Oud 21-09-2006, 14:18
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
hey allemaal
Ik weet echt niet meer wat mijn voorkeur is....
of ik nu hetero/bi/lesbisch ben weet ik niet precies..

ik heb nu een vriendje en vind hem heel lief, en wil graag met hem trouwen en zo , maar ik wil never sex.. das vies en zo (ben verkracht dusj), maar sex met een vrouw wil ik (later) wel.. en zo ver ik weet ben ik erger verliefd geweest op meisjes dan op jongens.. en nu ik een vriendje heb denk ik wel eens, wat zou ik graag met een meisje willen hebben, meisjes zijn hetzelfde, je kan er veel meer mee praten, ze hebben hetzelfde lichaam, ze weten veel meer over vrouwen dingen, ook merk ik als een meisje me aan raakt het eigenlijk wel een beetje prettig vind, maar bij een jongen vind ik het echt zo van blijf van me af!
Ook droom ik altijd over meisjes, en over jongens nooit.. dan fantaseer ik vaak om met ze te zoenen en zow. En er is een meisje die ik ken waar ik super graag verkering wil, en alles wat ze zegt maakt mij zo vrolijk.
Ook kijk ik welles naar the L-world, dat vind ik echt leuk om naar te kijken..
En soms denk ik welles man , waren er nou alleen maar vrouwen, want ik wil veeel liever met een meisje
maar toch vind ik het wel schattig om met een jongen te zoenen om hem een plezier te doen, maar ben er liever vrienden mee en gewoon skaten en zo
maarja wat denken jullie over mijn voorkeur? ik weet het echt niet, weten jullie het misschien??
Oud 21-09-2006, 14:50
mara18
mara18 is offline
Ik denk dat je toch maar beter niet met hem trouwt...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 14:57
Verwijderd
hAHAHAHAHAHAHAHA
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 14:59
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
mara18 schreef op 21-09-2006 @ 15:50 :
Ik denk dat je toch maar beter niet met hem trouwt...
haha okeej...
maar wat denk je wat mijn voorkeur is dan
Oud 21-09-2006, 15:07
Mr Ik
Mr Ik is offline
lesbisch denk
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 15:07
Martine1986
Martine1986 is offline
uit bisexueel

Citaat:
Saskiah^^ schreef op 21-09-2006 @ 15:37 :
Ik ben het zelf ook,
en ookal was ik 100 % hetero wat maakt het nou uit
het zijn toch allemaal mensen?
Waarom vraag je het dan nog
+hoe moeten wij dat nou weer weten
Oud 21-09-2006, 15:08
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
oke
ben er eigenlijk niet zo toppie blij mee
want meisjes vin je niet zo gauw

meer meningen zijn altijd welcome
Oud 21-09-2006, 15:09
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
Martine1986 schreef op 21-09-2006 @ 16:07 :
uit bisexueel

Waarom vraag je het dan nog
+hoe moeten wij dat nou weer weten
tja ik weet het niet zeker..
ik denk dat ik bi ben, maar ik weet het niet zeker en wil het graag zeker weten snap je

gewoon wat jullie denken wil ik weten, hoef je niet echt zeker te weten , dat weet natuurlijk niemand 100 % zeker..
stout!
stout! is offline
Je bent in ieder geval niet hetero, zoveel is duidelijk.

Of je afkeer van sex met een jongen voortkomt uit een traumatische ervaring of uit het feit dat je lesbisch bent, kan ik niet voor je bepalen.

Maar als ik er geld om zou moeten verwedden, zou ik inzetten op: lesbisch .
Met citaat reageren
Verwijderd
Op de een of andere manier neem ik het weinig serieus, geeeen idee hoe dat komt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 15:14
Magican
Magican is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-09-2006 @ 16:09 :
Maar je was gewoon sarcastisch

O en voor de ts: Je skate, dus je bent een kindje, dus je twijfelt over je seksualiteit, dus moet je gewoon wachten.
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 21-09-2006 @ 16:09 :
ik meen het echt hoor
anders schrijf ik het ook niet
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
stout! schreef op 21-09-2006 @ 16:09 :
Je bent in ieder geval niet hetero, zoveel is duidelijk.

Of je afkeer van sex met een jongen voortkomt uit een traumatische ervaring of uit het feit dat je lesbisch bent, kan ik niet voor je bepalen.

Maar als ik er geld om zou moeten verwedden, zou ik inzetten op: lesbisch .
ja dat weet ik ook dat ik geen hetero ben (jammer genoeg)
Oud 21-09-2006, 15:31
gurl19
gurl19 is offline
Ik denk dat er 2 mogelijkheden zijn:

-Je bent bi.
-Je hebt een nare ervaring met jongens waardoor je een afkeer hebt van jongens en daarom meisjes idealiseert.

Lesbisch kwam niet meteen in me op naar je verhaal. Maar ik lees alleen je verhaal. Je weet zelf wat je voelt en denkt!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 15:38
__
__ is offline
potje dat je bent.
ik zoen ook altijd omdat ik dat 'wel schattig' vind ja.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 15:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Saskiah^^ schreef op 21-09-2006 @ 16:08 :
oke
ben er eigenlijk niet zo toppie blij mee
want meisjes vin je niet zo gauw

meer meningen zijn altijd welcome
Allereerst kan ik je verellen dat leuke meisjes overal te vinden zijn, bi-seksueel en wel. Ogen openhouden en je vind ze, dus dat lijkt me geen reden om eventuele gevoelens te onderdrukken. Iets wat overigens toch nooit zal lukken. Je bent het, of je bent het niet.

Daarnaast kom je op mij persoonlijk niet erg heteroseksueel over, al denk ik dat eerdere gebeurtenissen er mogelijk voor hebben gezorgd dat je een afkeer hebt gekregen tegen jongens waardoor je mogelijk (zoals al eerder gezegd) meisjes idealiseert. Wij kunnen je niet vertellen wie/wat je bent, of wie/wat je zijn moet. Waarschijnlijk zal de tijd het op den duur leren.

Succes.
Oud 21-09-2006, 17:34
Vip3r
Vip3r is offline
Kwam niet verder dan 5 regels.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 17:43
Orpheus
Orpheus is offline
[Quote] En soms denk ik welles man , waren er nou alleen maar vrouwen, [/Qoute]

Lachkick. Ik denk dat de mensheid dan een voortplantingsprobleem zou kennen?
Oud 21-09-2006, 17:58
Optima
Optima is offline
1) heb je al therapie? zonee, get some
2) als je therapie hebt, wat zegt je therapeut dan?
Oud 21-09-2006, 18:45
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
Optima schreef op 21-09-2006 @ 18:58 :
1) heb je al therapie? zonee, get some
2) als je therapie hebt, wat zegt je therapeut dan?
neej.. kheb geen therapie
Oud 21-09-2006, 18:54
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Saskiah^^ schreef op 21-09-2006 @ 19:45 :
neej.. kheb geen therapie
Misschien is het verstandig om via je huisarts een keer met iemand te gaan praten. Die verkrachting zou nog wel eens nadelige gevoelens kunnen hebben gehad op de manier waarop jij tegen jongens aankijkt en je gevoel voor hen. Probeer het eens, misschien levert het niets op, misschien juist wel. Ik denk dat je wel eens wat meer inzicht in je gevoelsleven zou kunnen krijgen op die manier, en wellicht dat je gevoel voor jongens dan duidelijker (negatief of positief) wordt. Want dat je op meiden valt is me wel duidelijk.
Oud 21-09-2006, 19:14
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
fractuur schreef op 21-09-2006 @ 19:54 :
Misschien is het verstandig om via je huisarts een keer met iemand te gaan praten. Die verkrachting zou nog wel eens nadelige gevoelens kunnen hebben gehad op de manier waarop jij tegen jongens aankijkt en je gevoel voor hen. Probeer het eens, misschien levert het niets op, misschien juist wel. Ik denk dat je wel eens wat meer inzicht in je gevoelsleven zou kunnen krijgen op die manier, en wellicht dat je gevoel voor jongens dan duidelijker (negatief of positief) wordt. Want dat je op meiden valt is me wel duidelijk.
maar ik weet niet of mijn ouders dat wel goed vinden
Oud 21-09-2006, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Saskiah^^ schreef op 21-09-2006 @ 20:14 :
maar ik weet niet of mijn ouders dat wel goed vinden
Zij hoeven het niet goed te vinden, je mag gewoon naar de huisarts en zij hoeven dat niet te weten komen. Ik denk zelf dat je ouders liever hebben dat jij een bepaalde tijd therapie krijgt dan dat je later erachter komt dat je jezelf eigenlijk toch nog best klote en getraumatiseerd voelt door de verkrachting.

P.S.
Je klinkt behoorlijk lesbisch.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2006, 21:46
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Saskiah^^ schreef op 21-09-2006 @ 15:18 :
hey allemaal
Ik weet echt niet meer wat mijn voorkeur is....
of ik nu hetero/bi/lesbisch ben weet ik niet precies..
En dat vraag je aan ons? alsof je dat kunt zien aan iemand gezicht.. Helemaal lekker op internet.

Citaat:

ik heb nu een vriendje en vind hem heel lief, en wil graag met hem trouwen en zo , maar ik wil never sex.. das vies en zo (ben verkracht dusj)
Nooit met een psychater of uberhaupt met je vriend erover gepraat? Je vertrouwt je vriend namelijk ook niet. Waarom wil je met hem trouwen?

Citaat:

maar sex met een vrouw wil ik (later) wel..
Nog een keer: waarom wil je met hem trouwen?

Citaat:

en zo ver ik weet ben ik erger verliefd geweest op meisjes dan op jongens.. en nu ik een vriendje heb denk ik wel eens, wat zou ik graag met een meisje willen hebben, meisjes zijn hetzelfde, je kan er veel meer mee praten, ze hebben hetzelfde lichaam, ze weten veel meer over vrouwen dingen, ook merk ik als een meisje me aan raakt het eigenlijk wel een beetje prettig vind, maar bij een jongen vind ik het echt zo van blijf van me af!
Ook droom ik altijd over meisjes, en over jongens nooit.. dan fantaseer ik vaak om met ze te zoenen en zow. En er is een meisje die ik ken waar ik super graag verkering wil, en alles wat ze zegt maakt mij zo vrolijk.
Ook kijk ik welles naar the L-world, dat vind ik echt leuk om naar te kijken..
Je wilt alleen een relatie met een vrouw vanwege wat er in het verleden gebeurd is? Kan ik niet snappen, niet alle jongens zijn zo. Er zijn jongens die net zo gevoelig zijn als meisjes. Knuffel je wel met je vriend? Hoe kan je van je vriend houden als je hem niet vertrouwd?

Citaat:

En soms denk ik welles man , waren er nou alleen maar vrouwen, want ik wil veeel liever met een meisje
maar toch vind ik het wel schattig om met een jongen te zoenen om hem een plezier te doen, maar ben er liever vrienden mee en gewoon skaten en zo
maarja wat denken jullie over mijn voorkeur? ik weet het echt niet, weten jullie het misschien??
Wat versta jij onder m hem een plezier te doen? Van jou hoeft het zoenen dus niet. Je leent je lichaam uit. Dit heb je in het verleden gedwongen moeten doen en nu doe je het zelf!

Je hebt geen zelfvertrouwen, geen eigenwaarde, waarschijnlijk vanwege die verkrachting. Die verkrachting was NIET jouw schuld en laat je niets aanpraten door een ander!

Ik denk serieus dat je hulp moet gaan zoeken én nodig moet praten met je vriend. Dit is NIET EERLIJK tegenover jullie beiden!
Oud 21-09-2006, 23:19
Vice
Vice is offline
Welkom bij de potjesclub.
Oud 22-09-2006, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 21-09-2006 @ 16:14 :
Maar je was gewoon sarcastisch

O en voor de ts: Je skate, dus je bent een kindje, dus je twijfelt over je seksualiteit, dus moet je gewoon wachten.
+ Vrouwen (ook heterovrouwen dus) voelen zich aangetrokken tot zowel mannen als vrouwen.
Komt voort uit het gedrag van apen, waarin het vrouwtje dat seksueel contact heeft met het oppervrouwtje meer invloed heeft.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 14:49
Gambokkur
Gambokkur is offline
ofwel weet je zeker dat je hetero bent, ofwel dat je lesbisch bent, in alle andere gevallen ben je bi.

Je bent dus bi.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 16:01
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 22-09-2006 @ 08:55 :
+ Vrouwen (ook heterovrouwen dus) voelen zich aangetrokken tot zowel mannen als vrouwen.
Komt voort uit het gedrag van apen, waarin het vrouwtje dat seksueel contact heeft met het oppervrouwtje meer invloed heeft.
Uhm... ik twijfel aan dit verhaal. Over dat heterovrouwen andere vrouwen ook leuk zouden vinden zeg maar. .s
Oud 22-09-2006, 16:43
Balance
Balance is offline
Hoe oud ben je?
Oud 22-09-2006, 20:35
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-09-2006 @ 17:43 :
Hoe oud ben je?
ik ben 14
Oud 22-09-2006, 20:49
tropical
tropical is offline
biseksueel lijkt mij
Oud 22-09-2006, 21:18
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
fractuur schreef op 22-09-2006 @ 17:01 :
Uhm... ik twijfel aan dit verhaal. Over dat heterovrouwen andere vrouwen ook leuk zouden vinden zeg maar. .s
Ja vind ik dus ook. Ik denk niet dat iedere heterovrouw zich aangetrokken voelt tot andere vrouwen. Dan ben je toch biseksueel, als je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:32
Verwijderd
Ik heb ook wel eens The L-world gezien, neuken?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 21:32
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Saskiah^^ schreef op 22-09-2006 @ 21:35 :
ik ben 14
Dan hoef je het ook nog niet te weten. Doe het rustig aan en zorg idd dat je met iemand gaat praten. Ik denk dat dat een hele goede, naar mijn gevoel heb je toch wel een trauma van die verkrachting (niet gek hoor). Ga gewoon langs de huisarts. Weten je ouders van die verkrachting? Zo ja dan kan je lijkt me toch wel zeggen dat je daarom toch graag met iemand zou willen praten. Zo nee, waarom weten ze het niet en zorg dat je dan alsnog naar iemand gaat om erover te praten. Echt hoor, denkt dat dat heel verstandig is.
Verder moet je je niet al te druk maken in welk hokje je past, je bent pas 14. Tijd zat om te bedenken wat je echt voelt en sowieso, de pubertijd kan ook op dit gebied verwarrend zijn. Maar zorg echt dat je met iemand die je kan helpen over die nare ervaring praat. Ik denk dat je sowieso pas verder komt met deze vraag als je dat gedaan hebt, want ik heb het idee dat je nare ervaring een soort blokkade heeft opgericht.
Oud 22-09-2006, 21:36
Al Murphy
Al Murphy is offline
Zoals ik je hier bezig hoor: laat dat vriendje maar voor wat hij is, ravot ermee zoveel als je wil, maar lijkt er me tussen jou en jongens niet te zullen gaan gebeuren. Lesbisch dus, jaja (c:
Oud 22-09-2006, 21:37
Verwijderd
www.coc.nl
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 06:57
bamiPoep
bamiPoep is offline
waar is die poll?
ik stem lesbisch
Oud 23-09-2006, 07:32
hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik stem puber
Oud 23-09-2006, 12:50
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Faerie schreef op 22-09-2006 @ 22:18 :
Ja vind ik dus ook. Ik denk niet dat iedere heterovrouw zich aangetrokken voelt tot andere vrouwen. Dan ben je toch biseksueel, als je je aangetrokken voelt tot hetzelfde geslacht..
Hangt er vanaf op welke manier je je aangetrokken voelt denk ik. Ik voel mij seksueel ook aangetrokken tot vrouwen, maar ik ben nog nooit verliefd geweest op een vrouw of gevoelens gehad die verder gingen dan vriendschap. Maar seks met een vrouw zou ik best wel eens uit willen proberen en ik kan vrouwen ook oprecht mooi vinden. Maar ben ik dan gelijk biseksueel? Ik vind van niet. Als je echt biseksueel bent, hoort daar naar mijn idee het gehele plaatje bij. Dus je én seksueel aangetrokken voelen tot een vrouw én het vermogen er verliefd op te zijn.

Maar dat iedere vrouw zich op wat voor manier dan ook wel eens aangetrokken zou voelen tot een anderen vrouw, betwijfel ik ook.
Oud 24-09-2006, 09:49
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik zou zeggen, probeer eens wat met meiden en als je dan nog niet van gedachten bent veranderd dan weet je het iig voor jezelf.
Wij kunnen onmogelijk weten wat jouw geaardheid is, dat zal je zelf moeten uitvinden.

En therapie lijkt me niet gek aangezien je je misbruikverleden nog niet verwerkt hebt, op die manier kan je nooit een eerlijke keuze maken.
Oud 25-09-2006, 15:36
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 21-09-2006 @ 22:46 :
En dat vraag je aan ons? alsof je dat kunt zien aan iemand gezicht.. Helemaal lekker op internet.

Nooit met een psychater of uberhaupt met je vriend erover gepraat? Je vertrouwt je vriend namelijk ook niet. Waarom wil je met hem trouwen?

Nog een keer: waarom wil je met hem trouwen?

Omdat ik nooit zeker kan weten of ik wel een ander vind dus ja

Je wilt alleen een relatie met een vrouw vanwege wat er in het verleden gebeurd is? Kan ik niet snappen, niet alle jongens zijn zo. Er zijn jongens die net zo gevoelig zijn als meisjes. Knuffel je wel met je vriend? Hoe kan je van je vriend houden als je hem niet vertrouwd?

Ja ik weet dat alle jongens niet zo zijn, en ik kan heel goed met jongens op schieten, en ik vertrouw jongens heel goed. Ja ik knuffel wel, ik vind hem gewoon heel aardig, het is eigenlijk net zoals houden van je vrienden. want van je vrienden hou je toch ook? anders ben je er niet bevriend mee.

Wat versta jij onder m hem een plezier te doen? Van jou hoeft het zoenen dus niet. Je leent je lichaam uit. Dit heb je in het verleden gedwongen moeten doen en nu doe je het zelf!

Ja ik weet het.. maar ik doe hem graag een plezier, en soms vind ik het ook gewoon helemaal niet fijn om met hem te zoenen, maar met een vrouw lijkt me het echt geweldig

Je hebt geen zelfvertrouwen, geen eigenwaarde, waarschijnlijk vanwege die verkrachting. Die verkrachting was NIET jouw schuld en laat je niets aanpraten door een ander!

Ja het was ook niet mijn schuld, het was die sukkel zijn schuld

Ik denk serieus dat je hulp moet gaan zoeken én nodig moet praten met je vriend. Dit is NIET EERLIJK tegenover jullie beiden!

Ja daar heb je gelijk in, maar hij weet eigenlijk van niets he..
Oud 25-09-2006, 18:20
Anika
Je wilt met hem trouwen omdat je nooit zeker kan weten of je wel een ander vindt, wat is dat nou voor reden?! Trouwen doe je over het algemeen omdat je van iemand houdt en er bewust voor kiest om de rest van je leven met die persoon te delen. Dit is bij jou niet echt het geval geloof ik. Je bent nog jong en hebt nog tijd zat om iemand anders te vinden. Daarnaast denk ik niet dat hij met jou wil trouwen als je nooit seks met hem wilt

Ik denk dat je het het beste uit kunt maken met je vriend, dan kun je tenminste eens op het gemakje uitzoeken wat je nou eigenlijk wilt. Probeer anders ook eens wat met een meisje, zodat je weet hoe dat voelt. Misschien krijg je dan meer duidelijkheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten