Oud 31-08-2007, 14:14
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
TS begint:

Ik was vorige week appeltaart bakken, en toen dacht ik dat onze oven een heette lucht oven was, maarr het was een electrische..en omdat ik zo dom was om weg te lopen..

Kwam ik een uur later terug en had ik een knetterr zwarte en harde appeltaart...hij was eigelijk voor iemand maar omdat ie toch al verneukt was heb ik toen maar het middelste opgegeten, dat overigens voortreffelijk smaakte
Oud 31-08-2007, 19:03
Verwijderd
nou, ik had voor mijn muffins per ongeluk knoflookolie gepakt in plaats van de olie die er in moet. Smerig
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 19:11
flyaway
flyaway is offline
Per ongeluk zelfreizend bakmeel gebruikt voor een boterkoek in plaats van gewoon meel... maarja ik was 7
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 21:22
dennis018
dennis018 is offline
Ik ben helaas een beetje standaard type kwa kook fouten

Tosti's in het tosti aparaat gooien en vervolgens ze helemaal vergeten als een vriendin belt die net terugkomt van een vakantie van 6 weken

Pannenkoeken gaan bakken in de pan zonder er eerst boter in te gooien

en vast nog wel ergere dingen maar die ben ik denk ik *gelukkig* vergeten
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 22:01
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Citaat:
nou, ik had voor mijn muffins per ongeluk knoflookolie gepakt in plaats van de olie die er in moet. Smerig
haha zo n fout maak je noooiit meer denk ik, ik wil niet weten hoe je keek toen je een hap nam van zo n muffin!
Oud 01-09-2007, 17:41
MH
MH is offline
Dacht een keertje kroepoek te frituren, bijgeleverd met een pak gado gado. Even wat zonnebloemolie in de pan, na een minuutje de kroepoek erin, maar dat begon zo te borrelen en de spetteren, dat ik niets meer durfde te doen. Was nog wel zo stom om er water bij te gieten...
Vuur snel uitgedraaid, afzuigkap uit. Hele keuken vol met rook, waardoor alle huisgenoten in paniek naar buiten renden (serieus!).
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 19:50
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Dacht een keertje kroepoek te frituren, bijgeleverd met een pak gado gado. Even wat zonnebloemolie in de pan, na een minuutje de kroepoek erin, maar dat begon zo te borrelen en de spetteren, dat ik niets meer durfde te doen. Was nog wel zo stom om er water bij te gieten...
Vuur snel uitgedraaid, afzuigkap uit. Hele keuken vol met rook, waardoor alle huisgenoten in paniek naar buiten renden (serieus!).
waarom wou je kroepoek frituren?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 21:15
Verwijderd
Citaat:
waarom wou je kroepoek frituren?
Omdat in dat pakket ongefrituurde kroepoek is.

Ik heb dat pak ook een keer gemaakt ja, alleen had ik de kroepoek te lang in het vet laten zitten, was het te hard geworden
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 23:53
MH
MH is offline
In de straat waar ik toen woonde, zat gelukkig een Chinees, waar ik het verhaal heb verteld en ze er hard om moesten lachen... Kreeg een zakje kroepoek mee en de maaltijd was alsnog compleet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 09:14
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
Nog een tip! wissel kaneel niet om met nootmuskaat!, ook niet als je half slaperig en gaar bent!
Oud 02-09-2007, 12:14
Uice
Uice is offline
Ik kan geen pannekoeken bakken.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten