Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hip hop is de shit, gaat geen dag voorbij zonder harde pompende beats en niggaz uit mijn speakers. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerste categorie: Black Star (Mos Def & Talib Kweli, essentiëel!) The Pharcyde A Tribe Called Quest (al valt dus lang niet alles van deze groep voor mij in de gewenste 'hoek') Gang Starr (Guru & Dj Premier) Tweede: Oude Mobb Deep (Shook Ones pt.2, album The Infamous) Instrumentaal: Dj Shadow En ja, dus ook nog zoekende... Laatst gewijzigd op 27-11-2006 om 21:39. |
![]() |
||
Citaat:
Urban is gewoon de bubblegum voor hiphop; wat Highschool was voor Rock n Roll, wat punkpop is voor punk & HC. |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik dat de hele hiphop-scene zich soms iets te serieus neemt met dat hele bling en gangstah. Doe mij maar de oldskool hiphop ala de la soul, grandmaster flash, a tribe called quest, public enemy etc.
||
Citaat:
Het is niets nieuws. Hip hop is ghetto CNN. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja ik heb wel urban interesses, maar voornamelijk op het gebied van hip-, neder- en triphop. Ik zal echter niet snel een urban event bezoeken en hou me niet bezig met uiterlijkheden eromheen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: