Advertentie | |
|
![]() |
|
het is goed als je nog wel voelt, maar je moet handelen naar je verstand. Zo probeer ik het te doen. Heb niet echt ervaring met mensen die gaan uithuilen bij mij, maar weet wel dat ik heel rationeel ben. In mijn redeneringen hout ik gewoon op koele manier rekening met gevoelens.
Het is denk ik geen slechte, maar juist een goede eigenschap. Als je je alleen maar door je gevoel zou laten leiden zou je op een gegeven moment flink je kop stoten. (kan ook goed zijn, maar ik ga toch voor het rationalisme ![]()
|
als een vriend/vriendin bij mij uit zou komen huilen en het heeft een goeie reden dan zal ik waarschijnlijk ook moete janken ja.. maar dat ligt totaal aan het onderwerp waar het over gaat..
en als je niets meer voelt als een ander zijn/haar verdriet deelt met jou zou ik toch eens langs de dokter gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Hallo BlackMystery,
Als jij je écht niet meer kan inleven in andermans gevoelens is er denk ik wel wat mis. Misschien is het, omdat het op den duur ook vermoeiend is als jij de hele tijd andere mensen helpt, wat ook zijn tol van jou eist; en al die emoties die meespelen. Lijkt mij nogal slopend, waardoor het je misschien allemaal veel minder raakt, en je het steeds afstandelijker bekijkt. Wat meer rusten en tijd aan jezelf besteden? ![]() Dat is natuurlijk nooit goed. In Ieder Geval Veel Succes ermee. XxX Take Care. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychiatrische instelling. ScheleKameel | 21 | 26-08-2006 10:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Psychologie |
Ideaalbeeld. Morphia | 44 | 13-04-2003 11:54 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 |