Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik ben nu veel minder close met haar dan vroeger nu is het gewoon nog 'hallo hoe gaat het en tot nog is ' van die korte gesprekken. En nu zie ik haar alleen nog op school... Ik denk dat ze me niet meer vertrouwt
![]() wat moet ik nu doen?? Langs de ene kant vind ik het wel beter dat we elkaar minder zien omdat ik haar dan makkelijker kan vergeten :/ |
![]() |
|
Tja, uiteindelijk leef je zelf je leven. Met wie je dat leven leeft, is ook deels aan jou. Ik denk dat jij waarschijnlijk iets opgebiecht hebt waar zij niet op rekende. Na het overlijden van haar tante zat zij er emotioneel doorheen en op het moment dat er zich dan iemand aanbiedt die lief voor haar is en tijd voor haar neemt en er voor haar is, dan zal ze snel met omhelzingen strooien. Zéker voor iemand die net plompverloren in een nieuwe situatie beland is.
Vind je het erg dat jullie nu minder intiem zijn? Je geeft zelf wel aan dat je haar daarom makkelijker kunt vergeten (dat hóéft natuurlijk niet per se!), maar vind je het ook erg dat jullie nu wat afstand nemen in jullie vriendschappelijke relatie? Ik kan me haar reactie op zich ook wel voorstellen hoor, als je beste vriend je ineens vertelt dat hij meer voor je voelt dan alleen vriendjes zijn. Ze zal je waarschijnlijk nog wel vertrouwen, maar de relatie voldoet niet aan haar verwachting en bezorgt haar gemengde gevoelens .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte ermee ![]() Laatst gewijzigd op 26-01-2012 om 08:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was ook een tijdje verliefd op mijn beste vriendin en eerlijk gezegd tegen haar, en daarna was het gelijk zoenen. En nu nog af en toe, soms zelfs meer
![]() Maar inmiddels ben ik gelukkig met mijn man en heb nog steeds mijn vriendin Laatst gewijzigd op 25-01-2012 om 18:53. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Kerstmannetje | 1 | 21-12-2014 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Iceteaislekker | 2 | 11-06-2013 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin... TomTom16 | 18 | 14-06-2011 13:42 | |
Liefde & Relatie |
[Meisjes bekijk AUB] Verliefd op beste vriendin. MCanoniem | 4 | 24-02-2010 23:54 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin jjaacckk5 | 6 | 24-10-2008 11:14 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op beste vriendin Aguy | 17 | 18-07-2003 07:58 |