Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat je voor dat je conclusies trekt toch de waarheid moet weten. vraag er bij je vriend en je vriendin naar en gebruik bij allebei stevige taal (schelden niet perse) het kan zijn dat die twee wat achterhouden, omdat hij wat bij haar wilde doen, of zij bij hem. maar voor dat je conlusies trekt, moet je de waarheid weten. maar ik vind het vreemd dat je vriendin niks vertelt want zo is ze niet eerlijk tegen je, en als iemand niet eerlijk tegen mij is dreig ik eerst met dumpen, en als ze dan niet praat dumpen en als ze wel praat heb je de waarheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste: Hij hoort als beste vriend niet JOUW vriendin te kussen! Ten tweede: Als een meisje nee zegt, hoor je sowieso niet te slaan! Ten derde: Hij slaat JOUW vriendin, en jij ziet hem nog steeds als beste vriend??? Ten vierde: De domste smoes die je kunt gebruiken is dat je dronken bent! Ik zou die zogenaamde vriend van jou heeeeel snel duidelijk maken wat er aan de hand is en ik zou hem niet eens meer als vriend dumpen. En denk er ook aan hoeveel pijn je je vriendin doet als je hem dit vergeeft! ![]() Damn, ik kan me hier zo pissig om maken Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 14:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je doet je vriendin harstikke veel pijn als je weer gewoon met hem om wil gaan en als je niet een keer gigantisch boos op hem wordt. Dat kan toch gewoon niet? ![]() Hmmz ik had het wel geweten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en als iemand aan mijn vriendin zou komen bescherm ik der!
Laatst gewijzigd op 13-06-2002 om 15:50. |
![]() |
|
Echt proberen met hem te praten.. Als het neit lukt, gewoon proberen wat afstand te nemen, want wat hij gedaan heeft is niet normaal, maar ook geen reden om een vriendschap op te geven.. Hoe kwaad je nu ook bent..
Je kan je vriend wel gaan slaan.. En ben je opgelucht.. Maar je raakt er wel iemand mee kwijt.. Uiteindelijk schiet je er niks mee op..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik denk dat er in de post van dark voice genoeg waarheden in zitten (quote doet nie
![]()
|
Verwijderd
|
Ik zou zoiezo eerst nog even met hem praten.
Ik vind het zo raar, dat als jij hem zo helemaal niet kent, hij dat toch zou doen. Probeer zijn kant van het verhaal uit hem los te krijgen. Laat hem weten wat je vriendin je heeft verteld en wacht zijn reactie af. Als hij je nog steeds weigert uitleg te geven, zou ik hem duidelijk maken dat je dan afgaat op het verhaal van je vriend en zijn gedrag volledig afkeurt en dan de vriendschap niet verder voort wil zetten. Maar ja, je hebt nu een verhaal, en je kent hem helemaal niet zo, dus is er toch iets geks lijkt me. Geef hem nog een kans, en anders dan heeft hij zn kansen verspeeld. das mijn mening |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |