Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2006, 15:09
Donald Duck
Donald Duck is offline
Hee, even een vraagje, hoe weet je bij een aflevering van CSI hoe die heet.
Vind het nogal lastig om daar achter te komen.
Oud 28-05-2006, 17:27
HeS-VdW
HeS-VdW is offline
staat meestal in de tv gids,althans hier in de tros kompas,

crime scene investigation

afl:.........
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:44
Verwijderd
en op teletekst.

maar als het al geweest is, zou je kunnen kijken op imdb of www.tv.com . Alleen is het dan wel handig als je ongeveer weet waar je moet zoeken, welk seizoen enzo.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 18:01
Dexter_M
Dexter_M is offline
Epguides.com is ook heel erg handig gebruik ik altijd als ik een aflevering zoek
Met citaat reageren
Oud 06-06-2006, 14:53
Mrasz
Mrasz is offline
op www.twiztv.com

staan alle scripts van series en alle afleveringen volledig.
dus daar kun je als je een titel van een aflevering hebt, ook nog eens alles nalezen.
Oud 06-06-2006, 20:59
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
13 juni komt het 2de deel van seizoen 5 op dvd uit
Oud 03-11-2006, 23:35
CoalChamber
CoalChamber is offline
Beetje laat, BUT

OMG! Sara en Grissom? They were fucking all that time!!

Ok, het was natuurlijk wel een beetje voorspelbaar aangezien er een paar seizoenen eerder al hints waren gegeven en een paar eps voor deze ep was het over duidelijk, maar toch...
Oud 04-11-2006, 00:18
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 04-11-2006 @ 00:35 :
Beetje laat, BUT

OMG! Sara en Grissom? They were fucking all that time!!

Ok, het was natuurlijk wel een beetje voorspelbaar aangezien er een paar seizoenen eerder al hints waren gegeven en een paar eps voor deze ep was het over duidelijk, maar toch...
cool een thread over CSI
ja maar ik wist tog weer niet wat ik zag. ik had eerst een vermoeden dat ie homo was. hij kwam bij mij een beetje gay over. naja I was rooting for greg dat iets met sarah zou krijgen i v p Gil
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 12:36
Verwijderd
Ja dat Sarah - Gil had ik even gemist ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 12:49
Verwijderd
Er hangt toch altijd al een spanning tussen Sara en Grissom?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 14:12
Verwijderd
fuck, waarom heb ik dat nou weer gemist?
wordt die aflevering nog herhaald, en zoja wanneer, of, wanneer komt de volgende aflevering?
(ja, er zijn zoveel CSI's op tv, ik volg het allemaal niet meer )
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 15:48
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Corinne schreef op 09-11-2006 @ 15:12 :
fuck, waarom heb ik dat nou weer gemist?
wordt die aflevering nog herhaald, en zoja wanneer, of, wanneer komt de volgende aflevering?
(ja, er zijn zoveel CSI's op tv, ik volg het allemaal niet meer )
ik heb ook geeb flauw idee bij seizoen ze nou weer zijn
Met citaat reageren
Oud 09-11-2006, 16:25
CoalChamber
CoalChamber is offline
De aflevering van maandag was 'Weeping Willows', aflevering 22 van seizoen 5. Dus dat betekend dat over 2 weken die 'Grave Digger' ep ook weer komt zeker... Ok, het is een van de leukste eps van CSI maar dat is nu al de derde keer ofzo dat ze hem laten zien.

Er ging inderdaad al lang een spanning tussen Gil en Sara, maar nadat Sara een keer had bekend dat ze hem leuk vond, was dat eigenlijk een beetje over. Tot een paar afleveringen voor de laatste van seizoen 6, toen hadden ze weer zo'n moment waarbij ze elkaar even aankeken... En in de laatste minuut van de laatste aflevering van seizoen 6 zie je Grissom dus op een bed in een kamer. En je ziet hem praten tegen iemand, die in de badkamer staat. Vervolgens loopt diegene naar Grissom toe, en bukt... Sara!!
Oud 29-11-2006, 15:25
CoalChamber
CoalChamber is offline
WTF? Maandag kwam een nieuwe ep! Mazzel dat ik er net langs zapte!
Cirque Du Soleil was mooi weergegeven
Oud 29-11-2006, 16:37
Verwijderd
Citaat:
CoalChamber schreef op 09-11-2006 @ 19:55 :
De aflevering van maandag was 'Weeping Willows', aflevering 22 van seizoen 5. Dus dat betekend dat over 2 weken die 'Grave Digger' ep ook weer komt zeker... Ok, het is een van de leukste eps van CSI maar dat is nu al de derde keer ofzo dat ze hem laten zien.

Er ging inderdaad al lang een spanning tussen Gil en Sara, maar nadat Sara een keer had bekend dat ze hem leuk vond, was dat eigenlijk een beetje over. Tot een paar afleveringen voor de laatste van seizoen 6, toen hadden ze weer zo'n moment waarbij ze elkaar even aankeken... En in de laatste minuut van de laatste aflevering van seizoen 6 zie je Grissom dus op een bed in een kamer. En je ziet hem praten tegen iemand, die in de badkamer staat. Vervolgens loopt diegene naar Grissom toe, en bukt... Sara!!
he echt waar?! Grissom en Sara?

Ik heb echt zo lang naar die serie gekeken, en net de laatste paar weken kijk ik niet meer, en dan gebeurt er zoiets
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:07
Verwijderd
Ik kijk het wel regelmatig tegenwoordig, maar geen idee hoe ver ze zijn en wat oud en nieuw is, en of de afleveringen van maandag en zondag (of een andere dag in de week? csi las vegas komt iig twee keer) elkaar opvolgen of heel verschillend zijn.

Maar ik vond het zo'n rare opbouw maandag? Normaal gesproken is aan het eind van de aflevering alles fijn opgelost, maar nu was dat al voor de laatste reclame, en daarna leek het meer het begin van een nieuwe aflevering. Dus daar zal het volgende week ook wel verder gaan. Is dat eenmalig zo, of een hele nieuwe csi-opzet?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 18:57
CoalChamber
CoalChamber is offline
Dat van Grissom en Sara was al een paar weken geleden gebeurd. Toen hadden ze een paar keer een herhaling en ze zijn nu dus weer begonnen met nieuwe eps.

De opbouw van maandag was inderdaad raar. Ik heb bijna de hele ep met open mond gekeken, zo raar vond ik het. Ik snap er eigenlijk ook niks van, we zullen maandag wel zien of dit de nieuwe opzet is. Ik denk van niet eigenlijk, de makers hebben gewoon de eerste 2 eps samengevoegd als het ware ofzo...
Oud 30-11-2006, 01:01
Verwijderd
Ja, was indd raar maandag.
Maar zijn ze nu dan weer het seizoen aan het uitzenden dat Sara en Grissom iets met elkaar hebben?
Want dan weet ik namelijk zeker dat ik volgende week weer moet kijken
Met citaat reageren
Oud 30-11-2006, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Corinne schreef op 30-11-2006 @ 04:31 :
Ja, was indd raar maandag.
Maar zijn ze nu dan weer het seizoen aan het uitzenden dat Sara en Grissom iets met elkaar hebben?
Want dan weet ik namelijk zeker dat ik volgende week weer moet kijken
Ja precies, bij mij net zo.. dan ga ik ook weer kijken
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 18:26
CoalChamber
CoalChamber is offline
Ze zijn weer met een nieuw seizoen begonnen, dus de gaan volgens mij verder met GSR (Grissom-Sara Romance). Je zag ook in de ep van maandag dat Grissom speciaal voor Sara een broodje had meegenomen dus ze hebben wel iets.
Oud 01-12-2006, 19:18
Verwijderd
Citaat:
CoalChamber schreef op 01-12-2006 @ 21:56 :
Ze zijn weer met een nieuw seizoen begonnen, dus de gaan volgens mij verder met GSR (Grissom-Sara Romance). Je zag ook in de ep van maandag dat Grissom speciaal voor Sara een broodje had meegenomen dus ze hebben wel iets.
Hmm okee.. dan ga ik maandag weer kijken Ben benieuwd..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2006, 21:52
Verwijderd
ok cool
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 16:52
CoalChamber
CoalChamber is offline
Eindelijk! Vanavond worden al onze vragen beantwoord! Vorige week was zó vaag!
Oud 04-12-2006, 18:36
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 04-12-2006 @ 17:52 :
Eindelijk! Vanavond worden al onze vragen beantwoord! Vorige week was zó vaag!
Nou idd.
Ik heb de 2e ep van t seizoen al gezien, ik kon niet wachten op vandaag dus heb m meteen na de uitzending van maandag gedownload
Maar ik ga wel weer kijken vanavond.
Erg goede season premiere
Oud 04-12-2006, 18:41
Verwijderd
Ik ga ook kijken!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2006, 19:35
Verwijderd
Ik heb de video aangezet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:08
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Blubje schreef op 04-12-2006 @ 19:36 :
Nou idd.
Ik heb de 2e ep van t seizoen al gezien, ik kon niet wachten op vandaag dus heb m meteen na de uitzending van maandag gedownload
Maar ik ga wel weer kijken vanavond.
Erg goede season premiere

omg omg, dit is echt een vette season premiere!
Oud 04-12-2006, 21:15
Verwijderd
Heavy aflevering!

Maar nu is de moord op die rocker nog niet opgelost, of heb ik wat gemist?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:44
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Okay ik heb hem nog niet gezien (opgenomen) maar wat ik lees baart me een beetje zorgen, aangezien ik dan misschien een aflevering gemist heb.

Ik had nl op imdb gelezen dat de 1e aflevering van seizoen 7 met Cirque du Soleil was,.en die 2e met die Rocker.
En jullie hebben 't nu wel over die Rocker maar ook over dat 't zo'n goede season premiere was,...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:52
Verwijderd
Volgens mij is het zo dat de eerste twee afleveringen 1 dubbelaflevering zijn zeg maar.

Het begon idd met cirque du soleil, dat was vorige week op 2/3 van de aflevering opgelost, en daarna kwam het begin met die rocker. En dat ging dus vandaag weer verder
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:53
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Missy Muffett schreef op 04-12-2006 @ 22:44 :
Okay ik heb hem nog niet gezien (opgenomen) maar wat ik lees baart me een beetje zorgen, aangezien ik dan misschien een aflevering gemist heb.

Ik had nl op imdb gelezen dat de 1e aflevering van seizoen 7 met Cirque du Soleil was,.en die 2e met die Rocker.
En jullie hebben 't nu wel over die Rocker maar ook over dat 't zo'n goede season premiere was,...
Nou die 2 samen vormen de season premiere Die horen bij elkaar. En dat is idd de 1e van Cirque du Soleil en de 2e (die van vandaag dus) met die Rocker en dat miniatuur gedoe.
Het einde is echt zo shocking. Zo klote voor Catherine gewoon. Eerst wordt ze zelf gedrogeerd, dan wordt d'r dochter ontvoerd en als dat nog niet genoeg was, wordt d'r vader voor d'r ogen vermoord
Oud 04-12-2006, 21:56
Verwijderd
Is het haar vader?

Omdat ze hem Sam noemde enzo. Ik had meer het idee dat het de vriend van haar moeder was, of stiefvader.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 21:59
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-12-2006 @ 22:56 :
Is het haar vader?

Omdat ze hem Sam noemde enzo. Ik had meer het idee dat het de vriend van haar moeder was, of stiefvader.
Ja Sam is haar vader. Maar ze noemt hem Sam omdat ze nooit heeft geweten wie haar vader was, dat had haar moeder haar nooit verteld ofzoiets. Totdat hij bij één of andere zaak betrokken was en dus haar vader bleek te zijn (kwamen ze achter doordat het systeem aangaf dat zijn DNA heel erg overeenkwam met dat van haar ofzo).
Oud 04-12-2006, 22:05
Verwijderd
aah okee, duidelijk!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 23:19
Verwijderd
Maar op het eind zag je Grissom toch zo'n fotolijstje uit het miniatuurding pakken, en op de achterkant zat een deel van een gezicht met een groen oog.
En aangezien de maker van het miniatuurding heel erg op details lette, zou je toch denken dat dat gezicht op de achterkant ook een detail is.
En ik dacht dan, dat het misschien de weerspiegeling van het gezicht van de dader/maker in de achterkant van het fotolijstje was.

edit:
En ik snap nog steeds niet hoe het met Sara en Grissom zit.
Op een gegeven moment zei iemand wel iets dat er op zou kunnen wjizen dat ze iets met elkaar hebben, en toen keken ze elkaar ook aan van, dat kan hij toch niet weten...
Maar ik snap er nog steeds maar weinig van.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 06:57
Verwijderd
ik vond dat fotootje op de achterkant meer op een pop lijken.

En volgens mij hebben Sara en Grissom wel een relatie, want in een aflevering was Grissom ook thuis tegen iemand aan het praten, en dat bleek toen Sara te zijn. Volgens mij willen ze het gewoon geheim houden
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 09:22
Blubje
Blubje is offline
Dat op de achterkant van t fotolijstje was idd een fotootje van een pop. Dat was duidelijk te zien. De moord op die Izzy is dus ook nog niet opgelost. Maar de zaak gaat dit seizoen nog wel terugkomen.

En in de laatste episode van seizoen 6 werd duidelijk dat Sara en Grissom een relatie hebben. (dat is dus 3 episodes terug. Of 2? Naja iig niet deze 2 met Catherine, maar die daarvoor ) En ook dat gaat nog terugkomen in dit seizoen.
Denk idd dat ze t geheim willen houden ivm met werk en objectiviteit enzo.
Maar ik heb zo'n idee dat er wel mensen zijn die t toch wel weten. Want Ecklie maakte echt zo'n opmerking. Hij was t niet met Grissom eens en toen vroeg ie aan Sara wat zij vond en toen zei zij dat ze t met Grissom eens was, waarop Ecklie weer zij "ofcourse you are". Dus hun collega's snappen wel dat er íets aan de gang is tussen die twee.
En misschien heeft Sara t wel aan Catherine verteld, misschien ook niet, maar na afgelopen maandag blijkt wel dat zij elkaar vertrouwen (want Catherine belde haar en niet Warrick ofzo), dus t zou kunnen dat zij t ook weet.

Ja ik denk er teveel over na
Oud 05-12-2006, 18:01
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Blubje schreef op 05-12-2006 @ 10:22 :
Dat op de achterkant van t fotolijstje was idd een fotootje van een pop. Dat was duidelijk te zien. De moord op die Izzy is dus ook nog niet opgelost. Maar de zaak gaat dit seizoen nog wel terugkomen.

Ja ik denk er teveel over na
Die achterkant van het fotolijstje was vaag. Dat hadden we nog niet ergens gezien toch?

Je moet er wel veel overnadenken want er is veel onduidelijkheid, dus het is leuk om van alles te denken
Oud 05-12-2006, 19:03
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 05-12-2006 @ 19:01 :
Die achterkant van het fotolijstje was vaag. Dat hadden we nog niet ergens gezien toch?

Je moet er wel veel overnadenken want er is veel onduidelijkheid, dus het is leuk om van alles te denken
Nee hadden we nog niet eerder gezien ofzo. Dus voor ons is het net zo vaag als voor Grissom
(ik was op zoek gegaan naar screencaps van de episode om nog ff de achterkant te bestuderen van t fotolijstje, maar toen ik ze eindelijk vond, bleek er net van dat ene shot geen screencap te zijn gemaakt )
Oud 06-12-2006, 13:28
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Blubje schreef op 05-12-2006 @ 20:03 :
Nee hadden we nog niet eerder gezien ofzo. Dus voor ons is het net zo vaag als voor Grissom
(ik was op zoek gegaan naar screencaps van de episode om nog ff de achterkant te bestuderen van t fotolijstje, maar toen ik ze eindelijk vond, bleek er net van dat ene shot geen screencap te zijn gemaakt )
Ik heb ook even gezocht om een screencap maar ik begrijp nu wat je bedoelt. Volgens mij screencappen ze alleen de acteurs van de serie.
Oud 06-12-2006, 14:58
Blubje
Blubje is offline
Citaat:
CoalChamber schreef op 06-12-2006 @ 14:28 :
Ik heb ook even gezocht om een screencap maar ik begrijp nu wat je bedoelt. Volgens mij screencappen ze alleen de acteurs van de serie.
Nou, er zijn van die speciale programmaatjes die dat zegmaar doen en dan wordt het beeld om de zoveel seconden vastgelegd (of om de zoveel 0,5 seconden ofzo) Maar dat shot van de achterkant van t lijstje was maar heel kort en heeft vast net tussen 2 screencaps gezeten, waardoor dat shotje net niet is vastgelegd. Beetje jammer...
Maar goed, volgens mij kunnen we met zekerheid zeggen dat het een poppenoogje was. (Volgens mij was er zelfs roze-achtig haar te zien...)
Oud 06-12-2006, 17:02
Verwijderd
ja, het was echt wel duidelijk een deel van een poppengezichtje!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 20:29
CoalChamber
CoalChamber is offline
Citaat:
Blubje schreef op 06-12-2006 @ 15:58 :
Nou, er zijn van die speciale programmaatjes die dat zegmaar doen en dan wordt het beeld om de zoveel seconden vastgelegd (of om de zoveel 0,5 seconden ofzo) Maar dat shot van de achterkant van t lijstje was maar heel kort en heeft vast net tussen 2 screencaps gezeten, waardoor dat shotje net niet is vastgelegd. Beetje jammer...
Maar goed, volgens mij kunnen we met zekerheid zeggen dat het een poppenoogje was. (Volgens mij was er zelfs roze-achtig haar te zien...)
Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar het is wel heel toevallig dat er alleen maar caps zijn van de acteurs. Of iig die ik heb gezien.

Er zat ook bloed op de pop toch?
Oud 07-12-2006, 00:41
Verwijderd
is dr niet toevallig iemand die de aflevering heeft opgenomen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 18:41
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Corinne schreef op 07-12-2006 @ 01:41 :
is dr niet toevallig iemand die de aflevering heeft opgenomen?
miss kan je em downen of heeft iemand al een dvd in huis liggen besteld uit usa aangesien wij seasons veel later krijgen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 16:59
Blubje
Blubje is offline
Ik had m wel, maar niet meer geloof ik.
En ik kan ook niet kijken, want mijn computer is naar de tering
(zit nu dus ook achter een andere )
Oud 11-12-2006, 19:40
CoalChamber
CoalChamber is offline
Fucking faggots, herhaling! Waarom?!
Oud 11-12-2006, 20:32
Verwijderd
ik vond het al vreemd dat er helemaal niks meer over vorige week was, en dat catherine ook gewoon vrolijk was alsof niet kort geleden haar dochter is ontvoerd en haar vader vermoord..
stom zeg
Met citaat reageren
Oud 11-12-2006, 20:37
Verwijderd
argh dit was echt irritant.. verwacht je dat het verder gaat, maar nee is er vrolijk een hh
Met citaat reageren
Oud 12-12-2006, 09:36
Blubje
Blubje is offline
Het zal sowieso voorlopig niet verder gaan met seizoen 7 denk ik, want in Amerika zijn ze ook pas bij aflevering 10 ofzo en daar hebben ze nu een break vanwege de feestdagen, dus als wij dan blijven uitzenden, komen we te dicht op Amerika te zitten en dat mag niet (of is te duur ofzo...)
Daarom vond ik het al zo stom dat ze überhaupt begonnen aan seizoen 7 hier in Nederland Ze kunnen beter ff een tijd wachten en dan beginnen met s7, zodat ze in één keer door kunnen.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten