![]() |
||
Citaat:
![]()
|
*vraagt zich af hoe dat zou zijn als je partner elke ochtend een ochtendhumer heeft, zou het erdoor versterken of juist afnemen?*
Lijkt mij wel geil, nog ni gedaan / meegamaakt. Nu een stapje verder: wat nou als je neukend wakker word? (neukend / geneukd wordend WTH)
||
Citaat:
![]()
|
Ik slaap heel licht, dus 't plan heeft wat mij betreft weinig kans
![]() Maar wakker worden terwijl je geneukt wordt? Wat *zou* ik kwaad zijn. Sex is een duo-activiteit, als hij niet eens de moeite zou nemen om me wakker te maken (en te kijken of ik zin had) dan zoekt 'ie maar een opblaaspop. (en ik begrijp wel dat dit anders is van een mannelijk gezichtspunt, maar zo denk ik erover..)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb mijn vorige vriendin wel een keer neukend wakkeer gemaakt. Je had dat gezicht moeten zien. Eerst: wat is hier aan de hand en bijna meteen daarna kwam ze klaar
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() wakker worde met 'n blowjob....... mwah... eerst denke... dan huw.. onder dekens kijken...... en dan lache ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Verbrijzelde dromen met kinderlijke onschuld Verwijderd | 0 | 06-04-2007 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De poorten van Luskan Verwijderd | 4 | 01-07-2005 22:02 | |
Liefde & Relatie |
toen ik sliep... Oktober | 83 | 27-10-2004 14:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Dat wij dat zijn wondersbestaan | 4 | 19-07-2003 09:30 |