Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Voor KPN, iig, is het gratis na een jaar. |
![]() |
||
Citaat:
C't ? Een sim-lock van IEDERE mobiele provider is na een jaar GRATIS te verwijderen. nu specifiek kpn, toen je die telefoon kocht zat er een formulier bij om een sim-lock verwijdering aan te vragen, die moet je dus naar kpn opsturen. en dan krijg je codes of dergelijke opgestuurd. als je dat formulier niet meer hebt dus even kpn bellen.
|
gewoon de kpn eens bellen, ff je nummer en adres geven, dan sturen ze zo het hele zwikkie naar je toe
waarom zou je btw een simlock laten verwijderen als je bij kpn zit? met telfort heb ik het wel gedaan, maar met kpn is dat toch niet nodig ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
en waarom niet simlock eraf hale als het TOCH gratis kan ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en je doet overal of jke de nerd bent, de kenner .. de nerd klopt, maar kenner... en wat het boeit is niet relevant in deze. ik kan het ook gratis mits ik een data kabel heb maar dat boeit, indeze ook niet. (waarom kutten als het gratis kan door wat formuliertjes in te vullen)
|
Hallo,
Zelf heb ik een telefoontje van Dutchtone. Na een jaar heb ik de Dutchtone helpdesk een e-mail bericht gestuurd met de vraag of de SIM-lock eraf gehaald kon worden. Vervolgens hebben ze geloof ik gevraagd om het IMEI nummer van het toestel, zodat ze konden nagaan of het daadwerkelijk een jaar oud was. Toen ze dat geverifieerd hadden, hebben ze me gratis instructies gestuurd voor het unlocken van het toestel. Niet dat ik dat heb gedaan, want dan moet ik eerst weer een andere SIM-kaart hebben. Maar toch leuk om te hebben, je weet maar nooit ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Citaat:
unlocken houd nie in da je je prutstone niet meer kan gebruiken hoor je kan er dan alleen OOK andere sims in plaatsen en niet alleen je prutstone
||
Citaat:
waarom zou je het niet doen ?
||
Citaat:
![]() naja dan leen je toch ff sim van iemand ?
|
Geen flauw idee, misschien is het alleen bij mijn telefoontje zo.. dit is mijn eerste en enige telefoontje dus ik weet het niet eigenlijk
![]() ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
|
Verwijderd
|
Je kunt een Dutchtone simmetje ook gewoon met andere toestellen gebruiken toch? Het is alleen zo dat het toestel zelf gelockt is op Dutchtone simmetjes .. dus het unlocken van het toestel hoort in principe niets uit te maken voor het gebruik van je Dutchtone simmetje.
Hoe kom je erop eigenlijk? ![]() |
![]() |
|
Het Dutchtone SIM-kaartje kan inderdaad ook in andere toestellen, maar op mijn unlock-instructies staat dat ik een SIM-kaart van een andere provider in mijn toestel moet doen voordat ik 'm kan unlocken
![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Citaat:
Vreemd dat het dan met zo'n unlockcode perse met een andere SIM moet. Vraag me erg af wat daar het nut van is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() K heb ook dutchtone
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Citaat:
![]() Groetjes, Naru Narusegawa
|
Verwijderd
|
Kijk eens hier:
http://www.hi.nl/vragen/topvragen_vr...e%20aanvragen? |
![]() |
||
Citaat:
zo'n telefoon wordt beveiligd, ook tegen mensen die het zonder hulp van de provider willen proberen (op de markt ofzo) die simkaart beveiliging is er idd een van hij wil de fabrieksmodus (waarin je die code dus invoert) alleen via die andere simkaart de rest is geblokeert. daarom kwakken ze er vaak een kabel aan of een zogeheten emmi-box die de fabriekskables/software nadoet. gezien ik vroeger in een zelfstandig telefoonwinkeltje werkte heb ik hier zelf vaak mee gespeelt ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|