Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik ben dan wel geen scholier meer (officieel student) maar mijn conditie is echt heel slecht. Ik wandel en fiets wel best veel voor een 23-jarige (meeste mensen van mijn leeftijd rijden dezelfde stukjes met de auto) en ik doe 1 keer per week aan fitness, vooral krachttraining. Maar verder is het dus helemaal nix wat sport betreft. Al ben ik wel geďnteresseerd in sport op TV en zo, zoals voetbal, F1 en wielrennen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik train 3x a 4x in de week Taekwondo, 3x fitness en 1x per week hardlopen a la 15-20km. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mocht je in de gelegenheid zijn, dan zouden we samen eens een racefiets tocht kunnen maken. ![]() Laatst gewijzigd op 05-07-2006 om 16:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik wil echt niet weten hoe hard jij van teras naar teras kan fietsen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
omdat het 1 van de debielste dingen is om een uur te fietsen en geen meter vooruit te komen. Daarbij, ik vind het ook geen sport o.id. Sport is bij mij een competitie, dat je kan winnen of verliezen etc. Fitness is gewoon debiel op een apparaat kracht uit oefenen en pas na heel lang resultaat ziet.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er zijn zat mensen die in de rustperiode van hun sport trainen om de conditie op pijl te houden, en bijvoorbeeld wielrenners en voetballers zitten vaak zat in de sportschool om een beetje body te kweken, bedoeld voor competitie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over cursussen als BBB, Bodyshape, Steps etc hoor je mij trouwens niet klagen. Erg goed voor je conditie dan wel spieren, bovendien moet je het wel volhouden omdat er een docent bij is en leer je daardoor de goede technieken aan. ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kittens uit de losse pols Kitten | 3 | 18-07-2010 08:12 | |
De Kantine |
>{(SPEL)}<kraak de hotmailaccount... Verwijderd | 49 | 08-01-2003 22:25 | |
Films, TV & Radio |
Wie is de mol angel4 | 204 | 29-04-2002 18:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
ik ben in 1 maand 10 kilo aangekomen.. [DFU]DutchGirllie | 59 | 16-01-2002 17:34 |