Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zie het probleem niet, hoor. Misschien vindt zij het vervelend als jij er bent als ze uitgaat, omdat je de hele tijd in haar buurt bent... Stel dan voor dat je met elkaar uitgaat, maar niet de hele tijd in elkaars buurt enzo. Dat zou best eens kunnen werken.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan had ik gewoon ff zin in een "GirlsNightOut". Ik ben nooit vreemdgegaan en dat was ook niet de rede dat ik niet met hem uit wilde. Het kan toch gewoon zijn dat ze even geen zin heeft? Vraag het haar anders. Succes |
![]() |
|
Mischien wil je vriendin wel is dingen doen met vriendinnen of vrienden zonder dat jij erbij bent. Als je haar dat na 3,5 jaar nog kwalijk neemt vind ik dat een beetje raar. Ga jij ook stappen met vrienden en vriendinnen. Je hoeft niet altijd bij elkaar te zijn... Als het nou altijd zo is, dan zou ik als ik jou was het gewoon heel simpel aan haar vragen waarom ze zo doet. Na 3.5 jaar kunnen jullie daar best over praten
|
ik ga ook niet vaak uit, laten we het anders zeggen: zo goed als nooit. (heb zeer moeilijke pa) maar als ik dan wel ga, wil ik wel dat mn vriend bij me is. Voel ik me gewoon fijner.
Ik zou dr gewoon met haar over praten. Jullie zijn al zo lang bij elkaar! Dat begrijpt ze vast wel.
|
![]() |
tja, ik wil juist mijn vriend mee hebben als ik uit ga
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ach, weet je, bij mij is dit ook enigszins een probleem. Ik zou best met een vriendin alleen op stap willen, maar ik weet dat mijn vriendje dat niet goedkeurt.
Daar heb ik ook alle begrip voor. Ik snap heel goed dat hij dan bang is voor aandacht van andere mensen (lees: mannen), en dat is ook een heel logische reactie als je om iemand geeft. Wat hij niet inziet is dat ik NIKS geef om aandacht van andere kerels. Ik hoef geen gekwijl tijdens het uitgaan, ik ga uit om te dansen, voor de muziek en de leuke sfeer, niet voor die enge glibberventjes die daar dan toevallig ook zijn. Ik zou wel naar meiden kijken enzo ![]() De enige reden waarom ik wél met een vriendin wil uitgaan is omdat ik me dan helemaal kan uitleven. Ik bedoel, ik hou me toch in als mijn vriend erbij is, ga niet in mijn eentje 'gezellig' de dansvloer op. Hell nee, ik zie het al voor me!! Van de andere kant zou ik hem ook nooit alleen op stap laten gaan, maar das vooral vanwege zijn verleden. Dan ben ik bang dat ie daar weer naar terug verlangt.. Maarja, het is ook fijn als hij bij me is tijdens het uitgaan, kan ik lekker knuffelen en kletsen enzow.. Hoewel ik me soms wel een ouwe tang voel ipv een jonge frisse bloem van 17.. ![]() Laatst gewijzigd op 01-07-2002 om 13:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoi hoi,
Weet je wat het is....Mischien wil ze gewoon lekker vrijheid... Beetje lekker met haar eigen vriendinnen uitgaan.... Ze heeft ook haar eigen leventje nog!! En wat jij zegt van we kunnen dan ook met z'n allen uit.... Dan moet je dat gewoon tegen haar zeggen!! Is alleen maar de beste oplossing hoor!! Groetjes+Kusjes van mij Jacqueline |
![]() |
|
Ik kan het me heel goed voorstellen dat ze zonder jou uit wil en met vriendinnen (niet lullig bedoeld).
Wanneer je met vriendinnen bent kun je gewoon lekker los doen en het over meiden dingen hebben. Als jij daar bij zou zijn is ze daar veel geremder in denk ik. Ik vind het zelf ook hartstikke leuk om wat te gaan drinken met m'n vriend (en vrienden van hem), maar af en toe lekker met vriendinnen stappen vind ik toch ook nog steeds leuk hoor. Je moet haar gewoon die vrijheid geven, vind ik... |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik blijf ze graag zien pppppp | 4 | 07-11-2016 05:22 | |
Liefde & Relatie |