Oud 06-08-2008, 23:33
m!ke
m!ke is offline
Haai iedereen,
Vorige week kwam er een einde aan een 386 dagen duurende relatie van mij en mijn vriendin, met veel verdriet vertel ik het jullie omdat ik gevoelens opkrop en er niet graag mee voor de dag kom.

Mijn vingers trillen als ik dit allemaal typ, verdriet.. Woede.. en een rare vorm van angst, het moment dat jullie deze zin lezen ben ik aan het wenen omdat ik het gevoel heb dat niets nog iets waard is om voor te leven op dit moment.
De voorbije week was de lastigste in mijn leven..

Het is nog al eens uit geweest tussen mij en een meisje maar niet na een heel jaar..
En het ergste is dat ze nog heeft geneukt op de toiletten van een station met een van haar beste vriendin..

Ik heb geen zin om hier een mooi dramatisch verhaaltje van te maken want tjha wat boeit jullie dat..

Sorry voor spellingsfouten.. bedankt iedereen ik hoop op een reactie ook al gaat dit nergens over ik wil gewoon wat steun..

Mikey.
Oud 06-08-2008, 23:36
Qimm
Qimm is offline
Heel rot voor je en het komt uiteindelijk wel goed. Echter is het niet de bedoeling om mededelingtopics te openen. Dit soort verhalen kunnen heel goed is het 'hoe voel je je ' topic

Sterkte de komende tijd
Oud 06-08-2008, 23:38
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En het ergste is dat ze nog heeft geneukt op de toiletten van een station met een van haar beste vriendin
een van haar beste vrienden, een van haar beste vriendinnen of haar beste vriendin?
Oud 06-08-2008, 23:39
m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Heel rot voor je en het komt uiteindelijk wel goed. Echter is het niet de bedoeling om mededelingtopics te openen. Dit soort verhalen kunnen heel goed is het 'hoe voel je je ' topic

Sterkte de komende tijd
I know.. bedankt maar het doet gewoon zoveel pijn..
Het is ondraagelijk..
ik weet dat het soms lijkt of het voor altijd is..
maar dit is het ook, hier kom ik niet meer bovenop.
Oud 06-08-2008, 23:40
m!ke
m!ke is offline
Citaat:
een van haar beste vrienden, een van haar beste vriendinnen of haar beste vriendin?
Vrienden.. het was een jongen.. van 21
Oud 06-08-2008, 23:44
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
maar dit is het ook, hier kom ik niet meer bovenop.
Je bent 16, ze groeien nog, don't worry.

Citaat:
Vrienden.. het was een jongen.. van 21
Dat is flink kut ja en ook achterbaks (ik ga er vanuit dat het gebeurde toen jullie nog een relatie hadden).
Oud 06-08-2008, 23:48
m!ke
m!ke is offline
Citaat:
Je bent 16, ze groeien nog, don't worry.

Dat is flink kut ja en ook achterbaks (ik ga er vanuit dat het gebeurde toen jullie nog een relatie hadden).
Inderdaad.. na alles wat ik voor haar heb gedaan.. Al het geld dat ik in dr had gestoken..

Sorry dat ik hier het forum kom verneuken, het is niet eens op de goeie plek.. Jullie heb hier geen nood aan
Oud 06-08-2008, 23:53
Verwijderd
Oud 07-08-2008, 00:01
m!ke
m!ke is offline
Haha, bedankt nog even een glimlach
Oud 07-08-2008, 00:18
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Sorry dat ik hier het forum kom verneuken, het is niet eens op de goeie plek.. Jullie heb hier geen nood aan
Zijn troostende reacties alleen niet genoeg? Heb je ook reacties nodig van het kaliber 'nee dat doe je niet hoor' 'wij zijn blij als we je kunnen helpen' 'nee we helpen je toch?'?
Oud 07-08-2008, 08:31
stout!
stout! is offline
Ik weet dat dit voor jouw voelt als het enige belangrijke verdriet op aarde, maar hier is gewoon het 'hoe voel je je op relationeel gebied'-topic voor. Everybody hurts.
En liefdesverdriet voelt altijd alsof het niet overgaat, dat hoort erbij. Je bent 16, het gaat lukken. Sterkte .
Oud 07-08-2008, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet dat dit voor jouw voelt als het enige belangrijke verdriet op aarde, maar hier is gewoon het 'hoe voel je je op relationeel gebied'-topic voor. Everybody hurts.
En liefdesverdriet voelt altijd alsof het niet overgaat, dat hoort erbij. Je bent 16, het gaat lukken. Sterkte .
Dit. + ik denk dat je in dat topic veel meer het soort reactie zult krijgen dat je nodig hebt omdat er hier waarschijnlijk een aantal mensen nog kutreacties gaan plaatsen. Ik zou deze verwijderen (als het nog kan) en daar even herplaatsen
Oud 07-08-2008, 15:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Al het geld dat ik in dr had gestoken..
Dat alle vrouwen hier zomaar overlezen... Wat een lage uitspraak kerel, als je geld in vrouwen wilt steken moet je naar de hoeren gaan over 'n jaar of twee.

Verder: shit happens, blijkbaar was ze niet de juiste voor je, volgende keer beter.

En met geld koop je geen liefde.
Oud 07-08-2008, 15:40
wup
wup is offline
Citaat:
Dat alle vrouwen hier zomaar overlezen... Wat een lage uitspraak kerel, als je geld in vrouwen wilt steken moet je naar de hoeren gaan over 'n jaar of twee.

.

haha, mijn mond viel ook even open hoor

Tuurlijk is het superkut dat het uit is. En iemand anders neuken is al helemaal niet tof. Ookal geloof je het waarschijnlijk niet nu: je komt er wel over

Maar geld steken in een relatie hoort erbij. Wil niet eens nagaan hoeveel mijn vriendje mij al heeft gekost haha ( als in 'ik betaal hoor!' bij de film, uit eten, etc + busreisjes etc)
Oud 07-08-2008, 15:45
Verwijderd
Ah, dus daarom was je er even niet.
Oud 07-08-2008, 16:03
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
als je geld in vrouwen wilt steken moet je naar de hoeren gaan
, stop je er dan muntjes of briefjes in?
Oud 07-08-2008, 16:20
Metal
Metal is offline
Wie?
Oud 07-08-2008, 18:14
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ah, dus daarom was je er even niet.

Dat was wat ik ook dacht...

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic: