Oud 27-10-2006, 12:55
Carn
Carn is offline
Nieuwe film van Alejandro Gonzalez Inarritu (o.a. 21 Grams) met:

Brad Pitt
Cate Blanchett
Gael Garcia Bernal
Koji Yakusho

"Een geweerschot in de Marokkaanse woestijn veroorzaakt
een kettingreactie die de levens van een aantal mensen op
3 verschillende continenten met elkaar verbindt en voorgoed
verandert. Een Amerikaans stel, een rebelse dove Japanse
tiener met haar vader en een Mexicaanse au pair die zonder
toestemming 2 Amerikaanse kinderen over de grens meeneemt,
krijgen zo een onwaarschijnlijke connectie."

"four interweaving stories set in Morocco, Tunisia, Mexico and Japan.""

Trailer:
http://www.apple.com/trailers/paramo...abel/trailer1/

IMDB:
http://www.imdb.com/title/tt0449467/

ik vond 21 Grams erg goed dus ik kijk zeker uit naar deze film, de cast is iig al indrukwekkend.
Oud 27-10-2006, 13:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Niet slecht, wel saai en niet echt boeiend genoeg om lang naar te blijven kijken
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 13:24
Carn
Carn is offline
en dat basseer je op?
Oud 27-10-2006, 13:38
Darko
Darko is offline
Gezien, grijpt je niet zo aan als 21 Grams, maar doet nauwelijks onder voor die film. Erg sfeervolle beelden, goede acteerprestaties. Enige punt van kritiek is dat de aandacht soms inzakte, maar dat werd snel goed gemaakt.
Oud 27-10-2006, 13:51
Carn
Carn is offline
tof.
Oud 27-10-2006, 13:58
Verwijderd
Oh, deze ben ik ana het downloaden ja.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 23:48
Verwijderd
Amores Perros was gaaf, 21 grams ook wel, dus ik wil deze ook wel zien.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 23:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Vorige week gezien in de sneak. Wel een mooie film.
Oud 28-10-2006, 06:06
Verwijderd
Kuttrailer, verraadt weer eens veel te veel ;\

Maar de film lijkt me wel leuk. Amores Perros was geweldig, 21 grams ook niet slecht, dus mijn verwachting is positief.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 07:10
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Carn schreef op 27-10-2006 @ 14:24 :
en dat basseer je op?
De hele film lang is het gewoon net niet. Er zit een tijdlijn twist in, maar niet boeiend, de verhalen lopen samen, maar ook niet op een echt denderende manier, zeker dat stuk in japan, leukste van de verhaal lijnen, maar niet genoeg samenhang met de rest om echt in de film te passen. Politiek en maatschappelijk gezien komen er wel wat leuke dingen aan de orde, maar dan net weer niet dat het je echt aangrijpt.
Dit is misschien wel een beetje erg negatief, zoals ik al zei geen slechte film, maar hij weet gewoon niet te boeien
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 12:29
Verwijderd
Ga ik zien.
Hoe dan ook.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 12:34
innogen
innogen is offline
Citaat:
N00dles schreef op 28-10-2006 @ 07:06 :
Maar de film lijkt me wel leuk. Amores Perros was geweldig, 21 grams ook niet slecht, dus mijn verwachting is positief.
Oud 31-10-2006, 17:14
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
vergeet niet Guillermo Ariaga, misschien wel de beste scenarioschrijver van dit moment.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 00:37
Carn
Carn is offline
is kaufman ontroond dan?
Oud 01-11-2006, 17:10
Verwijderd
Die regisseur is echt een held, ik wil er zsm naartoe. edit: en de schrijver ook natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2006, 17:55
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 01-11-2006 @ 18:10 :
Die regisseur is echt een held, ik wil er zsm naartoe. edit: en de schrijver ook natuurlijk..
Ralph was razend enthousiast. Met z'n 10/10. Nu ben ik ook wel benieuwd.
Oud 01-11-2006, 18:05
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 01-11-2006 @ 18:55 :
Hij heeft mij zelfs gesmsd. Wie weet, morgen... vanavond draait 'ie hier te laat.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 16:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
DanielC schreef op 01-11-2006 @ 18:55 :
verwacht niet teveel
Met citaat reageren
Oud 02-11-2006, 20:46
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 02-11-2006 @ 17:20 :
verwacht niet teveel
Doe ik ook niet. 21 Grams en Amores Perros waren best goed te doen. Maar ik vond geen van beiden "best movie ever!!" ofzo. Zoiets zal het bij deze ook wel worden. Ik zal wel zien wat het wordt.
Oud 02-11-2006, 22:34
Verwijderd
Ik vind het niet echt veelbelovend dat het weer een film met 'samenlopende levens' is. Crash, Magnolia, 21 Grams enz. Van die stijl moet je niet te veel hebben, omdat het wel écht moet zijn om goed te kunnen werken. Twee keer achter elkaar kan haast niet lukken.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 09:16
DanielC
DanielC is offline
Dat heeft 'ie anders aardig voor elkaar gekregen met Amores Perros en 21 Grams...En waarom zou je geen twee echte films achter elkaar kunnen maken?
Oud 03-11-2006, 11:01
Roxy
Roxy is offline
In de bios waar ik werk hadden we hem een paar weken geleden in de sneak en ik had moeite met blijven werken want ik was heel erg nieuwsgierig. Het viel me wel op dat het sneakpubliek er niet veel van begreep en regelmatig naar de sneakpreview greep om het verhaaltje over de film te lezen. Hij kreeg gemiddeld dan ook een klein zesje met opmerkignen als saai, langdradig etc.

Maargoed het sneakvolk is niet al te slim soms en ik wil volgende week zelf even gaan oordelen.
Oud 03-11-2006, 12:12
Alla Pugacheva
Alla Pugacheva is offline
ik heb de film gister gezien. Ik vond hem saai, voorspelbaar en veel te lang. De noodzaak van de verschillende verhaallijnen zag ik niet. Wat heb je aan verschillende verhalen als ze amper met elkaar verweven zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 03-11-2006 @ 13:12 :
ik heb de film gister gezien. Ik vond hem saai, voorspelbaar en veel te lang. De noodzaak van de verschillende verhaallijnen zag ik niet. Wat heb je aan verschillende verhalen als ze amper met elkaar verweven zijn?
Misschien is het wel gewoon genoeg als het mooie verhaallijnen op zich zijn. Dat was bij Amores Perros ook het geval, en ik vond het een prachtfilm. Er hoeft toch niet altijd een goed doordacht plot in een film te zitten?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 15:09
Verwijderd
Zwaar overrated.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2006, 15:12
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 03-11-2006 @ 10:16 :
Dat heeft 'ie anders aardig voor elkaar gekregen met Amores Perros en 21 Grams...En waarom zou je geen twee echte films achter elkaar kunnen maken?
met zo'n formule. Dat meerdere verhaallijnen gedoe is gewoon pas echt leuk/effectief als het heel goed gedaan is. En dat gebeurt meestal ook in zo;n film waarin alles 'net' op z'n plaats valt. Die films zijn zeldzaam. Dus zou ik niet proberen dat kunstje steeds weer te herhalen. Dat is net zoiest als Memento maken en dan weer een film achterstevoren vertellen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2006, 16:01
DanielC
DanielC is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 03-11-2006 @ 16:12 :
met zo'n formule. Dat meerdere verhaallijnen gedoe is gewoon pas echt leuk/effectief als het heel goed gedaan is. En dat gebeurt meestal ook in zo;n film waarin alles 'net' op z'n plaats valt. Die films zijn zeldzaam. Dus zou ik niet proberen dat kunstje steeds weer te herhalen. Dat is net zoiest als Memento maken en dan weer een film achterstevoren vertellen.
Die formule hebben Amores Perros en 21 Grams beiden. Als het een 2e keer kan, dan moet het een derde keer ook kunnen.
Oud 03-11-2006, 16:03
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 03-11-2006 @ 17:01 :
Die formule hebben Amores Perros en 21 Grams beiden. Als het een 2e keer kan, dan moet het een derde keer ook kunnen.
Vind ik ook.
Daarbij waren Amores Perros en 21 grams toch ook allebei zeer verschillende films.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 09:50
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 29-10-2006 @ 08:10 :
De hele film lang is het gewoon net niet. Er zit een tijdlijn twist in, maar niet boeiend, de verhalen lopen samen, maar ook niet op een echt denderende manier, zeker dat stuk in japan, leukste van de verhaal lijnen, maar niet genoeg samenhang met de rest om echt in de film te passen. Politiek en maatschappelijk gezien komen er wel wat leuke dingen aan de orde, maar dan net weer niet dat het je echt aangrijpt.
Dit is misschien wel een beetje erg negatief, zoals ik al zei geen slechte film, maar hij weet gewoon niet te boeien
eens

sommige scènes waren saai en langdradig, en er zat niet echt een verhaal in, maar hij was niet slecht
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 10:54
Verwijderd
Ik vond hem wel cool, maar amores perros is beter
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 08:00
Verwijderd
Ik vond hem bijzonder goed, mooi en indrukwekkend (en meer van dat).
Amores Perros vind ik nog steeds de beste van de drie, maar deze komt op de tweede plaats, wat mij betreft.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 11:15
Lucia
Lucia is offline
Citaat:
Alla Pugacheva schreef op 03-11-2006 @ 13:12 :
De noodzaak van de verschillende verhaallijnen zag ik niet. Wat heb je aan verschillende verhalen als ze amper met elkaar verweven zijn?
Je hoeft er toch ook niks aan te hebben. Een regisseur heeft artistieke vrijheid en kan naar aanleiding van een thema verschillende verhaallijnen, waarvan hij denkt dat ze interessant zijn voor het thema, laten zien. Of de personages uit de verschillende verhalen elkaar kennen of op de een of andere manier samenkomen doet niet ter zake denk ik, het verhaal heeft wellicht een ander doel.

Ik vind juist dit soort uitwerkingen cool, het leven zelf heeft ook geen plot. Hier gebeuren dingen, en ergens anders op de wereld komt hetzelfde dilemma voor. Daardoor kan het ook 'verweven' zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 11:23
Luna
Luna is offline
klinkt goed en alleen al voor Gael Garcia Bernal zou ik erheen gaan.
Oud 23-11-2006, 09:03
Envy
Envy is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 22-11-2006 @ 09:00 :
Ik vond hem bijzonder goed, mooi en indrukwekkend (en meer van dat).
Amores Perros vind ik nog steeds de beste van de drie, maar deze komt op de tweede plaats, wat mij betreft.
same .
Oud 24-11-2006, 13:08
Verwijderd
brad pitt spreekt me sowieso niet aan.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 18:08
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 24-11-2006 @ 14:08 :
Om daar een film op af te rekenen vind ik wat overdreven, zeker gezien er in deze film genoeg andere personages zijn dan die van hem, dus zo vaak is 'ie niet in beeld.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Lucia schreef op 22-11-2006 @ 12:15 :
Je hoeft er toch ook niks aan te hebben. Een regisseur heeft artistieke vrijheid en kan naar aanleiding van een thema verschillende verhaallijnen, waarvan hij denkt dat ze interessant zijn voor het thema, laten zien. Of de personages uit de verschillende verhalen elkaar kennen of op de een of andere manier samenkomen doet niet ter zake denk ik, het verhaal heeft wellicht een ander doel.

Ik vind juist dit soort uitwerkingen cool, het leven zelf heeft ook geen plot. Hier gebeuren dingen, en ergens anders op de wereld komt hetzelfde dilemma voor. Daardoor kan het ook 'verweven' zijn.
juist

Citaat:
Luna schreef op 22-11-2006 @ 12:23 :
klinkt goed en alleen al voor Gael Garcia Bernal zou ik erheen gaan.
juist
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Lucia schreef op 22-11-2006 @ 12:15 :
Ik vind juist dit soort uitwerkingen cool, het leven zelf heeft ook geen plot.
We gaan dan ook meestal niet naar de bioscoop om het 'echte leven' te zien...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 11:18
Verwijderd
wel een mooie film, alleen iets te langdradig. had van mij wel wat korter mogen zijn.. en de samenhang tussen de verhalen is inderdaad ver te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 12:22
Verwijderd
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 24-11-2006 @ 14:08 :
:@
Met citaat reageren
Oud 25-11-2006, 17:56
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 25-11-2006 @ 12:18 :
wel een mooie film, alleen iets te langdradig. had van mij wel wat korter mogen zijn.. en de samenhang tussen de verhalen is inderdaad ver te zoeken.
de samenhang doet er ook niet toe.
(niet zo heel erg, tenminste... het verhaal van de twee toeristen in Marokko en hun kinderen in Mexico horen natuurlijk wel bij elkaar)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 07:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 25-11-2006 @ 18:56 :
de samenhang doet er ook niet toe.
(niet zo heel erg, tenminste... het verhaal van de twee toeristen in Marokko en hun kinderen in Mexico horen natuurlijk wel bij elkaar)
Waarom niet, is toch een beetje loos om verschillende verhalen door elkaar heen te laten draaien als ze niets met elkaar van doen hebben en mede daardoor weinig aan elkaar toevoegen
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 26-11-2006 @ 08:15 :
Waarom niet, is toch een beetje loos om verschillende verhalen door elkaar heen te laten draaien als ze niets met elkaar van doen hebben en mede daardoor weinig aan elkaar toevoegen
Vind ik niet loos. Amores Perros is in feite ook gewoon drie hele mooie films in één.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 00:44
Verwijderd
raar joh
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 00:54
BendeBen
BendeBen is offline
waardevolle up zeg...

maja toevallig deze week gezien... gaap duurde echt veel te lang
Oud 25-03-2007, 12:04
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 14:26
Verwijderd
Ik vond 'm wel leuk maar ik zag de meerwaarde niet van het doof exhibitionistisch chineesje.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2007, 17:22
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 25-03-2007 @ 15:26 :
Ik vond 'm wel leuk maar ik zag de meerwaarde niet van het doof exhibitionistisch chineesje.
Japanse -_-
Met citaat reageren
Oud 26-03-2007, 11:44
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 26-11-2006 @ 08:15 :
Nou ja, het idee was dat ogenschijnlijk onschuldige beslissingen grote gevolgen kunnen hebben. Persoonlijk vond ik het wel aardig uitgewerkt.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten