Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2006, 19:10
tanne
tanne is offline
Ik heb geen vriend, maar wel met 1 jongen regelmatig seks. Dit is een gewone vriend van mij, en het bevalt ons allebei goed op deze manier.

Nu is het zo dat ik nadien vaak onzekere gevoelens krijg. Waar dit door komt weet ik niet zo goed. Ik heb nog niet echt vaak seks gehad maar tijdens de seks voelt alles goed en is het echt fijn. Ik weet ook eigenlijk wel zeker dat hij dit ook zo ervaart.

Wij kennen elkaar al 3 jaar. Toen had hij een vriendin, maar zoende hij met mij. Toen was ik ook echt verliefd op hem, maar dit is nu helemaal niet. In de tussentijd spraken we elkaar niet zo vaak, soms op msn of aan de telefoon. Sinds een halfjaar spreken we elkaar weer veel vaker en hebben we elkaar ook weer vaker gezien.

Wat mij opvalt, is dat ik elke paar dagen na de seks het gevoel krijg dat hij mij negeert. Bijvoorbeeld op msn: hij zegt niks, gaat op afwezig als ik online kom etc.
Ik kan mij dit ook inbeelden, maar toch zeggen mijn gevoelens iets anders.
Aan de andere kant weet ik ook dat hij mij niet negeert omdat we elkaar na een paar dagen weer wel normaal spreken en ook weer wat afspreken.

Ik zit er eigenlijk gewoon mee dat ik nu elke keer een hele leuke dag heb, maar van te voren al weet dat ik me nadien 'rot' ga voelen. Ik heb al over redenen nagedacht waarom hij dit op deze manier doet, maar eigenlijk weet ik het gewoon niet. Als we bij elkaar zijn is hij zo lief en is alles echt heel leuk.
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij bang is dat ik (of hij?) meer gevoelens gaat krijgen.

Wat denken jullie? En hebben jullie tips over hoe ik mij minder onzeker kan voelen? Ik blijf nu zolang nadenken of ik misschien iets fout heb gedaan/gezegd. (Terwijl dit volgens mij volkomen onzin is want dan zou hij dat op dat moment zelf wel gelijk duidelijk maken!)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 19:12
sgaapje
Avatar van sgaapje
sgaapje is offline
Hij wilt eigenlijk wel seks met je maar is bang dat jij verliefd wordt.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 22:00
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Het enige wat ik kan bedenken is dat hij gewoon een aardige kerel zal zijn, maar toch gebruik van je maakt, al wil je dat vast niet zo zien, het is wel zo.

Geen intiem contact is ok, maar iemand negeren en ontwijken... wat denk je zelf
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 23:28
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 03-11-2006 @ 20:12 :
Hij wilt eigenlijk wel seks met je maar is bang dat jij verliefd wordt.
Idd. Naderhand afstand houden om duidelijk te houden wat de relatie is.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 00:57
Verwijderd
Hij gebruikt je voor seks zz
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 01:20
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Heb je het hier wel eens met hem zelf over gehad?
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 02:28
Verwijderd
Citaat:
sgaapje schreef op 03-11-2006 @ 20:12 :
Hij wilt eigenlijk wel seks met je maar is bang dat jij verliefd wordt.
Ik ben het hier volledig mee eens, op de vervelende spel/grammaticafout na.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 10:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hij wil best met je naar bed, maar hij wil geen relatie met je.

Och, wees blij dat hij in bed wel lief is. Maar dat is dus geen graadmeter voor de realiteit van de gevoelens die hij daar tentoonspreidt, daar vergissen wel meer meisjes zich in.

Dus bedenk je bij jezelf: wil je dat? Alleen sex en verder niets? Want meer gaat het niet worden, dat geef ik je op een briefje.

Laatst gewijzigd op 04-11-2006 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:29
Fides
Fides is offline
Gewoon niet seksen zonder relatie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:49
tanne
tanne is offline
Dankjewel voor de reacties, wist wel dat ik dit kon verwachten.
Om het even wat duidelijker te maken:
Ik ben het met jullie eens dat hij geen relatie met mij wilt, maar dat wil ik ook niet met hem! (en ja, dat meen ik)
En ja.. ik wil dit wel op deze manier. Alleen omdat ik eerst wel leuke gesprekken met hem had op msn bijvoorbeeld of aan de telefoon, mis ik dit nu een beetje.
Ik snap wel dat jullie zeggen dat hij dit doet om afstand te houden en de relatie tussen ons duidelijk te houden. Maar ik zou het juist leuk vinden als we tussendoor ook leuk met elkaar konden praten.
Op antwoord van iemand hierboven:
Ik heb hem een keer gebeld toen ik het gevoel had dat hij mij negeerde op msn. Hij zei toen dat dat echt niet zo was, hoewel ik dat niet geloofde.
De dagen dat we bij elkaar zijn praat ik hier eigenlijk niet met hem over omdat ik stiekem bang ben/weet dat hij mij dan misschie nniet meer wilt zien.
Dus ja, hij gebruikt mij maar eigenlijk gebruik ik hem net zo hard.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 13:56
Verwijderd
De vraag is of hij nog wel eerlijk tegen jou kan zijn. Want als hij eerlijk tegen je is en hij zegt dat hij je wel negeert, om bewust afstand te houden is hij bang dat jij geen seks meer met hem wilt en dat wil hij dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 16:56
De Dood
De Dood is offline
ik wil je niet nog onzekerder maken, maar heb je er wel eens aan gedacht dat ie in de tussentijd nog met andere meiden sex heeft?

Misschien zelfs wel met zn ex...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 17:06
tanne
tanne is offline
Citaat:
De Dood schreef op 04-11-2006 @ 17:56 :
ik wil je niet nog onzekerder maken, maar heb je er wel eens aan gedacht dat ie in de tussentijd nog met andere meiden sex heeft?

Misschien zelfs wel met zn ex...
Hmm je maakt mij hier niet nog onzekerder door hoor. Ik denk dat hij idd nog met andere meisjes seks heeft, maar weet dit niet zeker. Heb er opzich ook geen problemen mee, hij is mij niets verplicht natuurlijk. Zolang ik er niet van af weet of ik mij niet onzeker te voelen.. maar hoezo kom je hierbij?
En dat hij zijn ex nog regelmatig ziet weet ik wel ja.. wat hij daar mee doet? Geen idee.. maakt mij ook niet echt uit.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2006, 18:36
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Ja je kan wel zeggen dat je geen relatie met hem wilt, maar mannen geloven dat niet. Hij ook niet. Dus maakt hij het zo duidelijk.

vrouwen: Geef ze seks en ze willen de hele relatie, ook al zeggen ze van niet. Dat zal hij denken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2006, 22:02
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Citaat:
sgaapje schreef op 03-11-2006 @ 20:12 :
Hij wilt eigenlijk wel seks met je maar is bang dat jij verliefd wordt.
wel = alleen maar
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2006, 10:49
Verwijderd
Citaat:
botervleug schreef op 04-11-2006 @ 19:36 :
Ja je kan wel zeggen dat je geen relatie met hem wilt, maar mannen geloven dat niet. Hij ook niet. Dus maakt hij het zo duidelijk.

vrouwen: Geef ze seks en ze willen de hele relatie, ook al zeggen ze van niet. Dat zal hij denken.
Of hij heeft gewoon echt even geen zin in je, kan best. Ook goede vrienden/seksmaatjes hoeven elkaar niet altijd constant leuk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 11:46
tanne
tanne is offline
Citaat:
Ertur schreef op 07-11-2006 @ 11:49 :
Of hij heeft gewoon echt even geen zin in je, kan best. Ook goede vrienden/seksmaatjes hoeven elkaar niet altijd constant leuk te vinden.
Dankjewel voor dit antwoord. Nu ik het zo lees denk ik dat dat het idd gewoon is. Ik zoek/zocht er van alles achter terwijl de logische redenering gewoon is wat jij zegt...
Ik heb ook niet altijd zin in hem, dus waarom zou ik zo naief denken dat hij dat wel altijd in mij heeft?
Ik hoop gewoon dit dit het is Vandaag heeft hij ook weer gepraat op msn, sinds vorige week woensdag. En het was weer een leuk gesprekje Dus ik denk dat het allemaal wel goed is ja..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2006, 20:12
Verwijderd
Citaat:
tanne schreef op 08-11-2006 @ 12:46 :
Dankjewel voor dit antwoord. Nu ik het zo lees denk ik dat dat het idd gewoon is. Ik zoek/zocht er van alles achter terwijl de logische redenering gewoon is wat jij zegt...
Ik heb ook niet altijd zin in hem, dus waarom zou ik zo naief denken dat hij dat wel altijd in mij heeft?
Ik hoop gewoon dit dit het is Vandaag heeft hij ook weer gepraat op msn, sinds vorige week woensdag. En het was weer een leuk gesprekje Dus ik denk dat het allemaal wel goed is ja..
Nou dan, graag gedaan
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Liefde & Relatie In de war
randomforumnaam
1 30-09-2015 22:11
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Seksualiteit niet klaarkomen
Aeonxx
21 28-02-2006 12:12
Seksualiteit Trauma's invloed op het hebben van sex?
Ludmilla
25 05-10-2005 20:21
Liefde & Relatie wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker
devilcat
327 24-10-2003 08:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.