Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2002, 22:54
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Waarom is er nog geen topic over deze topper. Of is hij er al, of verwijderd. Bij feyenoord - ajax en psv - feyenoord was er ook een.

Ik denk dat het 2-1 wordt of gelijk spel. Houdt het op een overwinning voor Ajax, hoop ik ook.

Doelpuntenmakers:

Rommedahl
Pienaar
Mido

Wat jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2002, 23:56
Krugdinho
Krugdinho is offline
3-3

1-0 pienaar
1-1 kezman
1-2 robben
2-2 Zlatan
3-2 vd meyde
3-3 Kezman
Oud 14-12-2002, 00:27
Verwijderd
2-1
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 01:03
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
0-0
Oud 14-12-2002, 01:40
Desiderius
Desiderius is offline
3-2 winst voor Psv

2x Kneusman
1x Vennegoor

2X Zlatan
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 09:40
WolterB
WolterB is offline
een gelijkspel is het meest gunstig
Oud 14-12-2002, 12:03
PV
PV is offline
2-1
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 12:47
RayMania
RayMania is offline
2-0

1x Zlatan
1x Mido
Oud 14-12-2002, 12:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
PSV wint met 1-2, Pienaar scoort voor @j@x en Vennegoor en Kezza voor P$V.
Oud 14-12-2002, 13:26
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
3-2 voor ajax

2x Litmanen en 1x Zlatan.

Bij PSV scoren Ooijer en Rommedahl.
Oud 14-12-2002, 14:39
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Gezien het feit dat PSV het altijd makkelijk heeft in de Arena, ga ik ervanuit dat het een zwaarbevochten zege van het slechtdraaiende PSV wordt. Een 2-1 is dan ook vrij veilig, Kezman pakt zijn doellpuntje mee, Robben klaart de klus in de 70e minuut en Mido redt de eer voor Ajax in de 86e minuut waardoor de wedstrijd nog een paar spannende laatste minuten zal krijgen.

Feyenoord wint vaak van PSV
PSV wint vaak van Ajax
en Ajax wint vaak van Feyenoord.

Zo gaat t al een tijdje, met een uitzondering op zn plaats.
Oud 14-12-2002, 16:56
snoopy
snoopy is offline
Maar Ajax heeft toch nog nooit in de Arena van PSV gewonnen?

Nou ja, ik hoop wel dat Ajax wint.
Ik denk:
0-1 Kezman
1-1 Litmanen
2-1 Zlatan
Oud 14-12-2002, 17:41
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
Maar Ajax heeft toch nog nooit in de Arena van PSV gewonnen?

Nou ja, ik hoop wel dat Ajax wint.
Ik denk:
0-1 Kezman
1-1 Litmanen
2-1 Zlatan
volgens mij hebben ze vorig jaar wel gewonnen van psv in de arena (halve finale amstel cup)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 20:27
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
volgens mij hebben ze vorig jaar wel gewonnen van psv in de arena (halve finale amstel cup)
En ook voor de JC schaal...

3-0 en 3-1 btw...
Oud 14-12-2002, 20:59
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
in competitieverband heeft psv NOG nooit verloren in de ArenA, maar sinds dat koeman er is verloor het vorig seizoen 2 keer in de ArenA, nu nog morgen in competitieverband. Belangrijke wedstrijd
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 21:20
knijtert!
knijtert! is offline
tja
Het spijt me
4-0

En dan ben ik nog aan de pessimistische kant.

psv is zo ontzettend slecht de laatste tijd. En ja, ik weet dat tegen de club Ajax iedereen altijd extra hard werkt en altijd beter speelt. Maar dta zel gewoon niet genoeg zijn.

Ik denk ook dat uiteindelijk Feyenoord nog wel ns een grotere bedrijging kan vormen voor Ajax als PSV aan einde van seizoen.
Oud 14-12-2002, 22:59
Thomas
Thomas is offline
3 tegen 1 voor Ajax.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2002, 23:29
Mitros
Mitros is offline
5-1 voor Ajax

2x Litmanen
2x Zlatan
1x de Jong

En kezman mag eentjuh meesprokkelen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:06
Jan-Diederik
Jan-Diederik is offline
Hoogmoed komt voor de val

0-3

Ernesto Faber
Arnold Bruggink
Mateja Kezman (Mateja heeft last van z'n enkel, dus 't zal allemaal wel meevallen)
Oud 15-12-2002, 10:32
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
hoi
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:38
Maradinus
Maradinus is offline
3 - 1

0 - 1 kerstman (p$v

1 - 1 Zlatan
2 - 1 Litmanuh AJAX
3 - 1 Mido

Oud 15-12-2002, 11:57
Verwijderd
2-0

litmanen 1-0
zlatan 2-0
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:18
Verwijderd
Ajax 0 - 1 PSV
aanvangstijd 13.00
1e helft

0-1 14. Robben (schot)
assist Vennegoor of Hesselink

Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:36
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
1-1 ja
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 12:44
Krugdinho
Krugdinho is offline
1-1 van Zlatan
ajax heeft al 2 wissels gebruikt

witsche/maxwell
pasanen/chivu
Oud 15-12-2002, 12:55
Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
1-1 van Zlatan
ajax heeft al 2 wissels gebruikt

witsche/maxwell
pasanen/chivu
chivu toch teveel last van z'n blessure ?
Oud 15-12-2002, 13:12
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
1-2

Boeren zijn de baas in Amsterdam
Oud 15-12-2002, 13:13
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
OcTo schreef:
1-2

Boeren zijn de baas in Amsterdam
nou vorig jaar niet hoor... 3-0 en 3-1
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:20
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
en opeens 2-3

kanker gaar, zit op 650 te kijken staat er 3-2 ik volop blij. kijk ik op 657 2-3

kut nos doet gewoon 3-2 valse hoop dus
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:32
PV
PV is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
en opeens 2-3

kanker gaar, zit op 650 te kijken staat er 3-2 ik volop blij. kijk ik op 657 2-3

kut nos doet gewoon 3-2 valse hoop dus
luister dan ook naar de radio..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 13:35
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
PV schreef:
luister dan ook naar de radio..
die loopt achter....die webradio...... pffffff
geen zin om me stereo te pakken staat ergens in kast
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:05
Thomas
Thomas is offline
Ja idd, ik zat een vriend van me al uit te zeiken met het feit dat Ajax met 3-2 voorstond, maarja... hij zat dus radio te luisteren. Uiteindelijk was hij de enige die nog stond te lachen!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:18
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ok, waar zal ik beginnen?

Ten eerste dat PSV de vervelendste ploeg is die ik ken. Eerst dacht ik dat men gewoon wat overdreef maar ik heb nu net met mijn eigen ogen gezien dat het voor 100% waar is.
Ze kunnen geen een duel aangaan zonder stiekem een beuk uit te delen. En om maar ff een naam te noemen, VAN DER SCHAAF is wel de ergste.

In hun verdediging lopen Ooijer en Faber wel helemaal op hun tenen, die kunnen dit niveau maar net aan. Dat is duidelijk te merken aan het ruwe spel en de vele overtredingen.
Op het middenveld is Van Bommel een onmisbare factor en daardoor speelt het hele team minder. Dus moet een Van der Schaaf op het veld die alleen maar kan beuken en trappen...
Voorin is Vennegoor verreweg de vervelendste spits ever, alleen maar ellebogen geven kan die knakker. Dan rommedahl, alleen snelheid, meer niet. Robben, ok, die is goed.

De goals... De eerste was mazzel, dat Robben hem nog meekreeg met zijn scheenbeen, maar hij tikt hem vervolgens wel goed binnen. De 2de goal was pech, Stekelenburg die net te laat ligt en de bal die zo onder hem doorgaat.
De derde was een fout op de keeper, heeft ie de bal vast, komt die Vennegoor aan en zo laat hij hem vallen.
Die vierde was wel heeel duidelijk, door een hobbel in het veld kan Stekelenburg een simpel schot niet stoppen en een goed doorlopende Vennegoor kopt goed is...

Dus over het algemeen is het wel duidelijk... Als PSV niet zoveel mazzel had en Zlatan dat schot op de paal binnen knalde was het een overwinning voor ajax...

Ok, ok, nu gaan jullie allemaal: Kijk, wat een gefrustreerde ajax fan.

Maar ja, dat ben ik ook, maar komaan, ze hadden mazzel. En er waren veeel overtredingen nodig.

Maar goed, kampioen wordt je tegen de kleine clubs en niet door klassiekers te winnen. Wat overigens wel lekker is...
Oud 15-12-2002, 14:22
Druk ALT+F4
Druk ALT+F4 is offline
Eerlijk is eerlijk, PSV heeft wel goed gespeeld. Toch vind ik het jammer van dat 'polletje' , anders was het nog spannend gebleven denk ik. Maar goed, dan moet Ajax maar gewoon kampioen worden....

P.S.

Ondanks de vele kritiek die Zlatan al heeft gehad, vind ik hem inmiddels beter geworden dan Mido....hij moet nog een hoop leren (zoals meer overspelen als er iemand vrij staat op de penaltystip en niet zomaar spelers knock-out slaan), maar hij heeft de goed weg gevonden....

Laatst gewijzigd op 15-12-2002 om 14:26.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:29
Verwijderd
En zoals vanzelfsprekend, wint PSV.

En waar blijft nu iedereen die schreeuwde dat het wel 4-0 of 5-1 voor Ajax zou worden?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:31
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Ik zal het vanavond zien.....vind het wel kut hoor maarja.

Wil die 3-2 naar 2-3 dus wel is zien hoor. Bergdolmo werd vastgehouden en een overtreding op stekelenburg??
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:31
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Myself! schreef:

En waar blijft nu iedereen die schreeuwde dat het wel 4-0 of 5-1 voor Ajax zou worden?
Ja joh, leuk voor je maar dat zeik IK niet hoor. IK hoop dat je de wedstrijd gevolgd hebt zo te horen
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:32
Druk ALT+F4
Druk ALT+F4 is offline
Citaat:
Myself! schreef:

Dat heb jij mij nooit horen zeggen We zullen wel zien wie er kampioen wordt....
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
Ja joh, leuk voor je maar dat zeik IK niet hoor. IK hoop dat je de wedstrijd gevolgd hebt zo te horen
Nee, weet ik. Ik heb hem op de radio gehoord ja, ga vanavond kijken naar de samenvatting van Studio Sport
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Druk ALT+F4 schreef:
Dat heb jij mij nooit horen zeggen We zullen wel zien wie er kampioen wordt....
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:53
Krugdinho
Krugdinho is offline
feyenoord - ajax 1-2
psv - feyenoord 1-2
ajax - psv 2-4

???? hoe kan dit
Oud 15-12-2002, 15:16
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
feyenoord - ajax 1-2
psv - feyenoord 1-2
ajax - psv 2-4

???? hoe kan dit
AJAX is gewoon te goed voor feyenoord, en psv te goed voor ajax (in de ArenA dan)

zo simpel is het...
oja en feyenoord is te goed voor psv.. ?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:17
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
De vreugde valt me mee hier....ajax verliest weer eens na een jaar en jullie zijn toch redelijk stil!! Komop geniet ervan nu het kan!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:22
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
ja, die 2-3 sloeg echt nergens op..

vrije trap van PSV halverwege helft van ajax, bal komt hoog de 16 in, Stekelenburg pakt em maar werd gehinderd door Vennegoor. daardoor lietie de bal los maar (ik geloof) Kezman tikte em binnen. 5 of 6 spelers van PSV juichen maar ondertussen werd er een (vermeende) vrije trap door Ajax genomen die bij Galasek terecht kwam en de bal ook binnen tikte. maar goed dat werd dus afgekeurd omdat het doelpunt van PSV niet werd afgekeurd.. scheidsrechter was echt niet duidelijk bezig
Oud 15-12-2002, 15:30
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Myself! schreef:

[/size]
Ja, idd, heeeeel vanzelfsprekend...

Dumbass.
Oud 15-12-2002, 15:58
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
niet dat ik zo'n fan ben van psv maar ik vind het wel mooi dat ajax heeft verloren
Oud 15-12-2002, 16:20
Krugdinho
Krugdinho is offline
arrogantie is gewoon afgestraft,ik heb niks van de wedstrijd gevolgd maar doelpunten zijn doelpunten en alleen het resultaat telt.
Oud 15-12-2002, 16:21
Krugdinho
Krugdinho is offline
PSV blijft het in competitieverband goed doen in de Arena. De doelpuntrijke klassieker tegen Ajax, dat in de strijd ten onder ging, kreeg een beslissende wending door een omstreden doelpunt van Vennegoor of Hesselink.

PSV deed de naam van een goede starter eer aan. Ajax kwam in het eerste kwartier nauwelijks in het spel voor. Bovendien bleek de gok met Cristian Chivu verkeerd uit te pakken. Al binnen acht minuten maakte Petri Pasanen zijn entree, omdat de Roemeense aanvoerder weer last kreeg van de spierblessure.

PSV maakte een vliegende start, waarbij al in de eerste minuut Mateja Kezman zich deed gelden. De Joegoslaaf kreeg de voorzet van Dennis Rommedahl echter niet goed op zijn hoofd. Dat Kezman op scherp stond bewees hij enkele minuten later, toen hij over het randje van buitenspel scoorde. Gezien de verhoudingen was de 1-0 van PSV logisch. Jan Vennegoor of Hesselink legde met hoofd terug op Arjen Robben, die na een goede balcontrole met zijn rechtervoet Maarten Stekelenburg passeerde. Directe tegenstander Nigel de Jong was even niet bij de les.

Tegenover de goede start van PSV stelde Ajax veerkracht. Ronald Waterreus, die twee keer Ibrahimovic de gelijkmaker weerhield, bood daarbij de helpende hand. De PSV-doelman zag er bij de gelijkmaker namelijk niet goed uit. Een voorzet van Van der Meyde werd slecht verwerkt, waarna Jari Litmanen PSV verder in problemen bracht. Zlatan Ibrahimovic, die een doelpunt wegens buitenspel zag worden afgekeurd, gaf het laatste tikje:1-1.

Maar Ajax kon vroeg in de tweede helft opnieuw beginnen. De voorbereidende actie was van Wilfred Bouma, maar de 1-2 mocht Kezman eigenlijk helemaal op zijn naam zetten. De Joegoslaaf schudde met enkele bewegingen twee Ajacieden af, waarna hij met een tikje onder Stekelenburg de tweede PSV-treffer maakte.

Dat Ajax over een goede dosis veerkracht beschikt werd tot uitdrukking gebracht door Andy van der Meyde, die de afvallende bal na een duel Litmanen-Ooijer achter Waterreus werkte (2-2). Maar op een omstreden PSV-goal twee minuten na de 2-2 had Ajax geen antwoord meer. Vennegoor of Hesselink scoorde 2-3, maar aan het doelpunt gingen twee overtredingen vooraf. Kezman hield Bergdølmo vast, terwijl het luchtduel Vennegoor-Stekelenburg zeker in de ogen van de Ajacieden niet door de beugel kon.

Hoewel er kansen waren op de gelijkmaker deed het veld in de Arena Ajax uiteindelijk de das om. Het schot van invaller Theo Lucius stuiterde door een pol over de uitgestoken hand van Stekelenburg. De paal leek redding te brengen, maar Vennegoor of Hesselink was in de rebound net iets sneller dan de Ajax-doelman: 2-4. Hoewel de omstreden treffer de klassieker een beslissende wending gaf, verdiende PSV de overwinning.
Oud 15-12-2002, 16:25
BARON
BARON is offline
en feyenoord tegen az 6-1! we zijn weer terug!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 16:26
Super Vegeta
Super Vegeta is offline
PSV WORDT KAMPIOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2-4 gewonnen van AJAX, YOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reageren

Regels voor berichten