soms niet altijd het hele verhaal... En hierdoor kun je dus niet altijd je oordeel geven over het hele gebeuren..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Deliciously Finished Bowser | 0 | 08-07-2005 07:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |