Oud 14-07-2002, 16:44
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
IK heb sinds kort echt een heel leuk vriendje en een vriendin van mij heeft hem ook toegevoegt op msn. Maar voordat jullie er nu al niks meer van snappen zal ik het even uitleggen:
Roald had eerst met mijn beste vriendin Yvonne daarmee ging het uit en nu heb ik met hem, op een verjaardag was een andere vriendin van mij er Sophie, we zaten op haar msn en ik had Roald even toegevoegd omdat ik hem wou spreken en ik anders niet kon zien of hij online was. Nu ben ik vergeten Roald uit haar contactpersonenlijst te verwijderen en chat zij ook met hem. IK heb pas net met hem en Sophie probeert hem nu af te pakken. Sophie is ook al met jongens naar bed geweest is eigenlijk best een hoertje maar nu ben ik bang dat zij hem inpikt. Dat hij er weer met een vriendin net als bij zn ex vandoorgaat. Ik vertrouw hem wel maar dit zit me niet lekker, wat moet ik doen???
Sophie zegt dat zij en Roald al geflirt hebben op de chat.
(de namen in dit bericht zijn niet de echte namen)
Oud 14-07-2002, 17:12
niem
niem is offline
Jah ik weenie...
beetje jammer, maar nu kan je hem toch niet meer uit dr lijstje halen...
je hebt pas met hem en hij is op jou gevallen dus zal ie ook wel bij jou blijven... als ie nu weer overloopt naar die vriendin van jouw dan is het echt een sukkel.. een player...
Maar als ie dat doet weet je wel meteen hoe hij echt is...

misschien moet je het er met hem over hebben... en tegen hem zeggen wat je voelt en wat je hier ook heb opgezet..

trouwens die vriendin weet toch dat je met hem heb? misschien kan je het ook even met haar dr over hebben... dat je het niet leuk vind dat ze met jou vriendje flirt? das toch geen vriendin dan?

nouja ik zou eerst maar ff afwachten... je hebt pas ene week ofsow...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 17:21
Angeles
Angeles is offline
Ik zou wel oppassen dat hij er niet op uit is om gewoon je hele vriendinnenclubje af te werken, tenslotte heeft hij ook al iets met een andere vriendin van je gehad. Dat kan natuurlijk ook toeval zijn, maar toch...

Verder zou ik geen vriendinnen kunnen zijn met iemand die willens en wetens mijn vriendjes probeert af te pakken, dat vind ik toch wel het asociaalste wat je als vriendin kan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten