Advertentie | |
|
![]() |
|
Zolang jij goed je mening kan onderbouwen (waarom wil je er werken), is er niet altijd relevante werkervaring nodig. Mijn ervaring met refrenties is dat ze nog nooit gebelt hebben naar 1 van mijn vorige werkgevers.
Succes!
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alle vakjes zijn heel klein, alsof ze expres gewoon niet teveel van me willen weten, maar ik heb al langer in m'n hoofd waarom ik daar wil werken, dus dat komt wel goed. En anders zoek ik wel verder. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nu blijft mijn vraag of ik ook vrijwilligerswerk dus op mag geven. Om vast een beetje vaart achter de boel te zetten heb ik ook daar een persoon maar de vraag gestuurd of dat goed is. |
![]() |
||
Citaat:
Let wel: altijd iemand ff bellen om te vragen of hij het goed vind als hij als referentie opgegeven wordt. Ten eerste is het wel zo fatsoenlijk, en ten tweede heeft die persoon dan ook een positief verhaal klaar. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote sollicitatietopic Hawahaai | 273 | 12-05-2022 19:37 | |
Werk, Geld & Recht |
Lastige dingen bij het maken van een cv Verwijderd | 18 | 12-01-2008 19:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken met tegenzin Balance | 50 | 09-09-2007 12:02 | |
Werk, Geld & Recht |
[Op kamers] Hoe zit het met het budget? Kingofthemall | 25 | 22-10-2006 10:14 | |
Studeren |
Studeren in london? Masih | 19 | 21-07-2006 10:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Gezocht: Leuk werk voor in de vakantie en... beer-tender | 4 | 29-07-2004 18:29 |