Oud 08-07-2002, 20:18
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Misschien lijkt dit een vreemde vraag, maar als je even verder leest is het dat niet.

Ik las dus laatst dat zelfbevrediging een prima manier is om helemaal tot rust te komen, tenminste als je klaarkomt dan. Het kan blijkbaar een hoop stress voorkomen.

Nu ben ik eens bij mezelf nagegaan. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik wakker lag en wanneer ik dan de hand aan mezelf legde sliep ik ineens als een roosje. Wat is er lekkerder dan lekker samen nagenieten na een goede sexpartij (=ontspanning)? En waarom neemt de behoefte aan sex toe tijdens het leren van een saai vak?? (tenminste dat is bij mij wel zo).

Nou, hoe denken jullie erover? Hebben jullie ook eigen ervaringen?

Vertel!!
Oud 08-07-2002, 20:22
Dminor
Dminor is offline
Ik zou het sowieso niet doen om in slaap te komen, als je dan eenmaal geil bent, dan vliegt het adrenalinegehalte met stip omhoog. Maar om te ontspannen verder... nee. Het gaat me om het klaarkomen zelf, niet het gevoel erna. Je moet ook niet klaarkomen met een ander doel.

En van die saaie vakken, da's nie moeilijk. Je aandacht gaan dan gewoon makkelijk verloren en als je verliefd bent of weet ik wat... dan gaan je gedachten dus naar liefde, seks, wat je maar bezig houdt.
Oud 08-07-2002, 20:29
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ik zou het sowieso niet doen om in slaap te komen, als je dan eenmaal geil bent, dan vliegt het adrenalinegehalte met stip omhoog. Maar om te ontspannen verder... nee. Het gaat me om het klaarkomen zelf, niet het gevoel erna. Je moet ook niet klaarkomen met een ander doel.

hmm dat vind ik niet, aftrekken gaat om het klaarkomen, oke. Maar klaarkomen is een enorme climax gevolgd door geweldige rust. Perfect om hierna lekker te gaan slapen. Gedachten leeg.
Oud 08-07-2002, 21:27
Dminor
Dminor is offline
Ja oké, na het klaarkomen ben je als het goed is niet meer geil, maar enorme rust... Is wat anders.
Het is te veel actie van tevoren om echt meteen goed te kunnen slapen. Bij mij dan.
Oud 08-07-2002, 21:36
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Ja oké, na het klaarkomen ben je als het goed is niet meer geil, maar enorme rust... Is wat anders.
Het is te veel actie van tevoren om echt meteen goed te kunnen slapen. Bij mij dan.
ligt er bij mij maar net aan hoe intens het orgasme is, maar je hebt gelijk.
Oud 08-07-2002, 22:01
Verwijderd
schijnt wel dat er een stof vrijkomt tijdens orgasme of intense opwinding ofzo dat slaapverwekkend is.. dat zit ook in kalkoen.
daardoor vallen mannen ook altijd zo snel in slaap na sex, schijnt
niet dat die stof je meteen in slaap laat vallen ofzo, maar verwekt dus wel een beetje de slaap...

en lach me niet uit, dis waar, een of andere geweldige dietist zei dat een keer in zo'n koffietijd achtig programma

Laatst gewijzigd op 08-07-2002 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2002, 22:02
Verwijderd
ik moet zeggen dat als ik echt al 2 uur wakker lig en echt nie kan slapen, dat ik dan soms ook maar de hand aan mezelf leg en daarna best wel snel slaap...komt ook omdat ik dus hoorde dat het slaap verwekte dus...en het werkt bij mij wel iig

maar komt denk ik ook dat als je bijv. ligt te piekeren enzo je daar niet meer aan denkt nadat je gekomen bent..dus echt tot rust komt zeg maar
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 03:27
Verwijderd
Citaat:
danique2 schreef:
schijnt wel dat er een stof vrijkomt tijdens orgasme of intense opwinding ofzo dat slaapverwekkend is.. dat zit ook in kalkoen.
daardoor vallen mannen ook altijd zo snel in slaap na sex, schijnt
niet dat die stof je meteen in slaap laat vallen ofzo, maar verwekt dus wel een beetje de slaap...
Geld dat niet voor vrouwen dan?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 10:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Even rukken voor t slapen gaan . T werkt beter dan warme melk .
Oud 09-07-2002, 15:09
Verwijderd
Citaat:
sweetsterretje schreef:

Geld dat niet voor vrouwen dan?
dat zal vast ook wel, maar ja ik maakt maar een grapjeove die mannen , omdat er altijd zoveel vrouwen klagen dat hun man meteen in slaap dondert na de sex dus dan zou dat het verklaren zeg maar
Met citaat reageren
Oud 09-07-2002, 15:35
snoopy
snoopy is offline
ik doe wel eens aan zelfbevrediging, als ik niet kan slapen. En soms ook als ik ongesteld ben... helpt tegen de buikpijn.
Oud 09-07-2002, 15:42
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Dminor schreef:
wat je maar bezig houdt.
lijkt me duidelijk

Citaat:
'I'he profet schreef:
nog nooit warme melk geprobeert
Oud 09-07-2002, 16:26
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
danique2 schreef:

dat zal vast ook wel, maar ja ik maakt maar een grapjeove die mannen , omdat er altijd zoveel vrouwen klagen dat hun man meteen in slaap dondert na de sex dus dan zou dat het verklaren zeg maar
Komt er denk eerder door dat de mannen altijd het werk moeten doen
Oud 09-07-2002, 17:18
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Dat helpt bij mij wel om in slaap te komen. Behalve als het heel warm is, dan ga ik zweten en kan helemaal niet mee slapen ( maar dat komt gelukkig niet zo vaak voor in NL. )
Oud 10-07-2002, 20:55
Bentley1983
Bentley1983 is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:

I do agree
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:01
Verwijderd
Soms als ik niet kan slapen .. dan wil het weleens helpen.

Voor de rest 2 keer in de week om niet tijdens een droom 's nachts in mijn eigen spul wakker te worden *I hate that*
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:14
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
En waarom neemt de behoefte aan sex toe tijdens het leren van een saai vak?? (tenminste dat is bij mij wel zo).
ja, dat heb ik ook wel

Maar om in slaap te komen...nee.
Misschien dat het op lange termijn wel een soort ontspanningseffect heeft, maar ik heb het nooit op die manier gezien.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 14:49
abbas
abbas is offline
Maar aftrekken, is dat niet slecht voor je?
Als je dat elke dag doet dan ben je toch eraan verslaafd of niet?
En ik heb gehoord als je dat in je groeitijd doet dat je niet groeit.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 18:34
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
abbas schreef:
Laat ik je uit eigen ervaring verzekeren dat het geen kwaad kan om dagelijks te masturberen. Hoe vaak je het doet is afhankelijk van je eigen behoefte, dus als jij bijvoorbeeld aan 1 tot 2 keer per week genoeg zou hebben is dat prima. Je merkt zelf wel wanneer je behoefte hebt aan minder of meer.
Even een fabeltje de wereld uit helpen: masturberen heeft geen invloed op de groei, niet in positieve, en zeker niet in negatieve zin. Alle artsen en hulpverleners zijn het er unaniem over eens dat masturberen een normaal verschijnsel is, en zo hoort het ook wat mij betreft.
Oud 11-07-2002, 18:50
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
abbas schreef:
Toch maar mijn raad opgevolgd, nou het kan dus echt geen kwaad hoor, je leert je lichaam kennen.
Oud 11-07-2002, 18:59
metalgirl
metalgirl is offline
Jazeker. In de laatste weken van school vooral, lig je helemaal gestresst in bed, er maalt nog vanalles door je hoofd, en dan vind ik het altijd heerlijk om te masturberen. Na het orgasme ben je lekker ontspannen en dan val ik zo in slaap. Als ik alleen ben tenminste...
Oud 11-07-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
abbas schreef:
...dan leven we in 2002 en er zijn nog mensen die zulke vragen stellen. Wordt niet standaard in schoolvoorlichting (mocht je thuis niet voorgelicht worden) gesteld dat masturbatie absoluut NIET schadelijk is?

Mjah... het is dus niet schadelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:26
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
metalgirl schreef:
Jazeker. In de laatste weken van school vooral, lig je helemaal gestresst in bed, er maalt nog vanalles door je hoofd, en dan vind ik het altijd heerlijk om te masturberen. Na het orgasme ben je lekker ontspannen en dan val ik zo in slaap. Als ik alleen ben tenminste...
ja kijk hier heb ik het dus over. Dat heb ik ook. Dan spookt er van alles door je hoofd en dat kan ik dus kwijtraken door zelfbevrediging.
Oud 14-07-2002, 19:14
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
wat je zegt klopt wel denk ik ik slaap dan idd een stuk lekkerder...zal t de volgende keer proberen als mn vriendje er niet is en ik echt moet gaan slapen
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:19
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
denk dat de meesten dat wel doen om lekker te kunnen gaan slapen, ofzow...

hoi
Oud 21-07-2002, 10:15
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Misschien lijkt dit een vreemde vraag, maar als je even verder leest is het dat niet.

Ik las dus laatst dat zelfbevrediging een prima manier is om helemaal tot rust te komen, tenminste als je klaarkomt dan. Het kan blijkbaar een hoop stress voorkomen.

Nu ben ik eens bij mezelf nagegaan. Ik heb meerdere malen meegemaakt dat ik wakker lag en wanneer ik dan de hand aan mezelf legde sliep ik ineens als een roosje. Wat is er lekkerder dan lekker samen nagenieten na een goede sexpartij (=ontspanning)? En waarom neemt de behoefte aan sex toe tijdens het leren van een saai vak?? (tenminste dat is bij mij wel zo).

Vertel!!
Als je je erg klote voelt, is dit een manier op je een beter gevoel te geven.. Al duurt het niet al te lang en is het daarna weer hetzelfde liedje..
Oud 21-07-2002, 10:30
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
ik doe wel eens aan zelfbevrediging, als ik niet kan slapen. En soms ook als ik ongesteld ben... helpt tegen de buikpijn.
same here
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:12
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Vertel!!
dit is zeker waar!!! als ik echt niet kan slapen, en ik kom klaar, dan val ik meteen in slaap. het is echt de ultieme manier om je hoofd leeg te maken...
Oud 21-07-2002, 12:16
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:

Komt er denk eerder door dat de mannen altijd het werk moeten doen
das tegenwoordig ook niet meer waar.... ik zit 70% van de tijd op mijn vriend (als we sex hebben dan he ) en dan val ik ook niet meteen in slaap...
yep... women RULE!!!!
Oud 21-07-2002, 13:49
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik heb het ongeveer een jaar lang gedaan om in slaap te komen.
Ik sliep erg slecht in die tijd en was totaal niet geil maar merkte op een dag dat ik er slaperig va werd.
Sinds die dag deed ik het elke avond voor het slapen gaan
Oud 21-07-2002, 14:34
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Ik sliep erg slecht in die tijd en was totaal niet geil maar merkte op een dag dat ik er slaperig va werd.
Zie je wel dat ik gelijk heb
Oud 21-07-2002, 17:06
Choke
Choke is offline
Citaat:
somebody special schreef:
en ze leefden nog lang en gelukkig *pinkt een traantje weg*

Oud 21-07-2002, 17:11
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
En waarom neemt de behoefte aan sex toe tijdens het leren van een saai vak?? (tenminste dat is bij mij wel zo).
Op je werk, stiekem onder je bureautje..

Maareh neej meestal als ik aan zelfbevrediging doe wil ik als ik klaargekomen ben échte seks.. en raak ik alleen maar gefrustreerder soms
Oud 21-07-2002, 17:11
Verwijderd
Jah ik vind het een prima mannier om lekker te ontspannuh. Meestal doe ik het vlak voordat ik ga slapuh. Als ik dan ben gekomuh val ik ook gewoon veel makkelijker in slaap. Dan heb juh zo`n voldaan gevoel. Is eigenlijk toch iets vrij normaals.. toch?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 22:52
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
denk t wel he

word van zelf minder ofzo denk ik...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:19
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:

Klopt

Citaat:
Aha, dat heb ik ook, maar zeker onder vakken op school. Dan denk ik, als ik bijv. al klaar ben met een Proefwerk, of als er een film is, of als de leraar zo'n lang kutverhaal heeft waar andere mensen (meiden dus) aan zouden denken. (ik kom meestal niet verder dan sex)

Meerder malen gebeurd dat de leraar wat vroeg, maar ik hem niet kon horen, gaatd an zo:

hallo .....ja, hallooooooooooo zijn we er nog meneer, of is het soms buiten mooier?
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten