Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik blijf ook zitten, maar moet gewoon alles opnieuw doen... behalve Duits en Frans, dat sluit ik af, KCV misschien op 6VWO niveau. En waarschijnlijk hoef ik het werkstuk van scheikunde niet opnieuw te maken. Maar de rest wel. |
![]() |
||
Mogelijk heb je "even genoeg van school" omdat het je nogal zwaar valt dat je niet over gaat. Misschien kan je er mentaal beter tegen aan als je alsnog leert, want gewoon passief alles voorbij laten gaan is nooit goed.
En ik kan me niet voorstellen dat je er geen enkel voordeel aan over houdt. Denk maar aan volgend jaar ofzo...en maak je geen kans om te slagen voor een aantal vakken, afhankelijk van het onderwijssysteem? Verder kan je volgend jaar vast ook op meer begrip rekenen van leerkrachten, noem maar op. Maar ik ken het gevoel ja. Ik zou er zelf ook veel moeite mee hebben. Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-06-2006 om 00:26. |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur Verwijderd | 8 | 21-06-2012 17:20 | |
Psychologie |
Leren, voor je plezier? Se7enUp | 12 | 21-06-2012 16:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal (toch nog verder gegaan) vleermuismaatje | 2 | 28-09-2005 18:35 | |
Psychologie |
pfff...weet het gewoon niet.. angelsoul | 7 | 12-04-2005 14:06 | |
Psychologie |
Niet meer naar school willen, voel me gevangen en depressief Lil'Girl | 3 | 04-11-2003 14:57 |