|
|
|
Verwijderd
Ik ben van plan om (binnenkort) een nieuwe basgitaar te gaan kopen. Ik speel momenteel op een Cort Action Bass in hitsig groen. Nu verdwaal je niet zo makkelijk in het aanbod basgitaren als bij gitaren, maar het zijn er toch heel wat. Ik wil de komende tijd een stel basgitaren gaan testen en vroeg me af: Welke moet ik volgens jou zekere eens proberen?
Al op het lijstje: Epiphone Thunderbird reissue VS Squier Jazz Bass Std. Vul aan! |
|
|
|
mijn musicma SUB natuurlijk! zie in vraag en aanbod!
|
|
Notorious P.I.S schreef op 02-06-2006 @ 09:30 :
mijn musicma SUB natuurlijk! zie in vraag en aanbod!
|
|
Verwijderd
genoteerd!
|
|
|
|
Verwijderd
fender precision ftw!
|
|
|
|
Verwijderd
Als je een goede bas zoekt voor metal/zware rock, ik doe een ESP weg! PM maar!
|
|
|
|
Doavid schreef op 02-06-2006 @ 11:29 :
Squiers kun je sowieso overslaan. Brandhout, dat is het. Als je krap in de financiën zit zou ik eerder een 2e hands Fender op de kop proberen te tikken. En SUB's blijven imo zeer relaxte bassen in hun prijsklasse. ik denk dat de sub, en dan die van mijn bouwjaar, zeker goede bassen zijn. ze zijn ook volledig in de usa in de fabriek van musicman gemaakt, geen goedkope namaak troep uit korea of mexico. als ik eerlijk mag zijn, ik begin nu steeds meer over de verkoop van mijn sub te twijfelen......
|
|
Warwick Corvette Proline
Heb ik ook en iedereen vind hem altijd lekker spelen (zeggen ze)http://www.warwickbass.com/basses/corvette_proline.html |
|
|
|
Verwijderd
Q schreef op 02-06-2006 @ 17:00 :
Warwick Corvette Proline Heb ik ook en iedereen vind hem altijd lekker spelen (zeggen ze)http://www.warwickbass.com/basses/corvette_proline.html |
|
|
|
Sigúr schreef op 02-06-2006 @ 18:38 :
hij is wel ongeloofelijk lelijk |
|
|
|
Verwijderd
Q schreef op 02-06-2006 @ 18:49 :
Ik vind het ook niet de mooiste, vooral degene die ik heb met gouden elementen maar hij voelde zo lekker aan en hij klonk zo lekker laag en strak, daar had ik hem voor gekocht. Hij staat in C en dan nog steeds blijft die strak. |
|
|
|
Sigúr schreef op 02-06-2006 @ 18:53 :
maar daar gaat het eigenlijk in principe ook om. alleen ik ben waarschijnlijk een van die suffe mensen die esthetiek boven kwaliteit stelt ofzo. hoewel ik niet mag klagen met mijn fender-p
|
|
fender jazz bass deluxe en rickenbacker, daarmee kan je niet in de fout gaan.
|
|
Haligh schreef op 05-06-2006 @ 16:37 :
fender jazz bass deluxe
|
|
Haligh schreef op 05-06-2006 @ 16:37 :
fender jazz bass deluxe en rickenbacker, daarmee kan je niet in de fout gaan. Rickenbacker is ontzettend prijzig.
|
|
Notorious P.I.S schreef op 02-06-2006 @ 15:48 :
als ik eerlijk mag zijn, ik begin nu steeds meer over de verkoop van mijn sub te twijfelen...... .
|
|
|
|
Een kwaliteitszaak als Feedback?
Die woordencombinatie heb ik nog eerder gehoord.
|
|
|
|
Rhinus schreef op 06-06-2006 @ 13:05 :
Een kwaliteitszaak als Feedback? Die woordencombinatie heb ik nog eerder gehoord.
|
|
Verwijderd
Duidelijk die Thunderbird!
|
|
|
|
en ja een deluxe ja, want die klinkt beter als de standaard jazz bass.
|
|
Verwijderd
Ik zou voor een goede Fendert gaan.
|
|
|
|
Ik zou voor een slechte Fendert gaan. Ach ja, smaken verschillen.
|
|
|
|
Haligh schreef op 07-06-2006 @ 09:39 :
dat is inderdaad het nadeel aan een rickenbacker. en ja een deluxe ja, want die klinkt beter als de standaard jazz bass.
|
|
Haligh schreef op 07-06-2006 @ 09:39 :
en ja een deluxe ja, want die klinkt beter als de standaard jazz bass. Duidelijk dus dat et om smaak gaat en dat TS zelf eens wat moet gaan uitproberen. Wat er ook beter of populairder is, het gaat toch om zijn sound.
|
|
Rhinus schreef op 06-06-2006 @ 13:05 :
Een kwaliteitszaak als Feedback? Die woordencombinatie heb ik nog eerder gehoord.
|
|
Ik heb ook nog nooit problemen gehad bij de Febo. Toch kun je dit moeilijk een kwaliteitszaak noemen.
|
|
Doavid schreef op 08-06-2006 @ 10:54 :
Ik heb ook nog nooit problemen gehad bij de Febo. Toch kun je dit moeilijk een kwaliteitszaak noemen. Ok die is scherp...
|
|
stiekem moet je gewoon een dean rhapsody met heel veel snaren kopen
|
|
Verwijderd
meer dan 4 snaren is gay.
|
|
|
|
Verwijderd
Rhinus schreef op 08-06-2006 @ 00:18 :
Ik zou voor een slechte Fendert gaan. Ach ja, smaken verschillen. |
|
|
|
Verwijderd
Milan Dado schreef op 08-06-2006 @ 08:58 :
Vind jij... Ik heb echt veel liever een std. Duidelijk dus dat et om smaak gaat en dat TS zelf eens wat moet gaan uitproberen. Wat er ook beter of populairder is, het gaat toch om zijn sound.
|
|
|
|
reno schreef op 08-06-2006 @ 03:08 :
Elke deluxe die ik tot nu toe heb gehoord klinkt als een stuk plastic. dit dus: Milan Dado schreef op 08-06-2006 @ 08:58 :
Duidelijk dus dat et om smaak gaat en dat TS zelf eens wat moet gaan uitproberen. Wat er ook beter of populairder is, het gaat toch om zijn sound.
|
|
Verwijderd
ach kom, hoe geil is die Epiphone Thunderbird! ik bedoel:
![]() als je hem niet koopt Stefan, dan koop ik er zelf een! |
|
|
|
Verwijderd
Stemknoppen moeten groot zijn.
|
|
|
|
Verwijderd
Fake schreef op 08-06-2006 @ 21:01 :
ach kom, hoe geil is die Epiphone Thunderbird! ik bedoel: [afbeelding] als je hem niet koopt Stefan, dan koop ik er zelf een! Even volhouden dus nog |
|
|
|
Fake schreef op 08-06-2006 @ 19:25 :
meer dan 4 snaren is gay.
|
|
meer dan 4 snaren is gay. ![]() En m'n 5snarige fretloze ook ![]() Zwarte bass, zwarte knoppies, zwarte snaren <3
|
|
Verwijderd
meer dan 4 snaren is gay. |
|
|
|
Milan Dado schreef op 08-06-2006 @ 21:47 :
mijn bass is übercute: [afbeelding] En m'n 5snarige fretloze ook [afbeelding] Zwarte bass, zwarte knoppies, zwarte snaren <3
|
|
Van Tango schreef op 08-06-2006 @ 19:51 :
Ik had moeten weten dat er wel iemand zo zoutloos zou zijn om deze opmerking te maken. |
|
|
|
azwethinkweiz schreef op 08-06-2006 @ 22:07 :
ik vind allebei de modellen niet mooi, verder vet, 5 snaar en fretloos
|
|
maar dat kan ik niet horen en voelen aan een plaatje..
|
|
Verwijderd
meer dan 4 snaren is gay. |
|
|
|
Die zwarte bas is echt kklelijk, verder zou ik pas een 6-snaar overwegen als ik het gevoel had écht op hoog niveau te spelen.