Oud 31-07-2006, 10:20
Verwijderd
Wie is hier wel eens geweest? En wat zijn jouw verhalen hierover?

Zelf had ik laatst een reisgids van lonely planet over dit land aangeschaft. En het land sprak mij meteen aan. Zou er dus graag heen willen. Alleen hoe hebben jullie dat gedaan?
Advertentie
Oud 31-07-2006, 11:28
Kali
Kali is offline
Ik ben er 2-3 dagen geweest 5 jaar geleden, niet echt zoveel te zien , grote graslanden met gers en edelweisbloempjes ...
Oud 31-07-2006, 13:40
Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik heb voor dit jaar ook Kazachstan en/of Mongolië overwogen. Is het toch niet geworden maar lijkt me wel ontzettend gaaf.
Oud 31-07-2006, 19:59
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 11:20 :
Wie is hier wel eens geweest? En wat zijn jouw verhalen hierover?

Zelf had ik laatst een reisgids van lonely planet over dit land aangeschaft. En het land sprak mij meteen aan. Zou er dus graag heen willen. Alleen hoe hebben jullie dat gedaan?
Ik heb er ook een Lonely Planet van en het spreekt me ook aan. Ik ga er waarschijnlijk in oktober/ november heen (het is er dan wel koud, ik weet het). Ik ga met de trein vanuit Rusland.
Oud 31-07-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
TRXD schreef op 31-07-2006 @ 20:59 :
Ik heb er ook een Lonely Planet van en het spreekt me ook aan. Ik ga er waarschijnlijk in oktober/ november heen (het is er dan wel koud, ik weet het). Ik ga met de trein vanuit Rusland.
Transsiberia expres?
Oud 31-07-2006, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Not for Sale schreef op 31-07-2006 @ 14:40 :
Ik heb voor dit jaar ook Kazachstan en/of Mongolië overwogen. Is het toch niet geworden maar lijkt me wel ontzettend gaaf.
Kazachstan lijkt me zeer zeker ook heel gaaf. Je hebt een provincie in Mongolie Bayan oglii met Kazachstanen. Die schijnen nog 'echter' te zijn, dan de kazachstanen in kazachtstan. Ik zou eens best willen vergelijken .

Ik heb trouwens ook de films: Cave of the yellow dog en Story of the weeping camel gezien. Mongolie is echt zo cute (L)
Oud 01-08-2006, 07:41
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 23:29 :
Kazachstan lijkt me zeer zeker ook heel gaaf. Je hebt een provincie in Mongolie Bayan oglii met Kazachstanen. Die schijnen nog 'echter' te zijn, dan de kazachstanen in kazachtstan. Ik zou eens best willen vergelijken .

Ik heb trouwens ook de films: Cave of the yellow dog en Story of the weeping camel gezien. Mongolie is echt zo cute (L)
Cave of the Yellow Dog wil ik inderdaad al een tijdje zien
Die is gaaf dus?

Wat je zegt over de kazachen in Mongolië die echter zijn dan in Kazachstan dat zou best kunnen, want Stalin heeft daar nogal huisgehouden, en er tien- of honderdduizenden etnische Duitsers en Koreanen heen verscheept

Ik ga nu naar Namibië, dat is na Mongolië en Groenland het dunst bevolkte land ter wereld. Iets in die leegte trekt me aan kennelijk
Oud 01-08-2006, 11:41
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
Kenjirro schreef op 31-07-2006 @ 23:28 :
Transsiberia expres?
Deels ja. Ik wil dat traject afleggen maar dan wel op m'n gemak.
Ik wil onderweg ook enkele steden bezoeken en daar een paar dagen blijven.
Advertentie

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten