Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
tja, je hebt het recht om het contract te ontbinden als Vodafone zijn toezeggingen niet nakomt (lees ook even de algemene voorwaarden)
de vraag is natuurlijk in hoeverre de levering van de telefoon stond vastgelegd in het contract. heb je voor een bewuste telefoon getekend, en stond er iets in de kleine lettertjes over vervangende toestellen? pas op met het storneren van het geld bij de Postbank. als Vodafone je klacht niet accepteert (terecht of onterecht) heb je kans dat ze met incassoprocedures gaan klooien en dat is vooral voor jou een probleem. contact over dit soort zaken moet je idd altijd via post (of eventueel via e-mail) doen, omdat er dan bewijs is van de communicatie (dat eist Vodafone, maar is voor jou ook handig). hou er rekening mee dat e-mails niet binnen 2 werkdagen worden behandeld. Vodafone hanteert een reactietermijn van 30 dagen bij klachten.
||
Citaat:
![]() Ik heb geen pech want ik heb getekend voor één bepaalde telefoon
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
beste Tino, meestal klopt t wat je zegt, maar hoezo zou de TS zijn geld niet terug kunnen laten storten ? het is immers een incassobetaling, en alle banken storten dat desgevraagd terug. Beste MeelFriek, de bescherming van de consument wordt hier boven de bescherming van bedrijven gezet. Inderdaad, op die manier kun je heel lullig zijn naar een bedrijf toe. (Maar he, een bedrijf schakelt eerder een incassobureau in dan een particulier).
||
Citaat:
OT: K heb net ff 45 minuutjes gebeld en na 4 keer doorverbonden te zijn kreeg ik dit te horen: Mevrouw: '' Helaas kunnen we uw abbonement niet opzeggen.'' IK:'' dan doe me maar de Samsung E770 die ik besteld had. Deze week thuisgeleverd.'' Zij ''dat is niet moglijk. Hetgene wat wij wel kunnen doe is kijken voor een ander toestel met een ander abbo. '' Waarop ik antwoorde dat ik dat niet wil. ( want bij de D600 of Z400 dit ik dan zou willen hebben kwam ik op een veel duurder abbo uit, kreeg wel korting maar ik wil mijn huidige abbo houden.) Zij:'' Ik zal gaan overleggen met een hogere chef om te kijken of uw contract niet opgezegt kan worden. Of dat u de D600 of Z400 kunt krijgen met hetzelfde abbo Ik: daar had ik dan binnen een dag graag een e-mail van. waarop zei antwoorde dat dat misschien niet zou gaan lukken. Tot ziens gewenst en opgehangen. Kwam me pa net binnen en vroeg hij of het gelukt was. Ik uitgelegd blablabla. Hij zo: als je morgen geen e-mail hebt bel ik die vodafone wel ff op en als we dan nog niks fatsoendelijks te horen krijgen dan gaan we naar de rechtsbijstand. Is toch gratis
Laatst gewijzigd op 15-08-2006 om 15:39. |
![]() |
||
Citaat:
ik moet zeggen dat ik er geen bron bij kan halen, maar ik meen op verschillende topics of verschillende fora soortgelijke verhalen gelezen te hebben. De algemene uitkomst is dan dat de postbank geen geld terughaalt en ook dat een telefooncontract, eenmaal ingegaan ,niet meer herroepen kan worden. Dessalnietemin zou het zomaar kunnen dat de TS geluk heeft en dat het allemaal zonder slag of stoot wel lukt,maar dat moet ik nog maar zien gebeuren, we houden dit topic in de gaten, dus, TS , hou ons op de hoogte,wil je ?
||
Citaat:
een contract kan uiteraard wel ontbonden worden als de aanbieder zich niet aan de voorwaarden houdt (en zich zelf dus niet aan het contract houdt); echter, het zou kunnen dat de voorwaarden van het abbonnement dit toestaan, en dan heeft de TS pech. overigens heb ik de indruk dat de TS geen contact met zn bank, maar enkel met vodafone, heeft gehad. Vodafone zal geen geld terugstorten, denk ik.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||