Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() vuile trendslet ![]() (ja ik verveel me ook) en verder: hoe ziet een vieze spijkerbroek eruit dan? die met verfvlekken zijn juist al oud toch?
||
Verwijderd
|
Citaat:
TenKS EnSow, JiJ RoElt *houdt nu op met klieren* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*tralalalalalala* *verveeeeel* *tralalala* kga al slapen.. ![]() Laatst gewijzigd op 22-07-2002 om 00:59. |
![]() |
|
Volgens mij moet ik me maar weer eens meer met de mode bezig gaan houden...de vuile broek heb ik nog niet gezien. Ja behalve mijn eigen broek die ik op vakantie aanhad, maar die zal je vast niet bedoelen
![]() En nee ik zal het wel niets vinden, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg
|
Verwijderd
|
Volgens mij is de vieze broek ook al geweest. Een meisje op mijn werkt loopt al een jaar rond met een broek met verfspatten
![]() Maar ik denk niet dat vuile spijkerbroeken echt inraken. Een half jaar terug heb ik eens een stapel witte diesel broeken gezien, helemaal onder de olievlekken. Ik denk niet dat iemand zo gek is om zoveel geld neer te leggen voor een broek die vies is... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() owja trouwens woon jij erges vlakbij arnhem? want roel heeft het weleens over een roy, ben jij dat?
|
hmm..komt goed uit.. wilde me bijna gaan omkleden (koffie moet je opdrinken en niet over je zelf heen gooien..) ..maar das gelukkig niet meer nodig
![]() What's next? Kleren die te klein zijn? Zou ik wel fijn vinden want dan heb ik opeens weer zat kleren ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
neuh meestal wordt van de catwalk afgeleid he ja toch? t is maar net wat ze in de winkels hangen
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
De Kantine |
[HUMOR] [Punten waar vaak om gelachen word] waar lach jij om?... *~SuPaHgIrL~* | 45 | 25-11-2003 20:18 | |
Lifestyle |
Kleding die jij er NIET uit vindt zien Roos | 75 | 17-06-2003 13:26 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 | |
Lifestyle |
En wat heb je vandaag aan? Verwijderd | 486 | 06-04-2003 20:35 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Deel XII Synonym | 437 | 01-09-2002 13:26 |