Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik neem aan dat de dames en heren van subforum Hardware daar wel antwoord op weten
![]() Ik heb goede ervaringen met een Inspiron 6000 van dell. (tja, was te lui om ff verder te zoeken)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb goede ervaringen met acer em met dell, van acer is de service/garantie wel een beetje bout. Van dell zijn de laptops een beetje lomp. |
![]() |
|
![]() |
acer is inderdaad goed voor persoonlijk gebruik.
Zelf heb ik een asus. Dat zijn echt super laptops ![]() linkje: http://www.asus.nl/products1.aspx?l1=5 edit: linkje werkt bij mij niet, wel als ik het linkje kopieer en in de adresbalk plak. vaag..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast heb ik veel acer laptops gezien en geen enkele is tot nu toe kapotgegaan. Zelf gebruik ik overigens Asus, betere support en (toentertijd) betere prijs/kwaliteitverhouding. |
![]() |
||
Citaat:
overigens kan ik dat van gebroken scharnieren wel beamen, heb dr ook al een aantal gezien.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en acer is nou niet bepaald hoogwaardige kwaliteit. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is een Europese wet, maar ook in de NL wet is dat geregeld (Vraag maar tijdens je colleges privaatrecht MM). |
![]() |
||
Citaat:
en als dat trouwens zo wettelijk geregeld is, waarom worden er dan uberhaupt producten met 1jr garantie aangeboden? daar zou dan lijkt mij, wel een beleid voor zijn dat dat niet mag ... ?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Betrouwbare webshops voor laptop? Verwijderd | 3 | 07-07-2014 23:18 | |
Software & Hardware |
Laptop kopen flappie2003 | 4 | 16-05-2010 20:53 | |
Algemene schoolzaken |
Laptop Ferrywoman | 24 | 22-08-2008 01:53 | |