Oud 30-12-2007, 17:54
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ja, het is zo. Coca Cola gaat een film maken over de wezentjes in de colaautomaat.
Nou mijn vraag, wat verwachten jullie.
Oud 30-12-2007, 17:56
Verwijderd
omg die zijn zo cute, ik heb er zo'n blikken bord van
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 18:04
Uice
Uice is offline
No way dat die beestjes dat vrijwillig doen.
Oud 30-12-2007, 18:06
Verwijderd
Citaat:
echt he, stiekem gewoon van die arme arbeiders die onder slechte omstandigheden en een waardeloze cao werken
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 18:08
Verwijderd
Ja, is het echt een film? Ik had namelijk een stukje gezien van 3/4 minuten en het leek er op dat dat 'm gewoon was. Het zag er in elk geval niet uit als een reclame en het leek ook niet op een trailer want het vertelde gewoon een vrij samenhangend verhaal met een 'plot' en een duidelijk einde.

Er schijnen reclames over te zijn geweest maar ik heb geen tv-aansluiting dus dat mis ik allemaal. En het internet geeft gelijk dat langere filmpje. HMMMM.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 18:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Spannend, spannend.
Oud 30-12-2007, 18:43
flyaway
flyaway is offline
De eerste reclame vond ik geweldig, de ultieme kinderfantasie. Maar de filmreclame
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 19:29
BendeBen
BendeBen is offline
w00t is dit de toekomst?
betalen om naar een 1,5 uur durende reclame van cocacola te kijken?
Oud 30-12-2007, 19:53
DanielC
DanielC is offline
Wezentjes in de cola-automaat? Het moet toch niet gekker worden.
Oud 30-12-2007, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Er schijnen reclames over te zijn geweest maar ik heb geen tv-aansluiting dus dat mis ik allemaal. En het internet geeft gelijk dat langere filmpje. HMMMM.
Op youtube is de normale reclame echt wel te vinden hoor?

Ontopic: Een film. Hmmmmmm. Nee.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Op youtube is de normale reclame echt wel te vinden hoor?

Ontopic: Een film. Hmmmmmm. Nee.
Het staat er inderdaad een beetje raar. Ik zocht dus niet naar de reclame maar naar meer informatie (IMDB-profiel oid) over de film zelf. Hoewel ik moet bekennen dat het geen bijster lange zoektocht was.

Citaat:
w00t is dit de toekomst?
betalen om naar een 1,5 uur durende reclame van cocacola te kijken?
In zekere zin is dat minder achterbaks dan simpelweg een som geld doneren om je (merk)naam aan een voetbalteam of televisieprogramma te mogen verbinden. En was er niet ergens een plein dat opgekocht is door Nike (?) zodat ze het konden hernoemen naar het Nikeplein oid? Ik meen me zoiets te herinneren van The Corporation. Nee, dan liever dat ze zelf eens iets nuttigs doen of iets moois maken. Dan is het tenminste nog altijd hun eigen creatie. Dat de consument vervolgens als een blinde kip exact doet wat de marketing hem ingeeft, dat is een andere kwestie - hoewel ook hier beredeneerd kan worden dat je er dan op z'n minst amusement voor terugkrijgt. En als je mazzel hebt ook nog 15% korting op je papieren beker Coca Cola in de bioscoop.

Maar goed, moreel/ideologisch gezien is het allemaal een beetje dubieus, ja. Cinematografisch gezien verwacht ik er ook niet veel van. Maar sensatiewaarde heeft het wel, als 'ie uit is dan wil ik 'm denk ik best downloaden.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 22:07
Verwijderd
Het lijkt me niets.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 22:24
Verwijderd
Volgens mij wordt het vergelijkbaar met de Pixar Shorts. Eerste release in bioscopen 31 januari, vanaf 18 februari op tv. Lijkt me wel grappig, Coca Cola heeft wel hele mooie reclames en ze zijn volgens mij prima in staat een leuke short te maken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 23:56
Magican
Magican is offline
Citaat:
Het lijkt me kut.
Oud 01-01-2008, 21:38
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Volgens mij wordt het vergelijkbaar met de Pixar Shorts. Eerste release in bioscopen 31 januari, vanaf 18 februari op tv. Lijkt me wel grappig, Coca Cola heeft wel hele mooie reclames en ze zijn volgens mij prima in staat een leuke short te maken.
Zie je het voor je, ga je naar een romantische film. Komt er eerst zon avonturenshort doorheen
Oud 02-01-2008, 11:56
menniej
menniej is offline
Ik had het als voorstukje in de bios gezien, we hadden allebei zoiets van WTF???!
Maar ik heb het gevoel dat ze ons misschien nog verassen... zoals Wild Wizard al zei: ze maken mooie reclames en zijn waarschijnlijk dan ook in staat tot een hele film.
Ik zou er niet extra voor naar de bios gaan, ik wacht wel tot die op tv verschijnt...
Oud 13-01-2008, 14:32
Verwijderd
Ik ben niet zo een animatiefan, Maar ik denk dat Coca Cola genoeg geld kan besteden om hiervan iets leuks te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 11:12
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ik snap niet hoe je zoiets kut kan lijken als je het vergelijkt met andere reclames. Ik zie liever die beestjes dan 'last train' kerel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 05:43
Verwijderd
Ik heb gehoord dat het helemaal geen film is of wordt. Gewoon een nep-trailer, bedoeld als reclame.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Here we go again

Citaat:
Ik snap niet hoe je zoiets kut kan lijken als je het vergelijkt met andere reclames. Ik zie liever die beestjes dan 'last train' kerel
Stel je voor, een film over de 'last train' kerel
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 13:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Here we go again
Heb ik die grap ook al een keer tegen jou in de bioscoop gemaakt?
Oud 15-01-2008, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Heb ik die grap ook al een keer tegen jou in de bioscoop gemaakt?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2008, 20:12
Vice
Vice is offline
En ik maar denken dat het een grap van Coca Cola was.
Oud 09-02-2008, 14:23
Verwijderd
Zag de trailer weer in de bios.
Lijkt me wel leuk hoor, zag er beter uit dan een pixar film
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 16:01
Verwijderd
volgens mij is dat geen trailer die je in de bios ziet, maar de complete film
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2008, 17:09
PV
PV is offline
Gister kwam in de bios eerst de trailer en even daarna de hele coca cola 'film'.
18 februari zou het ook op tv komen volgens een tv-spotje.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 11:42
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
we shall c
Oud 12-02-2008, 11:47
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Gister kwam in de bios eerst de trailer en even daarna de hele coca cola 'film'.
18 februari zou het ook op tv komen volgens een tv-spotje.
Ik heb de volledige versie ook gezien in de bios en ik vond het wel vermakelijk alleen werd het een beetje te duidelijk dat je inderdaad naar een reclame zit te kijken zodra de geanimeerde wereld weer overgaat naar de wereld buiten de coca cola automaat.
Oud 12-02-2008, 22:42
idontcare
idontcare is offline
tof gedaan vond het juist wel wat hebben. en slim trouwens, want je ziet eerst die trailer en dan gaan mensen er over nadenken van 'komt er nou wel of geen film?' en dat is wat coca cola graag wil.
Oud 14-02-2008, 21:32
Verwijderd
Hoe lang duurt ie?
Ik denk dat coca cola een goede zet had genomen als ze werkelijk met een bioscoopfilm waren aangekomen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 22:17
Uice
Uice is offline
Citaat:
tof gedaan vond het juist wel wat hebben. en slim trouwens, want je ziet eerst die trailer en dan gaan mensen er over nadenken van 'komt er nou wel of geen film?' en dat is wat coca cola graag wil.
Waarom willen ze dat we ons dat gaan afvragen?
Oud 15-02-2008, 16:20
PV
PV is offline
Citaat:
Hoe lang duurt ie?
Ik denk dat coca cola een goede zet had genomen als ze werkelijk met een bioscoopfilm waren aangekomen.
een minuut of 3, 4 ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 21:12
Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:

Enigste wat coca cola wil, is dat jij hun cola koopt
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 01:41
Supreme Dutch
Ik vind ze irritant. Ik heb die reclames in Turkije tot treurens toe gezien in de bioscoop, en die beesten zijn lui, laf en lelijk!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 18:51
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
Enigste wat coca cola wil, is dat jij hun cola koopt
precies, en dat bereiken ze doordat mensen het over coca cola gaan hebben
Oud 20-02-2008, 16:59
PV
PV is offline
blijkbaar was het in een reclameblok van Ugly Betty op tv. was dat de enige keer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten