Oud 18-05-2006, 19:39
indie-gurl
indie-gurl is offline
Hoi,

Voor een paar guppy`s wil ik een aquarium kopen, een niet al te grote, maar watvoor zouden jullie kopen, ik heb twee keuzes? Ik weetniet of jullie er wat vanaf weten het gaatn ietom de prijs maar gewoon de stevigheid van de bak, merk, en accesoires..

Beschrijving
Juwel
compleet te koop incl. filter en pomp
afm. 50 cm. lang 30 cm. diep 35 cm. hoog.

Andere bak

Zie link voor meer informatie
Oud 19-05-2006, 00:10
shao-kahn
shao-kahn is offline
Ik zal geen duur jewel aquarium kopen voor simpele guppys. Je hebt alleen een zuurstof pompje en verwarmingselement nodig, een filter is niet noodzakelijk want guppys vervuilen nauwelijks.
Oud 19-05-2006, 02:02
Verwijderd
alle vissen verdienen het beste en jewel is écht niet het duurste aquarium.....

Zo groot kopen als je budget is vind ik.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 08:24
indie-gurl
indie-gurl is offline
De prijs maakt iig niet uit zekosten allebei evenduur..In de een kan bijna 50 liter en in de ander 21
Oud 19-05-2006, 19:56
JAIM__
JAIM__ is offline
Citaat:
shao-kahn schreef op 19-05-2006 @ 01:10 :
Ik zal geen duur jewel aquarium kopen voor simpele guppys. Je hebt alleen een zuurstof pompje en verwarmingselement nodig, een filter is niet noodzakelijk want guppys vervuilen nauwelijks.
Oud 20-05-2006, 10:48
Stefanie
Stefanie is offline
Het is net wat ze zelf wilt en mooi vindt. Meestal verschillen de kappen van de aquaria, kliksysteem om hem open te maken, of juist niet. Daarnaast is een aquarium met sierlijsten erg mooi. Van die zwarte randen om de zijkant.

Het is dus net wat je wilt en kúnt betalen. Guppen zijn vaak al blij in een aquarium zonder verwarming, maar dan zijn de kleuren minder mooi.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 13:13
AngelLena
AngelLena is offline
Guppies zijn niet veeleisend. Ze kunnen overleven zonder verwarmingselement, maar beter is toch om er wel 1 in te gooien. Veel ruimte vragen ze ook niet, filter, mwa, als je een vrij grote bak hebt zijn dat een beetje doelloze kosten. Ik zou zeggen hou het simpel. Gewoon een bak, zuurstofpomp, verwarmingselement, en verder niet te moeilijke dingen erbij gaan bedenken.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 05:35
Skreature
Skreature is offline
Citaat:
deadlock schreef op 19-05-2006 @ 03:02 :
alle vissen verdienen het beste en jewel is écht niet het duurste aquarium.....

Zo groot kopen als je budget is vind ik.
Ik ben met mijn goudvissen ook begonnen met een 60 liter, dat werd al snel 80 liter, en sinds dit jaar heb ik een 325 liter aquarium aquarium. Gewoon zo groot mogelijk beginnen denk ik.

En jewel is toch wel 1 van de goedkopere merken ja (heb zelf bioplast gehad)

Oja, en gewoon een klein Jäger verwarmingselement van eheim ofzo is ook niet heel erg duur, maar is wel beter!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten