Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tussen de mensen waar ik vriendschappelijk gewoon best wel goed contact mee heb, zitten ook wel meiden waarvan ik weet dat mijn vriend er wel eens mee naar bed is geweest ofzo. Maar om daar nou zo moeilijk over te gaan doen? Tuurlijk maak je je een voorstelling van hoe dat geweest is, zeker omdat wij er ook open over praten en ik dus weet hoe die ervaringen zijn geweest. Maar dat is het dan ook, een ervaring uit het verleden en meer niet. Waarom zou ik daar jaloers op zijn? Oke, als ik weet dat hij diezelfde ervaring nog eens met betreffende meid op zou willen doen, dan zou ik me wel wat onprettig voelen bij het contact wat zij nog hebben. Maar ik weet dat dat niet zo is, want hij heeft mij. Zou leuk zijn als ik hem zou verbieden contact te hebben met de meiden waar hij ooit eens mee naar bed is geweest... Nee, ik doe daar niet moeilijk over hoor. Alleen als ik dus weet dat het contact tussen hem en betreffende meid nog wat flirterig is, zou ik me daar wat minder prettig bij voelen. En eventuele beelden van mijn vriend met haar, worden automatisch toch snel vervangen door beelden van mezelf met hem (of van mezelf met haar in een uitzonderlijk geval ![]()
Laatst gewijzigd op 02-04-2006 om 20:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als het alleen vrienden zijn, en die vriend zou haar niet terug willen is er niets aan de hand... Maar ja, wat als die jongen er alles voor doet haar terug te krijgen en dingen doet die haar heel erg aanstaan... Maargoed, dat zou je zelf dan denk ik ook wel meteen merken, of ze gewoon duf praten of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maargoed, tja, met die instelling maak ik het me inderdaad moeilijk, maar het is nu eenmaal zo. Hij heeft helemaal geen contact meer met de meiden wie hij gen**kt heeft, maar ik weet wel wie ze zijn, en als ik ze af en toe zi elopen ( vooral erg vervelend dat ik er eentje echt O-VE-RAL tegenkom) dan bekruipt me een gevoel van misselijkheid....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
1. je jaloers maken? 2. geen afstand nemen van herinneringen Als je dr niet tegen kan, dump dr dan. Kan ze meteen zien hoe je echt bent als er wat concurentie komt kijken of er nog wat te naaien valt (bot gezegd maar true) Hoe paniekeriger je reageert, hoe meer je dr wegjaagt kerel ![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2006 om 21:34. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jaloezie of Verliefdheid EEF~ | 21 | 12-05-2011 18:38 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin Verwijderd | 8 | 28-06-2004 17:09 | |
Lichaam & Gezondheid |