Oud 08-02-2007, 09:01
Rooster
Rooster is offline
Dit lijkt me heel leuk, mits ze het zo'n beetje aanpakken als Starsky & Hutch en Charlies Angels, dus met een flinke dosis sarcasme.

Wie zien jullie in de rollen als Hannibal, Murdock, B.A. en Face?

Jim Carrey lijkt mij wel geschikt voor Murdock,
en Mr. T kan best nog zijn eigen rol spelen ook al is hij nu een beetje ouder
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2007, 09:46
Zyh
Zyh is offline

Hannibal

BA

Face

Murdock
Oud 08-02-2007, 09:53
Qimm
Qimm is offline
Nah ik vind dat ze het maar niet moeten doen. Heiligschennis
Oud 08-02-2007, 10:13
Baal
Baal is offline
Aan de ene kant wel, andere kant helemaal niet. the A-team is nu net zo vet. (word overigens weer uitgezonden op rtl 7.)
Oud 08-02-2007, 10:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Rooster schreef op 08-02-2007 @ 10:01 :
Dit lijkt me heel leuk, mits ze het zo'n beetje aanpakken als Starsky & Hutch en Charlies Angels, dus met een flinke dosis sarcasme.
Nee, niet weer zo'n zelfbewuste remake. Dit moet gewoon net zo serieus gemaakt worden als de serie.
Oud 08-02-2007, 10:54
Escapism
Escapism is offline
ik kijk die oude afleveringen op rtl 7 best vaak
Oud 08-02-2007, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :
Dit moet gewoon net zo serieus gemaakt worden als de serie.
[...]
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 13:22
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Qimm schreef op 08-02-2007 @ 10:53 :
Nah ik vind dat ze het maar niet moeten doen. Heiligschennis
Oud 08-02-2007, 14:08
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Zyh schreef op 08-02-2007 @ 10:46 :
[afbeelding]
Hannibal

[afbeelding]
BA

[afbeelding]
Face

[afbeelding]
Murdock
Goede keuzes, maar Duncan moet dan wel nog even sporten
Ik dacht dat Leslie Nielsen ook wel Hannibal kon spelen.

Citaat:
Juice schreef op 08-02-2007 @ 11:21 :
Nee, niet weer zo'n zelfbewuste remake. Dit moet gewoon net zo serieus gemaakt worden als de serie.
De serie zelf was ook een halve komedie en ze namen zichzelf ook niet helemaal serieus soms en daarom was het zo leuk;
kijk maar naar die terugkerende zinnetjes van Hannibal op de meest foute momenten
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 14:55
Floris_22
Floris_22 is offline
Crap, Face, Murdock en BA kunnen makkelijk door dezelfde personen worden gespeeld. Alleen voor Hannibal moet een goede plaatsvervanger worden gezocht. Iemand die net zo fantastisch die droge humor kan neerzetten. Christopher Walken misschien?
Oud 08-02-2007, 15:19
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 08-02-2007 @ 15:55 :
Crap, Face, Murdock en BA kunnen makkelijk door dezelfde personen worden gespeeld. Alleen voor Hannibal moet een goede plaatsvervanger worden gezocht. Iemand die net zo fantastisch die droge humor kan neerzetten. Christopher Walken misschien?
Christopher Walken is geniaal, maar die zie ik niet voor me als Hannibal.

ik kwam dit btw tegen:
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 15:34
Verwijderd
Neeeeeee, niet meer verkrachting van gaafheid
Met citaat reageren
Oud 08-02-2007, 15:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
hppa schreef op 08-02-2007 @ 12:06 :
[...]
Wat zit je te gnanzen, de serie werd met een redelijke serioziteit gemaakt. Dat het niet zo overkomt is wat nanders.
Oud 08-02-2007, 23:11
KIET
KIET is offline
Volgens mij zit die film al een hele tijd in 'Development Hell', net als Knight Rider dat is/was en Red Dwarf was (die is wel echt van de baan, helaas). Voorlopig is-ie ook alleen maar genoteerd als aangekondigt. Van mij mogen ze hun gang gaan, maar de casting is geloof ik het grootste probleem (Knight Rider heeft hetzelfde probleem, maar dan voor de nieuwe auto/KITT). Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt; een beetje aan de oude kant voor die rol denk ik. Als ze de film in dezelfde stijl als de serie gaan maken, wil ik hem best wel zien
Oud 09-02-2007, 01:57
knappe jongen
knappe jongen is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 00:11 :
Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt
Volgens mij dacht maar 1 persoon aan leslie nelsen
Oud 09-02-2007, 07:02
Verwijderd
Daarbij, als ze hem er in stoppen wordt het idd een film á la Charlie's Angels en Starsky&Hutch
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 08:52
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 09-02-2007 @ 02:57 :
Ik dacht ook aan Leslie Nielsen, maar ik had dat nog niet gepost. Vandaar. Voorderest, Murdock lijkt me wel wat voor Steve Carrell, Face wordt Owen Wilson en voor BA nemen we gewoon, pfoe, die is lastig.
Oud 09-02-2007, 09:05
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 00:11 :
Volgens mij zit die film al een hele tijd in 'Development Hell', net als Knight Rider dat is/was en Red Dwarf was (die is wel echt van de baan, helaas). Voorlopig is-ie ook alleen maar genoteerd als aangekondigt. Van mij mogen ze hun gang gaan, maar de casting is geloof ik het grootste probleem (Knight Rider heeft hetzelfde probleem, maar dan voor de nieuwe auto/KITT). Grappig dat iedereen aan Leslie Nielsen zit te denken voor Hannibal, terwijl Leslie overmorgen al 81 wordt; een beetje aan de oude kant voor die rol denk ik. Als ze de film in dezelfde stijl als de serie gaan maken, wil ik hem best wel zien
Ze moeten geen andere KITT nemen, ze moeten gewoon de film in het tijdbeeld van toen plaatsen, wat ze ook hadden moeten doen bij Miami Vice en wat ze wel hebben gedaan bij Starsky & Hutch.

Maar je wordt plots veel vaker doorverwezen naar de imdb-site, dus ik hoop dat het nu toch op gang komt.

Citaat:
DanielC schreef op 09-02-2007 @ 09:52 :
Ik dacht ook aan Leslie Nielsen, maar ik had dat nog niet gepost. Vandaar. Voorderest, Murdock lijkt me wel wat voor Steve Carrell, Face wordt Owen Wilson en voor BA nemen we gewoon, pfoe, die is lastig.
Op andere sites wordt Nielsen al vaak gesuggereerd, maar het is denk ik vooral zijn uiterlijk wat die suggestie verklaart.
Steve Carrell als Murdock... Misschien wel een goed idee.
Maar Owen Wilson met zn slaperige blik en boksersneus als de gladde glijer van het groepje? neh....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 09:32
DanielC
DanielC is offline
Owen heeft best een charamante blik. En met z'n blonde lokken is hij de perfect 'naar2007gepimpte' face. Bovendien is 'ie grappig, en goed met vrouwen.
Oud 09-02-2007, 09:54
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Leslie Nielsen vind ik niks. Hij heeft er qua uiterlijk idd wel wat van weg maar die kan niks anders maken dan spoof (waar ie wel geniaal in is)
Oud 09-02-2007, 09:55
KIET
KIET is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 09-02-2007 @ 02:57 :
Hier wel ja, maar ik volg het gebeuren al een aantal jaren op de imdb-site, en zoals Rooster al zei wordt Leslie over het algemeen als eerste aangewezen (voornamelijk vanwege zijn uiterlijk, maar ook omdat hij natuurlijk heel droog kan zijn)
Anthony Hopkins wordt ook vaak genoemd, maar zijn imago past niet bij de rol van Hannibal (Smith, dat is...).

Misschien Tommy Lee Jones? Of Mark Harmon (Gibbs van NCIS). Harmon zou dat nog wel eens klaar kunnen spelen. Eigenlijk moet hij de rol van Gibbs spelen, alleen dan iets vrolijker
Oud 09-02-2007, 10:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 09-02-2007 @ 10:54 :
Leslie Nielsen vind ik niks. Hij heeft er qua uiterlijk idd wel wat van weg maar die kan niks anders maken dan spoof (waar ie wel geniaal in is)
Onzin. Nielsen heeft veel meer serieuze rollen dan komische rollen gespeeld. Hij is bekend geworden als drama-acteur.
Oud 09-02-2007, 10:33
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 10:55 :
Hier wel ja, maar ik volg het gebeuren al een aantal jaren op de imdb-site, en zoals Rooster al zei wordt Leslie over het algemeen als eerste aangewezen (voornamelijk vanwege zijn uiterlijk, maar ook omdat hij natuurlijk heel droog kan zijn)
Anthony Hopkins wordt ook vaak genoemd, maar zijn imago past niet bij de rol van Hannibal (Smith, dat is...).

Misschien Tommy Lee Jones? Of Mark Harmon (Gibbs van NCIS). Harmon zou dat nog wel eens klaar kunnen spelen. Eigenlijk moet hij de rol van Gibbs spelen, alleen dan iets vrolijker
idd, wat al is gezegd, Nielsen kan ook heel serieuze rollen spelen.
Tommy lee Jones is op zich ook wel een heel goed idee, die kan de flair van Hannibal wel goed doen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 11:22
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
DanielC schreef op 09-02-2007 @ 10:32 :
Owen heeft best een charamante blik. En met z'n blonde lokken is hij de perfect 'naar2007gepimpte' face. Bovendien is 'ie grappig, en goed met vrouwen.
Charmante blik? Grappig? Nee.
Oud 09-02-2007, 11:45
DanielC
DanielC is offline
Jawel.
Oud 09-02-2007, 12:20
Verwijderd
WTF ik dacht dat Mr. T al dood was
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 12:28
KIET
KIET is offline
Scheelde niet veel. Hij heeft kanker overwonnen, maar sindsdien is hij wel wat meer buiten beeld gebleven.

Nielsen kan inderdaad ook serieuze(re) rollen aan, maar The A-Team is toch ook een flink deel actie, en ik denk gewoon dat hij te oud is om de rol van Hannibal te spelen. De naam van George Clooney wordt ook veel genoemd, maar die zie ik totaal niet zo'n personage spelen De Danny Ocean-routine past veel beter bij hem.

Probleem is denk ik ook dat je acteurs moet gaan kiezen die de personages goed kunnen spelen, en acteurs die gewoon fysiek op de oorspronkelijke acteurs lijken. Het lijkt me lastig om daar een goede balans tussen te vinden.
Oud 09-02-2007, 12:50
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
DanielC schreef op 09-02-2007 @ 10:32 :
Hij kijkt altijd zo slaperig en sloom, en blonde lokken, dan kan ik ook wel Face spelen.
Citaat:
KIET-2 schreef op 09-02-2007 @ 13:28 :
Probleem is denk ik ook dat je acteurs moet gaan kiezen die de personages goed kunnen spelen, en acteurs die gewoon fysiek op de oorspronkelijke acteurs lijken. Het lijkt me lastig om daar een goede balans tussen te vinden.
Wat dat betreft is Jim Carrey perfect voor Murdock.

stukje interview met de Murdock acteur Schultz:
Citaat:
Ook was er sprake van een bioscoopfilm met Mel Gibson en Jim Carrey als belangrijkste acteurs. Weet je daarover meer?
Dwight Schultz: Zoiets verwezenlijken is onmogelijk. Als je 4 of 5 acteurs neemt die allemaal grote sterren zijn, dan zouden de kosten te hoog worden. Ik hoorde een tijd geleden dat George Clooney interesse vertoont om zich te wagen aan een bioscoopversie. Ik zie hem Hannibal vertolken, met daarnaast 4 of 5 relatief onbekende acteurs. Op die manier is het haalbaar.
en van een andere site:
Citaat:
Mr. T (B.A Baracus in The A-Team televisieserie) zal te zien zijn in de gelijknamige film die er over het viertal aan zit te komen, maar helaas zal het blijven bij een cameo, zo maakte Stephen J. Cannell bekend. Cannell was als producer verbonden aan de populaire serie uit de jaren '80, en zal ook de film (mede) produceren.

Daarbij werd bekend dat Bruce Feirstein, die onder andere schreef voor Goldeneye, Tomorrow Never Dies en The World is Not Enough als schrijver aangetrokken. Het is de bedoeling dat de film een stuk serieuzer wordt dan de cartoon-achtige televisieserie.

Wie de hoofdrollen in de film zullen vertolken is nog niet duidelijk. Brendan Fraser, Mel Gibson, George Clooney en Jim Carrey behoren tot de namen die de afgelopen tijd uit het geruchtencircuit kwamen.
en weer een andere site:
Citaat:
Cast Rumors: Among those rumored in the past few years to possibly star are Mel Gibson (Hannibal), Ving Rhames (B.A.), and Jim Carrey (Murdock). These are most likely wishful thinking from a fan somewhere, as any movie that put, for example, Gibson and Carrey together would be prohibitively expensive.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 14:05
KIET
KIET is offline
Jim Carrey zou ik inderdaad wel een goede keus vinden. Aan de andere kant, Carrey staat vooral bekend om het trekken van rare smoelen en maken van rare geluiden, dat zou hij dan achterwege moeten laten. Murdock had gewoon een hele andere kijk op de wereld, om het zo maar te zeggen

Ving Rhames vind ik een betere keus dan Micheal Clarke Duncan. Duncan is een grote jongen, maar hij komt nooit zo intimiderend over (zelfs niet als hij een slechterik speelt). Ving Rhames is wat ouder, maar heeft duidelijk de aanwezigheid van BA.

Mel Gibson is de laatste tijd niet meer zo met acteren bezig, en helemaal niet meer met actie, sinds hij het geloof heeft ontdekt. Maar als hij het doet, speelt hij eigenlijk gewoon zijn Martin Riggs-rol van de Lethal Weapon reeks. Dat past gewoon goed bij hem (in Maverick ook)

Brad Pitt kan wel de charme van Face neerzetten, maar eigenlijk was Face in de serie niet de dapperste van het viertal. Pitt is waarschijnlijk niet zo geloofwaardig als 'watje'.

Ik ben benieuwd wat ze met een vrouwelijke rol gaan doen. Weer een Amy Allen type?

Cameo's van de drie heren wil ik wel graag zien, natuurlijk. Ik heb anderhalf jaar geleden hier in Nederland Dwight Schultz en Dirk Benedict ontmoet, en het waren echt hele vriendelijke mannen (vooral Benedict is oud geworden). Het is gewoon jammer dat ze tegenwoordig nog zo weinig in beeld zijn.
Oud 09-02-2007, 19:24
rlyeh
rlyeh is offline
waarom moeten ze toch altijd overal een remake van maken?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 20:05
MB
MB is offline
Ik ben er tegen, maar als ze hem dan met een hoop sarcasme zouden maken zou ik Terry Crews wel een goede vinden voor BA.

Oud 09-02-2007, 20:29
Dexter_M
Dexter_M is offline
Terry Crews, echt super voor de rol van b.a dacht al eerder aan hem maar kon niet op ze naam komen in everybody hates chris iis die ook super
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 00:52
Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
DanielC schreef op 09-02-2007 @ 12:45 :
Jawel.
Goed jij je zin.
Maar laat je fascinatie voor deze B acteur niet je niet verblinden. Een goede 'Face' zal hij niet kunnen spelen.
Oud 10-02-2007, 11:17
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 10-02-2007 @ 01:52 :
Goed jij je zin.
Maar laat je fascinatie voor deze B acteur niet je niet verblinden. Een goede 'Face' zal hij niet kunnen spelen.
Oké, oké. No love for Owen hier.
Oud 10-02-2007, 11:52
Verwijderd
Owen Wilson is een van de meest hatelijke persoonlijkheden op aarde. Wat een ongelofelijk smerige kwal.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 11:54
DanielC
DanielC is offline
Nee, helaas.
Oud 10-02-2007, 11:57
Verwijderd
Het is een hond.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 11:58
Verwijderd
Hij praat altijd zo half krakerig met zo'n rare mondbeweging, echt op je zenuwen werkend.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 11:59
DanielC
DanielC is offline
Ik vind het grappig.
Oud 10-02-2007, 12:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dan zie ik nog liever een CGI-film. The A-Team is heilig.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2007, 21:38
KIET
KIET is offline
Owen Wilson zou ik niet in zo'n film willen zien. Ik heb niet echt iets met hem, het lijkt wel of al zijn rollen gewoon net niet bij hem passen (met de mogelijk uitzondering van Hansel in Zoolander).

Hulde voor Luke Wilson, though
Oud 11-02-2007, 07:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
DanielC schreef op 09-02-2007 @ 09:52 :
Face wordt Owen Wilson
dan zie ik die film nog wel zitten ook
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 11:04
Escapism
Escapism is offline
ik zou shannyn sossamon wel willen zien als de ruige chick die meehelpt.
Oud 13-02-2007, 13:57
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Escapism schreef op 13-02-2007 @ 11:04 :
ik zou shannyn sossamon wel willen zien als de ruige chick die meehelpt.
Er is geen ruige chick die meehelpt
Oud 13-02-2007, 14:00
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Qimm schreef op 13-02-2007 @ 14:57 :
Er is geen ruige chick die meehelpt
Seizoen 1, maar was een journaliste
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 15:06
Verwijderd
Amy en Tawnia waren voornamelijk irritant, en zeker niet ruig.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 15:13
Escapism
Escapism is offline
als je the a-team helpt ben je per definitie ruig.
Oud 14-02-2007, 19:29
Rooster
Rooster is offline
er zijn wel een paar chicks geweest maar die zijn er toen allemaal uitgeschreven wegens backstage problemen.
Maar die waren er heel veel, en zijn ook de reden van het plotse einde
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 10:13
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
ja toen die serie wat verder was kregen ze toch ook die gladde, half mexicaanse dude erbij, Frankie.

Oud 16-02-2007, 13:51
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Flushpuppie schreef op 16-02-2007 @ 11:13 :
ja toen die serie wat verder was kregen ze toch ook die gladde, half mexicaanse dude erbij, Frankie.

[afbeelding]
kan ik me niet eens meer herinneren
coole ava btw
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten