Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
en op teletekst.
maar als het al geweest is, zou je kunnen kijken op imdb of www.tv.com . Alleen is het dan wel handig als je ongeveer weet waar je moet zoeken, welk seizoen enzo. |
![]() |
|
op www.twiztv.com
staan alle scripts van series en alle afleveringen volledig. dus daar kun je als je een titel van een aflevering hebt, ook nog eens alles nalezen.
||
![]() |
Citaat:
![]() ja maar ik wist tog weer niet wat ik zag. ik had eerst een vermoeden dat ie homo was. hij kwam bij mij een beetje gay over. naja I was rooting for greg dat iets met sarah zou krijgen i v p Gil |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt zo lang naar die serie gekeken, en net de laatste paar weken kijk ik niet meer, en dan gebeurt er zoiets ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de 2e ep van t seizoen al gezien, ik kon niet wachten op vandaag dus heb m meteen na de uitzending van maandag gedownload ![]() Maar ik ga wel weer kijken vanavond. Erg goede season premiere ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() omg omg, dit is echt een vette season premiere!
||
Citaat:
![]() Het einde is echt zo shocking. Zo klote voor Catherine gewoon. Eerst wordt ze zelf gedrogeerd, dan wordt d'r dochter ontvoerd en als dat nog niet genoeg was, wordt d'r vader voor d'r ogen vermoord ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Je moet er wel veel overnadenken want er is veel onduidelijkheid, dus het is leuk om van alles te denken ![]()
||
Citaat:
![]() (ik was op zoek gegaan naar screencaps van de episode om nog ff de achterkant te bestuderen van t fotolijstje, maar toen ik ze eindelijk vond, bleek er net van dat ene shot geen screencap te zijn gemaakt ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar goed, volgens mij kunnen we met zekerheid zeggen dat het een poppenoogje was. (Volgens mij was er zelfs roze-achtig haar te zien...)
||
Citaat:
Er zat ook bloed op de pop toch?
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je favoriete tvserie allertijden Emily Eau | 163 | 08-07-2006 19:16 | |
De Kantine |
Wat heb je liever? III Verwijderd | 500 | 23-04-2006 00:33 | |
Films, TV & Radio |
Welke DVD's heb jij allemaal? Muzzle | 62 | 16-06-2005 09:38 | |
De Kantine |
duits forum Hernuel Fan | 63 | 08-04-2005 12:32 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma Verwijderd | 250 | 01-11-2004 06:26 | |
Lifestyle |
Wat de fuck heb jij vandaag gedaan dat te maken had met je lifestyle? Verwijderd | 497 | 24-05-2004 23:50 |