![]() |
|
Nieuwe film van Alejandro Gonzalez Inarritu (o.a. 21 Grams) met:
Brad Pitt Cate Blanchett Gael Garcia Bernal Koji Yakusho "Een geweerschot in de Marokkaanse woestijn veroorzaakt een kettingreactie die de levens van een aantal mensen op 3 verschillende continenten met elkaar verbindt en voorgoed verandert. Een Amerikaans stel, een rebelse dove Japanse tiener met haar vader en een Mexicaanse au pair die zonder toestemming 2 Amerikaanse kinderen over de grens meeneemt, krijgen zo een onwaarschijnlijke connectie." "four interweaving stories set in Morocco, Tunisia, Mexico and Japan."" Trailer: http://www.apple.com/trailers/paramo...abel/trailer1/ IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0449467/ ik vond 21 Grams erg goed dus ik kijk zeker uit naar deze film, de cast is iig al indrukwekkend.
|
![]() |
||
Citaat:
Dit is misschien wel een beetje erg negatief, zoals ik al zei geen slechte film, maar hij weet gewoon niet te boeien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij waren Amores Perros en 21 grams toch ook allebei zeer verschillende films. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sommige scènes waren saai en langdradig, en er zat niet echt een verhaal in, maar hij was niet slecht ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind juist dit soort uitwerkingen cool, het leven zelf heeft ook geen plot. Hier gebeuren dingen, en ergens anders op de wereld komt hetzelfde dilemma voor. Daardoor kan het ook 'verweven' zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(niet zo heel erg, tenminste... het verhaal van de twee toeristen in Marokko en hun kinderen in Mexico horen natuurlijk wel bij elkaar) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||