Ik vind dit wel een beetje breed om antwoord op te geven. Wil je echt alle vakken of een profiel?
Mijn idee/mijn methodes zijn alsvolgt:
Nederlands: Kan je voor je examen beter gewoon oefenen door middel van de examens zelf te oefenen, tekstbegrip + samenvatten is toch een kwestie van veel oefenen. Maar als je een boek wil, Nieuw Nederlands werkt wel prettig maar is als je het snel doorhebt erg hinderlijk.
Engels: Het eindexamen is alleen maar lezen, dus ik zou het gewoon oefenen met de examenbundel. Meer doen wij ook niet?
Wiskunde: Getal en Ruimte is de meest gebruikte methode en werkt geloof ik voor veel mensen prettig? Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik kan prima uit de voeten met Moderne Wiskunde, alleen daar is bij zelfstudie de uitleg vaak wel erg beknopt en het aantal echt goede opdrachten is geringer.
Scheikunde: Ik ben erg tevreden over Chemie
Natuurkunde: Ik ben redelijk tevreden over Natuurkunde Overal, alhoewel, ik ken niets anders, maar het werkt voor mij al jaren heel goed en prettig. Soms wel veel tekst en niet echt to the point, maar het is waar je van houdt.
Muziek (jaja, als je alles wil dan krijg je alles

): Muziek op maat heet het geloof ik, een heerlijk prachtig onwijs mooi boek. Net nieuw, alleen ik vind de bijbehorende tekst een beetje gering en het is niet echt diepgaand als je al wat weet. Maar dat is het hele vak uberhaupt niet.
En verder heb ik geen vakken, waarvan ik de methode goed ken eigenlijk