Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar het spreekwoord lijkt te zeggen dat je je nergens over bekommert omdat je niks met de gevolgen te maken hebt, maar in dit gedicht draagt het meisje toch nogal een last, zou ik zeggen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
@ NfS: Volgens mij hebben ik en wikipedia gelijk. Wist je overigens dat wel vaker de herkomst bekend is van hele normale spreekwoorden? Het spreekwoord over de lelijke aap met de gouden ring is bijvoorbeeld van Cats.
|||
Citaat:
] Citaat:
||
Citaat:
ik ben inderdaad de schrijfster en bij deze een beetje toelichting. Het gedicht is gebaseerd op beelden, op gevoelens die beelden op roepen. Ik weet weldegelijk waar het over gaat maar ik weet ook dat het op verschillende manieren kan worden begrepen. De bedoeling is dan ook dat de beelden op worden geroepen, niet de verhaallijn. Ik weet niet of je daar ook een beetje boos van wordt, ik hoop het niet. P.S Ik snap je irritatie wel hoor, het is nooit leuk om als lezer in het diepe te worden gegooid.
Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 16:45. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Aarde: oerknal of in 7 dagen?? Stanley | 332 | 19-01-2009 07:19 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #36 Verwijderd | 497 | 25-07-2007 23:17 | |
Hoe zat het nog eens met de duivel? akumabito | 133 | 27-06-2007 20:27 | |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |