Oud 29-06-2002, 15:17
@lex the 1st
@lex the 1st is offline
Hoi , heb een onderwerpje dat ik even met jullie wil delen.

Het zit namelijk zo, mijn vriendin (17) en ik gaan niet echt vaak uit . Dit komt doordat zij erg moe is en het er vaak gewoon niet van komt om uit te gaan.

Nu is het vaak de laatste tijd zo dat ze alleen met vriendinnen wil gaan stappen en dus zonder mij.....

Dan heb ik altijd zoiets van warom niet met mij en gewoon een aantal van haar vriendinnen en een aantal van mijn vrienden.
Ik bedoel , als je toch niet zo vaak uit gaat , waarom wil ze dan zonder mij

(We zijn nu 3 en een half jaar samen )

Ik vroeg me dus af hoe jullie er over denken.

Groetjes @lex
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2002, 15:35
Tox
Tox is offline
Ik denk dat het af en toe ook goed is al je zonder elkaar uitgaat. Dan ben je beide ff iets losser, niemand aan wie je moet denken of hij of zij zich wel vermaakt.

Kijk en natuurlijk kun je ook een keer samen gaan, maar snap goed je bent jong en je moet je nie elkaar 100% bij je houden. Geef haar wat ruimte, je bent 3,5 jaar bij elkaar dan kan je haar een avondje alleen toch wel vertrouwen.

Ik persoonlijk ga vaker zonder mijn vriendin uit dan met, en zij ook. En dat werkt opzich goed.
Oud 29-06-2002, 16:19
@lex the 1st
@lex the 1st is offline
ja , dat is waar...

op zich vertrouw ik haar wel hoor....
het is alleen zo dat je als gast meiden zoekt in de disctheeken en zo , dus tja... het is en blijft moeilijk....
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 16:45
lake bodom
lake bodom is offline
mijn vriend gaat ook altijd met zun eigen vrienden uit, maar hij wil wel dat ik ook uitga, zodat ie me tegenkomt enzo, maar als niemand van mijn vriendinnen gaat vraagt ie nooit ofk meega of wat dan ook, dat vragen zun vrienden soms wel aan mij, omdak die wel goed ken, ging vroeger namelijk altijd met een vriendin uit en zaten we altijd bij hun, maar zij is nu een jaar weg, dus gaak met iemand anders en die kent hun niet dus...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 12:29
Q
Q is offline
Dan zal de relatie niet lang meer duren. Waarschijnlijk wanneer ze vaak genoeg de kans krijgt zal ze vreemd gaan en de intressen in jouw verliezen. Dit vanwege het feit dat het instinctief bepaald is op welke mannen vrouwen vallen. K zou maar oppassen als ik jou was. Maar goed, vrouwen over het algemeen doe je toch veel fout.

Als je mee wilt dan blijkt het dat je geen vertrouwen in dr hebt en dan wordt ze boos.

Als je dr laat gaan dan zegt ze uiteindelijk, ja je was er nooit toen we uitgingen dus heb ik maar met iemand anders genomen die er wel altijd is.

K wil je nie depri maken ofzo. Gewoon ff een worstcase scenario.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 13:38
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nah vraag het haar eens gewoon.
Oud 30-06-2002, 16:32
Flipje het Kipje
Flipje het Kipje is offline
Citaat:
Q schreef:
Dan zal de relatie niet lang meer duren. Waarschijnlijk wanneer ze vaak genoeg de kans krijgt zal ze vreemd gaan en de intressen in jouw verliezen. Dit vanwege het feit dat het instinctief bepaald is op welke mannen vrouwen vallen. K zou maar oppassen als ik jou was. Maar goed, vrouwen over het algemeen doe je toch veel fout.

Als je mee wilt dan blijkt het dat je geen vertrouwen in dr hebt en dan wordt ze boos.

Als je dr laat gaan dan zegt ze uiteindelijk, ja je was er nooit toen we uitgingen dus heb ik maar met iemand anders genomen die er wel altijd is.

Dit slaat echt nergens op.
Oud 30-06-2002, 16:50
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Q schreef:

Ik deel je mening dat de relatie waarschijnlijk niet zo lang meer zal duren. Je onderbouwing deel ik echter niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 16:54
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Ik zie het probleem niet, hoor. Misschien vindt zij het vervelend als jij er bent als ze uitgaat, omdat je de hele tijd in haar buurt bent... Stel dan voor dat je met elkaar uitgaat, maar niet de hele tijd in elkaars buurt enzo. Dat zou best eens kunnen werken.
Oud 30-06-2002, 23:51
Violence Fetishist
Violence Fetishist is offline
Citaat:
@lex the 1st schreef:

Het zit namelijk zo, mijn vriendin (17) en ik gaan niet echt vaak uit . Dit komt doordat zij erg moe is en het er vaak gewoon niet van komt om uit te gaan.

Nu is het vaak de laatste tijd zo dat ze alleen met vriendinnen wil gaan stappen en dus zonder mij.....

Dan heb ik altijd zoiets van warom niet met mij en gewoon een aantal van haar vriendinnen en een aantal van mijn vrienden.

Groetjes @lex
doet me denke aan de newe show van hans teeuwen.
Oud 01-07-2002, 01:49
Verwijderd
Citaat:
@lex the 1st schreef:

Groetjes @lex
Ik had af en toe ook geen zin om met m'n vriend uit te gaan. Hij dacht dan gelijk dat er iets was, dat ik boos was ofzo. Maar ik had gewoon even geen zin.
Dan had ik gewoon ff zin in een "GirlsNightOut". Ik ben nooit vreemdgegaan en dat was ook niet de rede dat ik niet met hem uit wilde.
Het kan toch gewoon zijn dat ze even geen zin heeft? Vraag het haar anders.

Succes
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 02:27
skyscraper
skyscraper is offline
Mischien wil je vriendin wel is dingen doen met vriendinnen of vrienden zonder dat jij erbij bent. Als je haar dat na 3,5 jaar nog kwalijk neemt vind ik dat een beetje raar. Ga jij ook stappen met vrienden en vriendinnen. Je hoeft niet altijd bij elkaar te zijn... Als het nou altijd zo is, dan zou ik als ik jou was het gewoon heel simpel aan haar vragen waarom ze zo doet. Na 3.5 jaar kunnen jullie daar best over praten
Oud 01-07-2002, 07:56
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik ga ook niet vaak uit, laten we het anders zeggen: zo goed als nooit. (heb zeer moeilijke pa) maar als ik dan wel ga, wil ik wel dat mn vriend bij me is. Voel ik me gewoon fijner.

Ik zou dr gewoon met haar over praten. Jullie zijn al zo lang bij elkaar! Dat begrijpt ze vast wel.
Oud 01-07-2002, 11:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, ik wil juist mijn vriend mee hebben als ik uit ga dat vind ik gezellig en tijdens het uitgaan ben ik ook vaak zat los van hem. hij gaat zijn eigen weg en ik. zo komen we elkaar dan steeds weer ff tegen... tja, ik bedoel, ik hoef niet continu bij hem te staan maar ga ook gewoon af en toe met een vriendin ergens dansen ofzo. hoezo zou dit niet kunnen? zo'n ramp is het toch niet om met je vriendin of vriend uit te gaan, in dit geval kan je elkaar nog steeds de ruimte geven!!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 13:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ach, weet je, bij mij is dit ook enigszins een probleem. Ik zou best met een vriendin alleen op stap willen, maar ik weet dat mijn vriendje dat niet goedkeurt.

Daar heb ik ook alle begrip voor. Ik snap heel goed dat hij dan bang is voor aandacht van andere mensen (lees: mannen), en dat is ook een heel logische reactie als je om iemand geeft. Wat hij niet inziet is dat ik NIKS geef om aandacht van andere kerels. Ik hoef geen gekwijl tijdens het uitgaan, ik ga uit om te dansen, voor de muziek en de leuke sfeer, niet voor die enge glibberventjes die daar dan toevallig ook zijn. Ik zou wel naar meiden kijken enzo , maar daar blijft het dan ook bij.

De enige reden waarom ik wél met een vriendin wil uitgaan is omdat ik me dan helemaal kan uitleven. Ik bedoel, ik hou me toch in als mijn vriend erbij is, ga niet in mijn eentje 'gezellig' de dansvloer op. Hell nee, ik zie het al voor me!!

Van de andere kant zou ik hem ook nooit alleen op stap laten gaan, maar das vooral vanwege zijn verleden. Dan ben ik bang dat ie daar weer naar terug verlangt..

Maarja, het is ook fijn als hij bij me is tijdens het uitgaan, kan ik lekker knuffelen en kletsen enzow.. Hoewel ik me soms wel een ouwe tang voel ipv een jonge frisse bloem van 17..

Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 21:50
Verwijderd
Hoi hoi,

Weet je wat het is....Mischien wil ze gewoon lekker vrijheid...
Beetje lekker met haar eigen vriendinnen uitgaan....
Ze heeft ook haar eigen leventje nog!!
En wat jij zegt van we kunnen dan ook met z'n allen uit....
Dan moet je dat gewoon tegen haar zeggen!!
Is alleen maar de beste oplossing hoor!!

Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 15:37
xsten
xsten is offline
Ik kan het me heel goed voorstellen dat ze zonder jou uit wil en met vriendinnen (niet lullig bedoeld).
Wanneer je met vriendinnen bent kun je gewoon lekker los doen en het over meiden dingen hebben. Als jij daar bij zou zijn is ze daar veel geremder in denk ik.
Ik vind het zelf ook hartstikke leuk om wat te gaan drinken met m'n vriend (en vrienden van hem), maar af en toe lekker met vriendinnen stappen vind ik toch ook nog steeds leuk hoor.
Je moet haar gewoon die vrijheid geven, vind ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten