Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Is het een goed idee dat Nederland de Olympische Spelen gaat organieren?
Ja, want het is goed voor de economie en zorgt voor internationale bekendheid 30 54.55%
Nee, we kunnen dat geld wel aan nuttigere dingen besteden dan aan een sportevenement 15 27.27%
Ik moet al lachen als ik het hoor, Nederland is veel en veel te klein voor de Spelen 10 18.18%
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2006, 17:01
Denkie
Denkie is offline
-

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 13:26.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2006, 17:26
Supreme Dutch
Ik denk dat we dan als Nederland de Spelen helemaal niet leuk meer vinden omdat op alle onderdelen waar het op op kracht en techniek (niet op tactiek) aankomt de negrioden zullen overheersen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:49
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Nee, ik vind dat wel geen geld moeten steken in de olympische spelen. Eens in de 2 jaar steekt een land er weer een paar miljard in en elke keer blijkt het weer een ontzettende hap uit de begroting te zijn welke op geen enkele manier terug te verdienen valt.

Daarom vind ik het diefstal van belastingcenten om dat te organiseren in nederland en ben ik er fel tegenstander van.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:45
Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 24-05-2006 @ 18:26 :
Ik denk dat we dan als Nederland de Spelen helemaal niet leuk meer vinden omdat op alle onderdelen waar het op op kracht en techniek (niet op tactiek) aankomt de negrioden zullen overheersen.
Wat ben je toch een lelijke racist.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:46
Sanctus
Sanctus is offline
Excusez-moi, , daar ging iets mis.

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 21:48.
Met citaat reageren
Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 24-05-2006 @ 20:49 :
Nee, ik vind dat wel geen geld moeten steken in de olympische spelen. Eens in de 2 jaar steekt een land er weer een paar miljard in en elke keer blijkt het weer een ontzettende hap uit de begroting te zijn welke op geen enkele manier terug te verdienen valt.

Daarom vind ik het diefstal van belastingcenten om dat te organiseren in nederland en ben ik er fel tegenstander van.
Je sig en post congrueren
Met citaat reageren
Sanctus
Sanctus is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 24-05-2006 @ 20:49 :

Je sig en post congrueren
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Heb je een hekel aan buitenlanders en mensen met een andere huidskleur?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:50
Verwijderd
Ik ben trouwens tegen, zoiets kost miljarden en ik kan nu al bedenken dat men dat geld gaat onttrekken aan zaken als sociale voorzieningen en onderwijs.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:53
Verwijderd
Tegen, zonde van het geld. Het levert ook geen werkgelegenheid op, tenminste niet op de lange termijn. Verder zal het mijn reet roesten of Nederland wel of niet internationaal op de kaart wordt gezet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:54
Verwijderd
Citaat:
vervelend he dat negers beter zijn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:56
Verwijderd
Er zijn niet veel wielrennende negers.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:59
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
koekjes schreef op 24-05-2006 @ 23:54 :
Ach nee joh, goeie zaak. Negers die sterker en sneller zijn zijn juist wat we nodig hebben.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 23:31
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Als je vindt dat Nederland de Spelen niet hoeft te organiseren, moet je er eigenlijk ook voor zijn dat Nederland er niet meer aan meedoet, anders ga je als land nogal profiteren van de investeringen van andere landen.

Verder vind ik dat Nederland het best weer eens zou mogen organiseren voor bekendheid, toerisme enzo.
Oud 24-05-2006, 23:31
T_ID
T_ID is offline
Olympische spelen mottikermee? Kost alleen maar geld, laat een land dat bereid is om klauwen geld weg te smijten voor een paar weken aandacht die spelen maar organiseren.
Oud 24-05-2006, 23:46
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 25-05-2006 @ 00:31 :
Als je vindt dat Nederland de Spelen niet hoeft te organiseren, moet je er eigenlijk ook voor zijn dat Nederland er niet meer aan meedoet, anders ga je als land nogal profiteren van de investeringen van andere landen.

Verder vind ik dat Nederland het best weer eens zou mogen organiseren voor bekendheid, toerisme enzo.
Voor een land als de VS weegt het gewoon veel minder zwaar op de begroting, hier zou het gewoon een financiële ramp zijn.
Als sportliefhebber ben ik voor, maar aangezien het kost gewoon veel te veel geld en dat is het niet waard vind ik.
Oud 25-05-2006, 09:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oud 25-05-2006, 09:45
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 25-05-2006 @ 00:31 :
Andere landen doen er een moord voor.
Oud 25-05-2006, 11:05
Supreme Dutch
Iedereen die me meteen uitmaakt voor rascist zou er goed aan doen mijn post nogmaals te lezen..

Maar ik zal het uitleggen.. Procentueel hebben wij niet heel veel negroide inwoners, dus landen die dat wel hebben zullen beter gaan presteren dan wij. Als je meedoet wil je toch winnen? Anders vind je het toch niet leuk.. Zouden wij allemaal WK-leip zijn als we nieteens mee mochten doen omdat we elke keer met 5-0 verliezen? Nee, we willen winnen.. Dan staat het land op zijn kop.. En is het leuk om iets te organiseren wat miljarden kost zonder dat je zelf medailles wint? Vast wel, maar een stuk minder.. Dat bedoelde ik.. Niet dat ik het de negroiden niet gun, want de sterkste hoort nou eenmaal te winnen.

Begrepen?

Haha, ben ik even blij dat ik termen als "dan kunnen we het met Groot Dietschland organiseren" heb weggehouden..

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 11:37.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 11:17
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
2028 pfff... misschien bestaat de wereld al niet meer (of nederland niet meer).
Oud 25-05-2006, 11:17
Verwijderd
Er zijn zoveel dingen die de overheid doet, die geld kosten en waar de meeste inwoners weinig aan hebben, of waarvan de kosten "op geen enkele manier terug te verdienen vallen", zoals Pruttelpot zegt. Dat is echt geen argument, het is juist de taak van de overheid om investeringen te doen in dingen die niet noodzakelijkerwijs economisch rendabel zijn, maar wel nodig om het land draaiende te houden.

Er worden ook miljarden in diverse culturele dingen gestopt. Ik zie persoonlijk liever Olympische Spelen dan een Neo-klassiek toneelstuk over de invloed van de vrouw op het pottenbakken op Rhodos in de 12e eeuw voor christus.

Ik stem dus voor. Gewoon omdat ik het leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 25-05-2006 @ 12:05 :
Iedereen die me meteen uitmaakt voor rascist zou er goed aan doen mijn post nogmaals te lezen..

Maar ik zal het uitleggen.. Procentueel hebben wij niet heel veel negroide inwoners, dus landen die dat wel hebben zullen beter gaan presteren dan wij. Als je meedoet wil je toch winnen? Anders vind je het toch niet leuk.. Zouden wij allemaal WK-leip zijn als we nieteens mee mochten doen omdat we elke keer met 5-0 verliezen? Nee, we willen winnen.. Dan staat het land op zijn kop.. En is het leuk om iets te organiseren wat miljarden kost zonder dat je zelf medailles wint? Vast wel, maar een stuk minder.. Dat bedoelde ik.. Niet dat ik het de negroiden niet gun, want de sterkste hoort nou eenmaal te winnen.

Begrepen?

Haha, ben ik even blij dat ik termen als "dan kunnen we het met Groot Dietschland organiseren" heb weggehouden..
ook lame dat jij er gewoon van uitgaat dat "wij" niks kunnen winnen en we het daarom maar niet moeten organiseren

en dankzij alle rechtstemmers hier zijn er zo weinig negers hoor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 16:38
Delama
Delama is offline
Negers hebben van nature nu eenmaal meer spiermassa. En aangezien sport tegen die tijd (is nu al bijna zo) zo ver is doorgevoerd dat iedereen aan zn maximale kunnen zit, geeft hun genetisch voordeel de doorslag bij krachtsporten.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 16:59
Myuki
Myuki is offline
Nee...
Oud 25-05-2006, 17:23
Delama
Delama is offline
ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2006, 17:30
Supreme Dutch
Citaat:
Delama schreef op 25-05-2006 @ 18:23 :
ja
Dan maak je eerst zo'n intelligente opmerking.. Om vervolgens weer diep te zinken door je te gaan mengen in een welles-nietes-discussie met een of andere bootvluchteling.. Too bad..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 17:54
Delama
Delama is offline
Maar meer intelligents viel er niet te zeggen! ik bedoel, hoe duidelijk kun je het verder nog uitleggen dat negroide mensen gewoon sterker zijn? Mijn laatste ultieme poging was het zindere argument ' ja ' .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:03
Delama
Delama is offline
Daarbij heb ik absoluut niet de intentie hier de discussiemaster te worden ofzow . Ik lees hier gewoon de boel af en toe eens door en post wat als ik er zin in heb. Beetje zoals 95% van de mensen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:26
Verwijderd
huh?? negers meer spiermassa?? hebben niet alle deelnemers door trainingen een min of meer gelijkwaardige spiermassa, waardoor de kansen om te winnen om en nabij hetzelfde zijn????

Ik zou dat wel eens in een deugdelijk bron willen lezen, en dan liefst niet een of ander schijtartikeltje geschreven door professor Himmler, gekoesterd op het stormfront.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:41
Delama
Delama is offline
Als je een beetje algemene kennis over genen zou bezitten, zou je weten dat Aziaten de minste en negroiden de meeste spiermassa bezitten. Daarentegen hebben Aziaten weer de meeste herseninhoud en negroiden de minste.

En nee, je kan niet eindeloos trainen en dan ook eindeloze spiermassa opbouwen. Iedereen heeft een maximale spiermassa. Bij negroiden ligt deze nu eenmaal (allemaal gemiddeld genomen natuurlijk) het hoogste. Als je het niet op mijn woord gelooft kan je je natuurlijk ook eens gaan inlezen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:15
T_ID
T_ID is offline
Ja, het is zo. ....En de eerste die er een waardeoordeel aan verbind mag voor mijn part een nekschot.
Oud 25-05-2006, 23:22
Verwijderd
waarom heb ik dan geen spiermassa
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:31
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Donkere mensen hebben een snellere spieropbouw. Het gaat dan met name om de opbouw van rood spierweefsel, wat dus ook de goede prestaties van Afrikanen op de duurloop verklaart. Het heeft ook met het ras te maken, maar ook vooral met de leefstijl. Mensen met korte, intensieve training bouwen meer wit spierweefsel op en kunnen dus beter explosieve kracht gebruiken. Mensen met langdurige training of mensen die uren zwaar werk doen, bouwen meer rood, trager spierweefsel op. Donkere mensen hebben daarbovenop dus een betere spieropbouw en kunnen die spierkracht dan ook beter gebruiken. Blanke mensen hebben dus zwaardere trainingen nodig voor dezelfde hoeveelheid spierweefselopbouw en hebben daardoor minder aanleg voor allerlei sporten.
Oud 25-05-2006, 23:37
Dinalfos
Dinalfos is offline
Gelukkig zijn blanke mensen weer intelligenter. Zo heeft ieder ras zijn voordeeltjes.

Oud 26-05-2006, 00:21
Welgemeend
Welgemeend is offline
Ik had een lange post gemaakt, maar halverwege besloot ik om verder geen energie aan deze idioot te schenken. Wil ik alleen nog even zeggen dat ignorance bliss is. Beide betrekking op supreme-dutch natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Daarom ben ik ook in Rotterdam-West gaan wonen, met al die geweldig slimme negers in de buurt is er altijd wel iemand waar ik met ingewikkelde juridische problemen terechtkan
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 01:37
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:

Joh, al is dat zo... waarom zou je alles moeten benoemen?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 09:37
Delama
Delama is offline
Citaat:
Welgemeend schreef op 26-05-2006 @ 01:21 :
Ik had een lange post gemaakt, maar halverwege besloot ik om verder geen energie aan deze idioot te schenken. Wil ik alleen nog even zeggen dat ignorance bliss is. Beide betrekking op supreme-dutch natuurlijk.
Wat een sterke reactie!! ^^
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:04
Verwijderd
Wat een leuke discussie jongens
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:05
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 26-05-2006 @ 00:37 :
Gelukkig zijn blanke mensen weer intelligenter. Zo heeft ieder ras zijn voordeeltjes.
Waren dat niet de aziaten?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:08
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Ja, jaloezie is geen mooie eigenschap
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 26-05-2006 @ 11:05 :
Waren dat niet de aziaten?
Aziaten scoren alleen beter op gestandaardiseerde IQ-tests, dat is genetisch bepaald.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 10:14
Melpomene
Melpomene is offline
Je protesteert wel steeds erg krampachtig als er zogenaamd een ras wat beter presteert op een bepaald gebied dan die waartoe jij behoort. Voel je, je zo aangesproken?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 11:37
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2006 @ 02:06 :
Daarom ben ik ook in Rotterdam-West gaan wonen, met al die geweldig slimme negers in de buurt is er altijd wel iemand waar ik met ingewikkelde juridische problemen terechtkan
Je bedoelt dat je woont tussen je klandize?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 26-05-2006 @ 11:14 :
Je protesteert wel steeds erg krampachtig als er zogenaamd een ras wat beter presteert op een bepaald gebied dan die waartoe jij behoort. Voel je, je zo aangesproken?
Kun je deze poging tot gevatte opmerking misschien even wat expliciteren?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:03
Supreme Dutch
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2006 @ 02:06 :
Neej.. Negers zijn sterker, Aziaten zijn slimmer..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 26-05-2006 @ 11:14 :
...en zelfs op het gebied van kinderachtige half-persoonlijke opmerkingen die niets bijdragen nog de plank mis slaan. Mijn felicitaties, zo de mist in gaan kan niet makkelijk geweest zijn.
Oud 26-05-2006, 13:15
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-05-2006 @ 13:28 :
Kun je deze poging tot gevatte opmerking misschien even wat expliciteren?
Het was simpele deductie, frappant toch dat jij altijd bovenop minderheden die ergens goed uit de bus komen ( ook al komt dat voort uit generalisatie en hoeft dat niet te kloppen) springt. Zoals je domme opmerking nav koekjes post die toch echt sarcastisch was bedoeld naar supreme dutch. Komt wel over of jij ten alle tijde even wil benadrukken dat negers/aziaten/wat dan ook ofzo niet beter mogen zijn
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:16
Verwijderd
Hm? Oh ja, ik ben inderdaad de hele tijd krampachtig bezig duidelijk te maken dat Mijn Eigen Ras inderdaad ook wel goed is, je hebt me helemaal door Mouna.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 13:17
Melpomene
Melpomene is offline
Melpomene voor jou en fijn dat ook weer duidelijk is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten