Oud 12-07-2002, 00:06
Gianluca *
Gianluca * is offline
jah jah dit is mischien wel het 1000000ste bericht over ki enz. maa goed...

2 dage erugging ik mediteren en probeerde een ki-bal te maken. dit lukte en heb hem een tijde vast gehouden. hierna na een tijdje dus begonnen ton ik mijn handen uit elkaar haalden een soort draden te onstaan ne zoiets als ja bvijv een hete weg ziet en dan al die warmte ebove daar leek het een beetje op... kan dit kloppen?!

heeft er iemand verderz nog boeken tips of tipz way je verder met je ki-bal kan doen of andere tips om verder te komen met Ki?!

ThnX!
Oud 12-07-2002, 00:08
Gianluca *
Gianluca * is offline
sorry voor mijn spel fouten hier de betere versue

jah jah dit is mischien wel het 1000000ste bericht over ki enz. maar goed...

2 dage terug ging ik mediteren en probeerde een ki-bal te maken. dit lukte en heb hem een tijde vast weten te houden. hierna na, een tijdje dus begonnen ging ik mijn handen uit elkaar uit elkaar halen en er leken een soort draden te onstaan net zoiets als ja bijv een hete weg ziet en dan al die warmte erboven daar leek het een beetje op... kan dit kloppen?!

heeft er iemand verderz nog boeken tips
of tipz way je verder met je ki-bal kan doen of
andere tips om verder te komen met Ki?!

ThnX!
Oud 12-07-2002, 00:26
erhen
erhen is offline
Citaat:
mr.Ed schreef:

2 dage terug ging ik mediteren en probeerde een ki-bal te maken. dit lukte en heb hem een tijde vast weten te houden. hierna na, een tijdje dus begonnen ging ik mijn handen uit elkaar uit elkaar halen en er leken een soort draden te onstaan net zoiets als ja bijv een hete weg ziet en dan al die warmte erboven daar leek het een beetje op... kan dit kloppen?!

ThnX!

ff een klein detail, er zit een edit knop waarmee je je berichten kan veranderen

ik zal kijken of ik later 'vandaag' wat kan vinden, ik ben niet helemaal helder meer
Oud 12-07-2002, 10:10
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
mr.Ed schreef:

ThnX!
Ja het klopt precies wat je zegt. Dat bibberende lucht is gewoon de energie die je ziet. Maar goed ik heb een vraag aan jou: Toen je je handen uit elkaar wou halen, voelde je handen toen net als een magneet? Bijvoorbeeld het gevoel dat je handen naar elkaar toe willen? Want dat kan ook kloppen.
Oud 12-07-2002, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja het klopt precies wat je zegt. Dat bibberende lucht is gewoon de energie die je ziet. Maar goed ik heb een vraag aan jou: Toen je je handen uit elkaar wou halen, voelde je handen toen net als een magneet? Bijvoorbeeld het gevoel dat je handen naar elkaar toe willen? Want dat kan ook kloppen.
eeeh het is juist vaak dat je handen elkaar afstoten net als je 2 dezelfde polen tegenelkaar houdt.
Oud 12-07-2002, 13:30
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Citaat:
[AuC] schreef:

eeeh het is juist vaak dat je handen elkaar afstoten net als je 2 dezelfde polen tegenelkaar houdt.
Ja maar als het beter leest dan zeg ik dit: "Als je je handen uit elkaar trekt", dan kan de druk minder worden en soms dat het wegdrukkende gevoel veranderd in het trekkende gevoel.
Oud 12-07-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ki Fighter schreef:

Ja maar als het beter leest dan zeg ik dit: "Als je je handen uit elkaar trekt", dan kan de druk minder worden en soms dat het wegdrukkende gevoel veranderd in het trekkende gevoel.
hmm zit wat in ja
Oud 12-07-2002, 13:54
Gianluca *
Gianluca * is offline
yup yup yup !!!

zoals ik al tegen je heb gezegd Ki-fighter, op msn een tijdje terug, we gineg toen samen uitrpoberen althans ik om een Ki-bal te maken.. en toen zei ik ook van die 2 verschillende polen als ik me handen naar elkaar toe beweeg. en als ik ze uit elkaar haal heb ik het wat minder dat trekkende gevoel...

verderz nog tipz om wat verder en meet handiger te worden in Ki?!
Oud 12-07-2002, 18:07
Ki Fighter
Ki Fighter is offline
Ik zal een site geven met daarop vele andere ki-technieken. Daarmee kun je verder oefenen. Ikzelf vind dit één van de beste ki-site's die er is. Hier is ie: http://www.geocities.com/thekidojo/

Alsteblief.
Oud 12-07-2002, 18:18
Gianluca *
Gianluca * is offline
ThnX!!!!!!!!!!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten