Oud 27-06-2002, 22:30
niem
niem is offline
ik had een vriend ik hield wel veel van hem maar miste toch wat in onze relatie..en hij dwong me ook een beetje kwa sexueel gebied... daar schrok ik misschien nog erger van omdat ik echt nog onervaren was...

iig ik ging goed om met zijn beste vriend en heb dit allemaal aan hem verteld en hij heeft mij gesteund... van het een kwam het ander... en uiteindelijk heb ik dus met zijn beste vriend gezoend... (het ging echt al niet meer lekker tussen mij en mn vriend) En ik begon steeds meer voor zijn vriend te voelen... maar voelde me wel echt heeel schuldig... dus ongeveer een week na die kus heb ik het uitgemaakt..

Ik wist ook echt niet of dat de beste beslissing was... dus twijfelde nogal...
Ik begon steeds meer voor die vriend te voelen, maar vond dat ik niet zo snel een nieuwe vriend mocht hebben... dus liet de boot een beetje afhangen...

Ik heb af en toe nog wel is met die vriend afgesprken en begon echt superverliefd op hem te worden..

Door school en alles heb ik hem een tijdje nie gezien..
Nu hoorde ik vandaag dat mn ex een nieuwe vriendin heft waar die mee naar bed is gegaan...
en ik hoorde ook dat die beste vriend di eik zo leuk vind een vriendin heeft omdat ik hem zo lang heb laten wachten!

Ik weet het ik ben zelf heel dom geweest maar nu ben ik de twee jongens waar ik echt superveel van hield allebei kwijt

*Zucht* ik weenie wat ik wil bereiken met deze post maar ik haat mezelf echt!! heb spijt van alles

grrrr ik voel me echt zooooo slecht mens....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2002, 23:48
ABrules
ABrules is offline
.Zijn die 2 gasten nu de enigste waar je ooit verliefd op zal worden en de enigste van wie je ooit zal houden.

Don't think so.

Zat andere mensen meidje, alles komt goed. En dat van jezelf haten duurt maar eventjes .
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 08:03
DJken
DJken is offline
Citaat:
niem schreef:
ik ging goed om met zijn beste vriend en heb dit allemaal aan hem verteld en hij heeft mij gesteund... van het een kwam het ander...

Kijk das nu nekeer altijd tzelfde lolleke..... nooit maar dan ook nooit een vriend van uw vriend vertrouwen !!! Zeker als hij dan nog eens alleen is...

Vrienden helpen altijd, maar ze willen dan opeens meer... tja zie nu..

greetz
Oud 28-06-2002, 10:16
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
DJken schreef:

Kijk das nu nekeer altijd tzelfde lolleke..... nooit maar dan ook nooit een vriend van uw vriend vertrouwen !!! Zeker als hij dan nog eens alleen is...

Vrienden helpen altijd, maar ze willen dan opeens meer... tja zie nu..

greetz

Ja, dan kun je die vriend wel de schuld geven, maar zij heeft ook weldegelijk schuld, eigenlijk zelfs het meest. En terecht, vreemdgaan hoort immers niet.
Oud 28-06-2002, 10:55
niem
niem is offline
thanxxx voor de replies

jah, ik weet het meestal willen die vrienden die vrijgezel zijn wel meer... maar ik ben erzelf 'ingetrapt' en idd het is ook slecht dat ik ben vreemdgegaan...
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:32
Verwijderd
dit is toch nog geen reden om je zo slecht te voelen?
Ja oke, tis even klote, maar je komt er heus wel bovenop hoor!!

Mannen zat in deze umwelt.. en tis idd vast lastig om de jongen(s) waar jij om geeft, met een andere meid te zien. Dat heeft iedereen. En daarom zul jij er ook wel bovenop komen, mannen zat hoor!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:12
little lady
little lady is offline
Jaa kan nou enmaal gebeuren

Op zich heb ik t niet zo op vreemdgaan maar goed

HET KOMT ALLEMAAL WEER GOED HOOR!!!
Oud 28-06-2002, 16:25
luckyleo
luckyleo is offline
Gewoon ff een nieuwe weg inslaan en andere vrienden ontmoeten, zo heb je in ieder geval wel weer een (hard) lesje geleerd.

ps wel scraal trouwens dat die ene jongen gewoon met de vriendin van zijn beste vriend gaat. Zou ik echt never nooit doen.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:26
@lex the 1st
@lex the 1st is offline
Citaat:
niem schreef:

iig ik ging goed om met zijn beste vriend en heb dit allemaal aan hem verteld en hij heeft mij gesteund... van het een kwam het ander... en uiteindelijk heb ik dus met zijn beste vriend gezoend... (het ging echt al niet meer lekker tussen mij en mn vriend) En ik begon steeds meer voor zijn vriend te voelen... maar voelde me wel echt heeel schuldig... dus ongeveer een week na die kus heb ik het uitgemaakt..

Sorry hoor , maar met iemand zijn beste vriend gaan vind ik zeer maar dan ook zeer LAME!!!!

zoiets doe je niet!!!!
beetje jammer van je!!!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 20:37
Verwijderd
ik weet niet hoe oud je bent, maar het klinkt alsof je nog niet helemaal toe was/bent aan een relatie en alles daaromheen.
Ik vind het fout dat je ex jou gepusht heeft tot het doen van dingen waar je eigenlijk nog niet aan toe was.
Ik ben zelf erg onzeker, maar ik heb als het om sex ging altijd een duidelijke lijn voor mezelf getrokken, tot hier en niet verder.
Je moet nooit verder gaan voordat je zeker weet dat je eraan toe bent en dat je je vertrouwd genoeg voelt bij een persoon.
Nooit denken van "anders raak ik hem misschien kwijt".
Een jongen die daar geen geduld voor op kan brengen kan je echt maar beter kwijt zijn
Ik vind het niet raar dat je dan steun gaat zoeken bij iemand anders, etc.
Ik vind het ook goed dat je niet meteen wat met die vriend bent begonnen.
"Don't you know, things happen for a reason"
Zo moet je het zien.
Nu heb je tijd om ff lekker tot jezelf te komen en alles te verwerken wat er gebeurd is.
Je leert er weer van en zo ontdek je wat je het beste we/niet kunt doen in een volgende relatie.
suc6
kuzzies
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 14:52
sas_andrea
sas_andrea is offline
na ja, ik wil nou niet vervelend zijn ofzo, maar ja.... Jij ging wel vreemd, liet de een wachten... Ja, ieder gaat gewoon door met zijn leven.
En trouwens, jij houdt dan wel gauw van iemand. Het mag dan wel zijn beste vriend zijn geweest, verliefd op geworden, maar meteen "houden van"? Vinnik een beetje snel dan.

Maar oke...
Oud 29-06-2002, 15:56
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
na ja, ik wil nou niet vervelend zijn ofzo, maar ja.... Jij ging wel vreemd, liet de een wachten... Ja, ieder gaat gewoon door met zijn leven.
En trouwens, jij houdt dan wel gauw van iemand. Het mag dan wel zijn beste vriend zijn geweest, verliefd op geworden, maar meteen "houden van"? Vinnik een beetje snel dan.

Maar oke...
Dit vind ik ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten