Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had bij alle vakken een mondeling; bij de talen betekende dat een deel in de vreemde taal (stukje voorlezen, paar vragen beantwoorden) en een deel in het Nederlands (over je boekenlijst). Bij biologie moest ik twee verslagen toelichten en wat vragen beantwoorden.
Tijdens zo'n mondeling zit je in een lokaal met twee mensen; een neemt het mondeling af, de ander zit er bij en kijkt naar hoe het gaat. De IB-groep stuurt waarschijnlijk alle informatie toe die je moet weten over werkstukken en boekenlijsten, daar moet je je gewoon aan houden. Verder wijst het zich vanzelf wel; de examinatoren op het mondeling leggen vaak ook eventjes snel uit wat het plan is, dus je weet precies waar je aan toe bent ![]() |
![]() |
|
Misschien een domme vraag, maar hoezo ga ik nieuwe stijl doen ? Weet ik niets van, voor zover ik weet doe ik nog gewoon de 'oude' tweede fase, dit jaar is namelijk de laatste keer het examen hiervoor dacht ik ? In 4 havo begint dit jaar pas de nieuwe stijl, dus kunnen er nog geen examens zijn in de nieuwe stijl, of heb jij een examen gedaan met weer een andere tweede fase ?
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: