Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, dan kun je die vriend wel de schuld geven, maar zij heeft ook weldegelijk schuld, eigenlijk zelfs het meest. En terecht, vreemdgaan hoort immers niet.
|
Verwijderd
|
dit is toch nog geen reden om je zo slecht te voelen?
Ja oke, tis even klote, maar je komt er heus wel bovenop hoor!! Mannen zat in deze umwelt.. en tis idd vast lastig om de jongen(s) waar jij om geeft, met een andere meid te zien. Dat heeft iedereen. En daarom zul jij er ook wel bovenop komen, mannen zat hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sorry hoor , maar met iemand zijn beste vriend gaan vind ik zeer maar dan ook zeer LAME!!!! zoiets doe je niet!!!! beetje jammer van je!!! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik weet niet hoe oud je bent, maar het klinkt alsof je nog niet helemaal toe was/bent aan een relatie en alles daaromheen.
Ik vind het fout dat je ex jou gepusht heeft tot het doen van dingen waar je eigenlijk nog niet aan toe was. Ik ben zelf erg onzeker, maar ik heb als het om sex ging altijd een duidelijke lijn voor mezelf getrokken, tot hier en niet verder. Je moet nooit verder gaan voordat je zeker weet dat je eraan toe bent en dat je je vertrouwd genoeg voelt bij een persoon. Nooit denken van "anders raak ik hem misschien kwijt". Een jongen die daar geen geduld voor op kan brengen kan je echt maar beter kwijt zijn ![]() Ik vind het niet raar dat je dan steun gaat zoeken bij iemand anders, etc. Ik vind het ook goed dat je niet meteen wat met die vriend bent begonnen. "Don't you know, things happen for a reason" Zo moet je het zien. Nu heb je tijd om ff lekker tot jezelf te komen en alles te verwerken wat er gebeurd is. Je leert er weer van en zo ontdek je wat je het beste we/niet kunt doen in een volgende relatie. suc6 ![]() kuzzies |
![]() |
|
na ja, ik wil nou niet vervelend zijn ofzo, maar ja.... Jij ging wel vreemd, liet de een wachten... Ja, ieder gaat gewoon door met zijn leven.
En trouwens, jij houdt dan wel gauw van iemand. Het mag dan wel zijn beste vriend zijn geweest, verliefd op geworden, maar meteen "houden van"? Vinnik een beetje snel dan. Maar oke...
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||