Hallo!
Een tijdje terug kwam ik een meid tegen die mij wel erg leuk leek. Op een gegeven moment begon zij telkens naar mij te glimlachen als ik haar zag. Ik verzamelde al mijn moed en begon een gesprekje met haar aan te knopen. Dat lukte wel redelijk, maar kreeg het wel voor elkaar dat ze mij haar nummer gaf. Alleen vanwege een feest tussendoor en een slechte start op whatsapp heb ik eigenlijk nauwelijks contact meer met haar gehad (gesprek liep opeens dood op whapp), en buiten dat online gebeuren zag ik haar een tijdje niet.

Nu echter lacht ze nog steeds naar mij (wel wat minder intens moet ik zeggen), maar dit is allemaal alweer een paar weken geleden gebeurt.
Eigenlijk een heel simpele vraag is: ik wil weer het contact oppakken met haar en het nu niet verpesten, alleen vind ik het zelf een beetje raar om op whapp weer te gaan beginnen terwijl ik haar daarmee een tijdje niet heb gesproken (en ook niet veel). Ik wil haar dan het liefst in het echt weer eens spreken, maar hoe pak je dit aan? Voor mijn gevoel heb ik nét te veel gezegd om een introgesprek te voeren, en nét te weinig om gewoon normaal te praten. Iemand tips?
(p.s. Ik heb het idee dat zij net als ik geen held is in dit soort dingen)