Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2004, 23:14
Verwijderd
NOU?
Advertentie
Oud 10-05-2004, 23:16
Verwijderd
uitgeslapen, gewinkeld maar de winkels zijn hier blijkbaar dicht op maandagochtend, koffie gedronken, ontbeten, Nederlandse krant gekocht, teveel gerookt, gewerkt, gegeten, gerookt en ik ga nu weer roken.

Ik heb een saaie kutdag gehad. En ik ben een saaie doos.
Oud 10-05-2004, 23:20
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
ik had een begrafenis maar dat past niet echt in mn lifestyle zoals je begrijpt.
daarna teveel gerookt, eten gekookt, rosé gedronken met mn vader en nu zit ik al veelste lang achter de computer.
__________________
All in the name of white trash
Oud 10-05-2004, 23:21
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
pf gewerkt, wat geschreven maar het lukte niet en wat geschilderd en dat lukte wel, muziek geluisterd, heel even op de skatebaan geweest.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 10-05-2004, 23:22
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
geslapen gegeten en wat muziek gemaakt, ik ben een luie quasi-muzikant die op maandag niet hoeft te werken
Oud 10-05-2004, 23:22
timp
timp is offline
muziek geluisterd
Oud 11-05-2004, 00:48
red_and_black
Avatar van red_and_black
red_and_black is offline
nog meer in ons kraakpandje gezeten, en nieuwe panden gezocht om meer te kraken
__________________
Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da!
Oud 11-05-2004, 01:13
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-05-2004 @ 00:16 :
naar school gegaan en gesmoked
Oud 11-05-2004, 01:24
beija_flor
Avatar van beija_flor
beija_flor is offline
Citaat:
Reverend schreef op 11-05-2004 @ 02:13 :
copy that..
__________________
A coisa mais divina que há no mundo é viver cada segunda como nunca mais..
Oud 11-05-2004, 08:05
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik had geen zin om naar school te gaan. Toen ben toch gegaan en toen bleek dat mijn 1e les uur uitviel. Vanavond heb ik een etentje bij mijn leraar Frans (samen met de rest v/d klas) en dat lijkt me ook niet bijzonder boeiend.
__________________
sleep is no friend.
Oud 11-05-2004, 08:34
fucking hero
fucking hero is offline
De bus was te laat waardoor ik te laat was voor training, waardoor ik te laat was om mn scharrel op te bellen hoe het ging etc, die lag al op bed want ze had een zwaar weekend. Maar haar moeder zei dat ik dr morgen(vanavond) nog op kon bellen, want dat was de laatste kans voor het weekend, want dan gaat ze op kamp. Wat ik niet wist.
Waarna ik bapao's & saroma gejat heb, en die later bij een vriend thuis klaargemaakt(saroma met sojamelk)en opgegeten. Bier gedronken.
Oud 11-05-2004, 10:46
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Ik heb wat gegeten en wat gerookt.
Eigenlijk heb ik een best vette lifestyle
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Oud 11-05-2004, 11:03
Verwijderd
4 tosti's naar binnen gewerkt. En natuurlijk minstens een kwartier te laat op school komen.

Nu nog hopen dat ik vanmiddag kan windsurfen
Oud 11-05-2004, 12:51
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik heb geslapen ben net wakker en ben nu wat aan het krabbelen en msn eraf aan het gooien. oja en ik heb ge smst met vriendje in noorwegen
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 11-05-2004, 12:52
Verwijderd
sociaal mijn oom geholpen, want hij had een virus op zijn computer, en dat liep dus allemaal het in het honderd.

Hij vond mij heel lief, maar snapte niet waarom ik met dogtag's rondliep, want je zit toch niet in het leger!!!!
Oud 11-05-2004, 12:54
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
te laat gekomen
gerookt
ehm..gejankt.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 11-05-2004, 13:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op de bank gehangen, broodjes en chocola gegeten, muziek geluisterd en de nieuwe large doorgebladerd (ze hebben best wel leuke dingen eigenlijk). Oh ja, en toen nog meer muziek geluisterd.

Een productief dagje.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 11-05-2004, 13:20
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Een mega boring saai kut college gevolgd...Waarom sommige mensen besluiten les te gaan geven is mijn n raadsel .
Met een vriend een broodje filet Americain in 'Croissanterie Paris' gegeten , er zal alleen zo vreselijk veel op dat het niet fatsoenlijk te eten was..
Nu Strafrecht aan het leren .
Ads door Google
Oud 11-05-2004, 13:39
Verwijderd
ik heb lekker uitgeslapen (aangezien ik vakantie heb ) toen ik me uit mijn bed wou hijsen,had ik overa spierpijn ,toen bedacht ik me dat ik toch maar eens wat rusiger aan moest doen met het sporten (aangezien ik elke keer verga vd pijn als ik gefitnesst heb ).
toen heb ik beneden wat tosties klaargemaakt,daarna heb ik me gebogen over mijn aardrijkskunde,om er een half uur later achter te komen dat het niet rendabel was door te leren,daar er toch niets bleef hangen daarboven .
nu ben ik onder het genot van een live setje van Dave clarke wat aan het msn/forummen en vanavond ga ik met wat mensen achter een bal aanrennen.
dat maakt mij een lui scholier
Oud 11-05-2004, 13:49
Zazoo
Zazoo is offline
- beetje geleerd
- beetje geirriteerd geworden omdat mn vriend wegging
- zit alweer te lang achter de pc
- ben al vanaf vanmorgen het maken van mijn werkstuk aan t uitstellen

coole lifestyle heb ik toch
Oud 11-05-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 11-05-2004 @ 13:52 :
Hij vond mij heel lief, maar snapte niet waarom ik met dogtag's rondliep, want je zit toch niet in het leger!!!!
waarom loop je dan met dogtags?

ik ben na gisteren dit topic geopend te hebben bij mn vriendinnetje in bed gekropen. Heel vaag geslapen en te weird gedroomd, serieus ik heb nog nooit zo'n chaotische shit gedroomd Wakker geworden, tijdje in bed blijven liggen met Geertje. Toen moest ze naar school(al had ze al ongeveer al dr lessen gemist), douchen, beetje internetten. Mijn computer en mn kamer opgeruimd. Straks mn jas verder gaan verfen maar eerst moet ik nog ff ontbijten en ergnes schildertape vandaan toveren
Oud 11-05-2004, 14:11
Rieno
Rieno is offline
Wakker geworden, gedouched....broodje naar binnen gestouwd (het standaard ochtenritueel dus) Naar mn stage gegaan en daar zit ik nu nog steeds...tot nu toe een hele dooie dag
Oud 11-05-2004, 14:38
Susanne
Susanne is offline
Wie leest dit allemaal van iedereen? Of alleen van de mensen die je boeiend vindt? Ben ik wel benieuwd naar namelijk

Ik ben vanmorgen begonnen met een uurtje counseling, vervolgens een blokuur wiskunde gehad. (heerlijk, een 7.6 terug gekregen) Dus m'n humeur was goed voor de rest van de dag.. toen een uur frans waar ik een luistertoets heb gemaakt, toen een tussenuur waarin ik na moest komen voor anw (kansloos vak) Maar ik mocht weg naar het huiswerkinstituut om m'n planning in te leveren voor volgende week dus dat was wel chill. Na dat uur nog een uur frans gehad waar ik een leestoets heb gedaan. Vervolgens NOG een inhaal uur frans waar ik een SO heb ingehaald, ze heeft het meteen nagekeken >> een 9.3. Ik helemaal huppelend het lokaal uit, hield een hippe leraar mij aan of ie mij een lift kon aanbieden doordat de bus pas over 30 min ging; äber natürlich! Naja in de auto over van alles en nog wat gepraat, hij is niet echt interessant verder. Ben netjes afgezet thuis, en nu zit ik hier een aantal fijne fotootjes te bekijken van Eaglewing
Ohja en bob komt zo
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 11-05-2004, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 11-05-2004 @ 14:54 :
waarom loop je dan met dogtags?
Zodat ze 'm netjes thuis kunnen brengen als ie gaar in de goot aangetroffen wordt.

Ik had ook al zo'n vage droom vandaag... verder ben ik naar stage gegaan, en de leerlingen hadden een toets waar ze nasi enzo moesten maken dus ik moest de zware taak op me nemen om die te gaan proeven. Ze waren geslaagd
Oud 11-05-2004, 14:41
Verwijderd
Oh is er nieuwe large thuis ff tjekken.
Advertentie
Oud 11-05-2004, 14:45
Flćrynn
Avatar van Flćrynn
Flćrynn is offline
Voornamelijk CD'tjes shoppen...
__________________
-vul zelf maar in-
Oud 11-05-2004, 14:46
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
Ik werd om elf uur wakker gebeld door een vriendinnetje die wat af wilde spreken voor vanavond. Daarna heb ik 2 uur muziek geluisterd en op de bank gehangen. Toen bedacht ik me dat ik mooi buiten in de zon mn economie examen kon gaan leren dus ik ging douchen en in zomerse kleren de trap af om tot de ontdekking te komen dat de zon weg is. Dus nou heb ik niet geleerd en ben weer verder gegaan met muziek luisteren en suf forummen.
__________________
All in the name of white trash
Oud 11-05-2004, 14:56
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
ik heb mijn nieuwe cd geluisterd van the get up kids en tot de conclusie gekomen dat ik hem wel okay vind maar dat ik er vandaag niet relaxed genoeg voor ben
verder ga ik de hele avond net 5 kijken
verder heb ik de hele middag aan mijn essay gewerkt over de arikaanse maskertraditie en wat keith haring daarmee te maken heeft.
Oud 11-05-2004, 15:06
sorry
sorry is offline
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-05-2004 @ 00:16 :
naar school gegaan en gesmoked
Oud 11-05-2004, 15:07
Verwijderd
vroeg opgestaan
naar stage gegaan
sociaal geouwehoerd in trein
gewerkt
brieven in de buurt verspreid, lekker lang buiten gezworven
vergaderd
verveeld
geinternet
gedaan alsof ik luisterde x miljoen


dit maakt mij een luie studente die geen zin meer heeft in stage
Oud 11-05-2004, 15:08
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
kwart voor acht op, 2 mokken koffie en tosties en vervolgens het eneverende college discrete wiskunde om de dag lekker te beginnen

toen een beetje lafjes practicum gedaan, onderwijl muziek geluisterd, naar huis gefietst, geluncht, koffie, weer terug, college kanstat, weer naar huis, en nu zit ik hier met een restje nasi.
__________________
when i rock..
Oud 11-05-2004, 15:13
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
eXo schreef op 11-05-2004 @ 15:40 :
een toets waar ze nasi enzo moesten maken





Toen ik thuis kwam van school was ik moe en ben ik in mjin bed gaan liggen. Toen ik wakker werd heb ik me gedouched en daarna mijn computer aan gezet en nu luister is Soviet.
__________________
sleep is no friend.

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 15:15.
Oud 11-05-2004, 15:15
Verwijderd
Citaat:
CharismaticBass schreef op 11-05-2004 @ 00:16 :
naar school gegaan en gesmoked
ok, school was maar 10 minuten, maar het idee is er
Oud 11-05-2004, 15:16
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-05-2004 @ 15:38 :
Wie leest dit allemaal van iedereen? Of alleen van de mensen die je boeiend vindt? Ben ik wel benieuwd naar namelijk

Ik lees het van boeiende mensen ja

Later opgestaan dan ik had gehoopt,

even naar school geweest, mensen bekeken
Toets gemaakt. Natuurkunde oefenopgaven gemaakt, wat een ramp wordt dat.

Zometeen werken.

Dat maakt mij lui maar ik hou wel van mn werk
Oud 11-05-2004, 15:17
Verwijderd
Ontbeten naar school, instead of payin attetion alleen maar getekent, teveel gerookt, zwaar geirriteerd zijn. thuis lekker hard muziek draaien. gitaar spelen maar na 5 min geen zin meer hebben en dan maar weer een peuk gaan roken.
Oud 11-05-2004, 15:24
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Tot kwart voor 11 geslapen.
Van kwart voor 12 tot kwart over 2 naar school.
Bij m'n moeder even de pc aan Kazaa en daarna Franz Ferdinand - Matinee <3 geholpen.
Nu 2 sec. forum en als ik op verstuur reply heb gedrukt ga ik koffie drinken en sporten in de hoop nog iets nuttigs met m'n dag te doen.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Ads door Google
Oud 11-05-2004, 15:49
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Gisteravond kill bill 2 gekeken (bwuh, stomme film), toen gaan slapen, ook raar gedroomd en toen heb ik me 'verslapen', dus de twee uur onderzoekskunde die ik had gemist. Toen toch maar naar school gegaan, een irritant rotjong bij de bus geirriteerd (moet ie dr ook maar niet zo stom bij lopen) en toen heb ik wat dingen op school gedaan en nu ben ik weer in Nijmegen (wat een geldbesparing.)
__________________
you spread like peanut butter
Oud 11-05-2004, 16:08
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Naar school geweest, halverwege weggegaan omdat ik me nogal ziek voel. Daarna in bed gaan liggen en geslapen tot 4 uur, tv gekeken en daarna beetje internetten.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 11-05-2004, 16:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
synthetichatred schreef op 11-05-2004 @ 16:17 :
Ontbeten naar school, instead of payin attetion alleen maar getekent, teveel gerookt, zwaar geirriteerd zijn. thuis lekker hard muziek draaien. gitaar spelen maar na 5 min geen zin meer hebben en dan maar weer een peuk gaan roken.


met tegenzin opgestaan, herrie luisteren op de fiets. ook alleen maar getekent op school, in de tussentijd alleen maar gerookt en toen in de shop gaan hangen waarna ik thuiskwam en tot nu toe alleen maar Death draai en wat verveeld achter de pc zit
Oud 11-05-2004, 16:19
sofuckingme
Avatar van sofuckingme
sofuckingme is offline
om 8 uit mijn bed gerold
gedouched
gegeten
naar school tot tien over 2
gelezen
en nu op msn
onboeiende dag
Oud 11-05-2004, 16:23
CryperA
Avatar van CryperA
CryperA is offline
Citaat:
Susanne schreef op 11-05-2004 @ 15:38 :
Wie leest dit allemaal van iedereen? Of alleen van de mensen die je boeiend vindt? Ben ik wel benieuwd naar namelijk

euhm, ik lees bijna alles zolang het verhaal niet te lang is.

Nou, ik ben vroeg opgestaan, naar school gegaan, gekleid jazeker, naar huis gegaan, restje kip tandori gegeten tijdens heartbreak high, koekjes erachter aan, mijn konijn losgelaten, mijn konijn opgesloten, nu met muziek aan hier op de pc.

Een kleine voorspelling; zo werken, dan ffkes sporten, dan douchen en dan tv kijken en dan slapen.
__________________
euh
Oud 11-05-2004, 17:00
merels
Avatar van merels
merels is offline
naar school geweest, geforumd, buiten gezeten, naar de bibliohteek geraced.

oh zo boeiend
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 11-05-2004, 17:01
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Heel even school en winkelen.
__________________
(geen signature)
Oud 11-05-2004, 17:03
Verwijderd
Geleerd voor mijn examen boekhouden van morgen.
Oud 11-05-2004, 17:11
Verwijderd
net lekker zitten verfen op mn jas en de achterkant is nu van mooie witte randen voorzien. morgen maar ngs op t werk van mn ma maar zodat ik ff wat sjablonen kan uitprinten en dan wat bandlogos op mn jas kan verfen nu eerst maar vast proberen wat mooi sjablonen te maken.
Oud 11-05-2004, 17:24
Susanne
Susanne is offline
^ Het blowen gaat zeker nog gebeuren
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 11-05-2004, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 11-05-2004 @ 18:24 :
^ Het blowen gaat zeker nog gebeuren


vast wel al ben ik aardig blut aan t raken dus hoe ik aan mn wiet ga komen moet ik nog ff zien
Oud 11-05-2004, 17:35
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
KMFDM-ticket gehaald, Atari Teenage Riot geluisterd en rondgehangen in de stad op zoek naar nog meer herrie
Oud 11-05-2004, 17:41
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
ik heb vandaag 2 shirtjes en een vestje en een dvd en een cd en elastiekjes gekocht.
__________________
hm
Oud 11-05-2004, 18:38
Ragnar
Avatar van Ragnar
Ragnar is offline
Later opgestaan dan geplanned, naar de rijschool gefietst en anderhalf uur rijles gehad.
Naar huis gefietst, met de bus naar de stad waar k met n vriend van me had afgesproken, daar cadeautje gekocht voor beste vriendin.
Weer naar huis wat rondgehangen, daarna naar de muziekschool gefietst en gitaarles gevolgd, weer naar huis gegaan.
Tijdje gebeld en nu zit ik te forummen en dalijk ga ik eens in 'de Val' van Albert Camus beginnen
__________________
Hou je bek of ik stop mijn lul erin.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.