Oud 23-08-2004, 21:25
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Hoe maak je iemand duidelijk dat je niet perse een echte relatie wil, maar wel eventueel een sex-relatie? De omstandigheden hebben voor mij een moeilijke situatie veroorzaakt en dit moet zo'n beetje de volgende stap worden in een strategisch 'spelletje' wat ik sinds een tijdje met een meisje aan het spelen ben wat ik al vrij goed ken. Ze was vroeger verliefd op mij, en toen had ik haar vrij ontactisch afgewezen. Nu vind ik haar heel erg leuk maar ze zegt dat ze niet meer verliefd is blabla.. Maar goed, laat de theoretische kant van de zaak maar aan mij over, hehe

Hoe maak je zoiets duidelijk?
Oud 23-08-2004, 21:27
Verwijderd
Uhm, kan aan mij liggen, maar wat denk je van gewoon blijven doen tegen haar en zeggen dat het je spijt van toen. En dat je nu graag iets met haar wil... Want waarom zou je eerst sex willen hebben en dan pas een relatie?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:27
Gothic
Gothic is offline
Het gewoon zeggen of vragen?

Pas wel op, de kans dat ze nog wel echt verliefd op je is, is groot, zeker als ze dat al geweest is. Ik zou namelijk ook hard beweren dat ik niet verliefd ben op de jongen, als ik weet dat hij dat zou willen horen ...
Oud 23-08-2004, 21:33
Verwijderd
Ik wilde zeggen dat je het gewoon moet vragen. Maar als je 'r aan het mindfucken bent, komt dat niet goed uit natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:43
Verwijderd
Hmm
Als je echt zeker weet dat ze echt niet meer verliefd op je is en als het echt duidelijk is dat jij dat ook niet op haar bent, kun je gewoon eens proberen haar te zoenen, denk ik. Als ze dan vraagt wat je van plan bent, dan leg je het uit .
Maar als het kan zijn dat ze toch nog wat voor je voelt, dan moet je dat niet doen want dan denkt zij 'jaaah hij zoent me dus hij vindt me toch wel leuk!', waarschijnlijk.

Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen 'Hee, ik wil wel graag seks met je, maar dan wel vrienden blijven'. Als ze iemand is die een directe aanpak meestal wel waardeert
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:00
Blitzkrieg Bop
Het probleem is dat ik niet helemaal exact weet wat ze van me vind. Ze zegt nogal vaak tegenstrijdige dingen enzo. Ik moet er overigens wel even bij vermelden dat het meer dan 4 jaar geleden is dat ze verliefd op me was. En waarom ik het op deze manier wil doen? Tja, de kaarten liggen momenteel zo. Dat is een beetje ingewikkeld om helemaal uit te leggen, maar voor mij is dit nu een logische volgende stap.
Oud 23-08-2004, 22:50
Channella
Channella is offline
Je wilt uitsluitent en alleen een sex-relatie met dr? Goed, ik denk dan niet dat je t tege dr moet zeggen broertje, maar gewoon inderdaat normaal blijven doen.. en een beetje vissen naar wat zij nou eigenlijk wil.kweet ook verder niet wat je relatie met dat meisje is..als je nou eerst gewoon es <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=sex&v=56">sex</a> met dr heb, zie je daarna wel weer verder toch?

Laatst gewijzigd op 23-08-2004 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:58
Verwijderd
Nou, dat is heel simpel. Zeg dat je wel een seksrelatie wilt, maar geen gewone relatie. Als zij dit niet wil maakt het niet uit hoe je het verwoordt.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:37
Nanaki
Nanaki is offline
gewoon met er naar bed gaan, negeren en dan weer mee naar bed gaan, voila.

serieus: lijkt me dat je er over moet beginnen op een tactisch moment. Strategische spelletjes met meisjes spelen is op zich niet heel handig als ze verliefd op je gaan worden.
Oud 23-08-2004, 23:43
Blitzkrieg Bop
Ach jullie hebben ook gelijk. De enige manier om het duidelijk te maken is het gewoon te zeggen, of het gewoon te doen en een reactie afwachten Ik had gehoopt dat er ook subtiele manieren bestonden maar ik denk dat dat niet zo is.
Oud 23-08-2004, 23:47
Nanaki
Nanaki is offline
nou ja, met exen gaat het meestal wel vanzelf, maar dan moet je dus eerst een relatie met er beginnen
Oud 24-08-2004, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 00:43 :
Ach jullie hebben ook gelijk. De enige manier om het duidelijk te maken is het gewoon te zeggen, of het gewoon te doen en een reactie afwachten Ik had gehoopt dat er ook subtiele manieren bestonden maar ik denk dat dat niet zo is.
Je kunt een verschil in subtiliteit natuurlijk wel uitdrukking in verschillend taalgebruik. 'Ik ben bang dat het voor mij toch meer om het lichamelijke aspect gaat' klinkt een stuk fatsoenlijker dan 'ik wil je gewoon alleen neuken, voor de rest vind ik je strontvervelend'.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 00:06
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Gothic schreef op 23-08-2004 @ 22:27 :

Pas wel op, de kans dat ze nog wel echt verliefd op je is, is groot, zeker als ze dat al geweest is. Ik zou namelijk ook hard beweren dat ik niet verliefd ben op de jongen, als ik weet dat hij dat zou willen horen ...
Dit had ik nog even niet ziet staan.. Is dat zo? Puur uit interesse hoor: Alleen maar omdat je een keer afgewezen bent zou je niet meer toegeven hoe leuk je die jongen eigenlijk nog vind?
Oud 24-08-2004, 00:09
Blitzkrieg Bop
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2004 @ 01:00 :
Je kunt een verschil in subtiliteit natuurlijk wel uitdrukking in verschillend taalgebruik. 'Ik ben bang dat het voor mij toch meer om het lichamelijke aspect gaat' klinkt een stuk fatsoenlijker dan 'ik wil je gewoon alleen neuken, voor de rest vind ik je strontvervelend'.
hehe
Oud 24-08-2004, 01:25
Charlottetje
Charlottetje is offline
als je haar toch al (bijna) in bed hebt weten te krijgen dat even vermelden, zeg maar
zal vast werken...
Oud 24-08-2004, 09:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 01:06 :
Dit had ik nog even niet ziet staan.. Is dat zo? Puur uit interesse hoor: Alleen maar omdat je een keer afgewezen bent zou je niet meer toegeven hoe leuk je die jongen eigenlijk nog vind?
Als ik iemand echt leuk vind, neem ik genoegen met wat hij wil, als ik maar bij hem kan zijn... En als ik weet dat iemand niet wil dat ik verliefd op hem ben, dan zal ik dat ook echt niet zeggen, want dat kan het 'samen zijn' verpesten...
Oud 24-08-2004, 11:10
Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 01:06 :
Ja bij mij zou het wel zo zijn ja. Wat Gothic ook al zei, zou ik ook genoegen nemen nemen met zijn wil en het 'samen zijn' niet willen verpesten. Je zult dus mss beter eerst kunnen vragen wat ze nog voor je voelt en dan subtiel kunnen vragen wat ze van een eventuele sexrelatie vindt.
Oud 24-08-2004, 12:12
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 23-08-2004 @ 22:25 :
Hoe maak je iemand duidelijk dat je niet perse een echte relatie wil, maar wel eventueel een sex-relatie? De omstandigheden hebben voor mij een moeilijke situatie veroorzaakt en dit moet zo'n beetje de volgende stap worden in een strategisch 'spelletje' wat ik sinds een tijdje met een meisje aan het spelen ben wat ik al vrij goed ken. Ze was vroeger verliefd op mij, en toen had ik haar vrij ontactisch afgewezen. Nu vind ik haar heel erg leuk maar ze zegt dat ze niet meer verliefd is blabla.. Maar goed, laat de theoretische kant van de zaak maar aan mij over, hehe

dus je denkt: oeh na de sex wordt ze wel verliefd op mij?

Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen? Je moet dr gewoon eens zoenen.......onverwacht Ze zal je wel wegduwen denk ik.......maar wel vreselijk in de war zijn erna

Strategische spelletjes ok, maar niet degene die je van plan bent.......
Oud 24-08-2004, 13:09
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
Lilything schreef op 24-08-2004 @ 13:12 :

Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen?
Ik weet wel zeker dat er meisjes zijn die op zulke lompe types vallen. Het is zeer vreemd, maar veel meisjes vallen op klootzakken die hun gewoon gebruiken voor sex en verder NIETS.

Waarom is nog steeds beyond me. Boeit me verder ook niet; als ze de slet willen uithangen, moeten ze dat vooral doen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 14:04
Blitzkrieg Bop
Citaat:
Lilything schreef op 24-08-2004 @ 13:12 :

Right........denk je nou echt dat meisjes vallen op van die lompe types die alleen sex lijken te willen? Je moet dr gewoon eens zoenen.......onverwacht Ze zal je wel wegduwen denk ik.......maar wel vreselijk in de war zijn erna

Strategische spelletjes ok, maar niet degene die je van plan bent.......
Wat ik denk is verder niet belangrijk.

En inderdaad, er zijn zeker meisjes die daar op vallen. En er zijn ook genoeg meisjes die alleen maar sexrelaties willen, en verder niet op allerlei gebondenheid zitten te wachten
Oud 24-08-2004, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 24-08-2004 @ 15:04 :
(...)

En er zijn ook genoeg meisjes die alleen maar sexrelaties willen, en verder niet op allerlei gebondenheid zitten te wachten
Dat zijn de goeien.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 14:08
meisje
meisje is offline
Gewoon zeggen, of eerst zeggen dat je geen relatie wilt (met niemand dus) en dan checken hoe zij daarover in het algemeen denkt. Je kunt haar ook gewoon neuken.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 14:46
Dannemann
Dannemann is offline
Er gewoon eerlijk in zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 16:03
filia dei
filia dei is offline
Tjah... breng subtiel het gesprek op seks en zeg dan iets van goh dat moeten we ook maar eens uitproberen.
Of zeg over je zelf dat je een eikel bent en dat zij je vast alleen nog aardig vind omdat ze seks met je wil. Dan merk je aan haar reactie ook wel of ze je nog leuk vind of niet...

Maar goed... eigenlijk vind ik 't fout! Meisje zijn geen speelgoed dus ook geen spelletjes mee spelen. Meisjes moet je met respect behandelen . Tenminste ik wil wel met respect behandelt worden. En ik vind ook dat je voor een relatie helemaal moet gaan. En niet alleen voor de seks!
Oud 24-08-2004, 17:34
Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Onverwachts een keer knoerdhard neuken totdat ze uitgeput in katzwijm valt en dan zeggen "like dat, biiatcch. that's the taste of yo future".
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
filia dei schreef op 24-08-2004 @ 17:03 :
Maar goed... eigenlijk vind ik 't fout! Meisje zijn geen speelgoed dus ook geen spelletjes mee spelen. Meisjes moet je met respect behandelen . Tenminste ik wil wel met respect behandelt worden. En ik vind ook dat je voor een relatie helemaal moet gaan. En niet alleen voor de seks!
Ik neem aan dat hij van plan was om met haar instemming een seksrelatie met haar aan te gaan, en niet dat hij gewoon maar aan serieverkrachten gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 13:35
gewoonmax
gewoonmax is offline
Citaat:

Daar zou ik dus niet tegen kunnen. Dan krijg ik na een tijdje geen hoogte meer van zo'n meisje en dan draai ik mijn rug ernaartoe. Kan je beter duidelijk zijn, dan krijg je ook beter wat je echt wilt.
Oud 06-07-2006, 13:38
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
maxman schreef op 06-07-2006 @ 14:35 :
Daar zou ik dus niet tegen kunnen. Dan krijg ik na een tijdje geen hoogte meer van zo'n meisje en dan draai ik mijn rug ernaartoe. Kan je beter duidelijk zijn, dan krijg je ook beter wat je echt wilt.
Misschien moet je geen topics van 2 jaar oud uppen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 14:02
Verwijderd
En toch ga je je dan afvragen hoe t is afgelopen .
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 15:04
Verwijderd
Op je knieën vragen of ze een seksrelatie met je wil.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 15:33
Volk
Volk is offline
Citaat:
Blitzkrieg Bop schreef op 23-08-2004 @ 22:25 :

IK wil wel met je naar bed maar geen relatie met je... duidelijker kan denk ik niet. Eromheen draaien is ook zo'n gedoe. Als je zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het serieus overwegen zolang je het ook op een serieuse manier had gezegd
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 16:02
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Volk schreef op 06-07-2006 @ 16:33 :
IK wil wel met je naar bed maar geen relatie met je... duidelijker kan denk ik niet. Eromheen draaien is ook zo'n gedoe. Als je zoiets tegen mij zou zeggen zou ik het serieus overwegen zolang je het ook op een serieuse manier had gezegd
Wel grappig dat je hem quote, zag je ook dat zijn berichtje in 2004 is getypt?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 19:28
Roosje
Roosje is offline
Citaat:

Dat doen veel meisjes, geloof ik.
Oud 06-07-2006, 20:51
Tiño
Tiño is offline
hoe is dat nou afgelopen ,2jaar terug , Bop?
Oud 07-07-2006, 16:05
Magican
Magican is offline
Boter
Oud 08-07-2006, 23:09
thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Paul Ryan schreef op 24-08-2004 @ 18:34 :
Onverwachts een keer knoerdhard neuken totdat ze uitgeput in katzwijm valt en dan zeggen "like dat, biiatcch. that's the taste of yo future".
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten