Citaat:
Severus schreef op 21-06-2006 @ 22:55 :
Nogal veel geel uitgedeeld deze wedstrijd! Zeker de helft van het Nederlandse elftal heeft nu geel! Dat is niet zo handig voor de komende wedstrijd(en). 
En ligt het aan mij, of was die scheidsrechter toch een beetje op de hand van Argentinië? Bij kleine foutjes kregen de Nederlanders al meteen geel, terwijl hij bij Argentinië meer een oogje dichtkneep. Tenminste, zo leek het er wel een beetje op.
Maar schijnbaar spelen we nu komende zondag weer een wedstrijd? Weten we al tegen welk land, of moet dat nog beslist worden?
|
Hmm... Dat vond ik nou niet. Soms werd er in mijn ogen onnodig gefloten en soms misschien onnodig een kaart uitgedeeld, maar over alle gespeelde wedstrijden (van alle landen) genomen vond ik juist dat hij weinig kaarten uitgedeeld heeft.
Ik vond vandaag de wedstrijd van Nederland de beste van de drie. Er werd naar mijn idee meer gecontroleerd dan de vorige wedstrijden en het was niet zo dat het eerst goed was en daarna als een plumppudding in elkaar stortte.
Ik ben het met GMB eens dat ze wel voorzichtig speelden en dat het niet spannend was, maar ik moet zeggen dat ik de wedstrijd over het algeheel genomen aangenamer om naar te kijken vond dan de andere, met de wedstrijd tegen Ivoorkust als het dieptepunt tot nu toe

.
En Boulahrouz stond weer super te spelen.

En De Cler was ook goed bezig