Oud 24-01-2008, 21:03
Iza
Iza is offline
Hey allemaal ik vraag mij weer eens iets af.
Voor de mensen met een vaste relatie, ik las in het topic over hoe vaak seks per week dat jullie toch wel gemiddeld allemaal een stuk of 4 keer seks per week hebben met jullie partner. Nou vroeg ik mij af de meeste meiden scheren toch niet elke dag daar beneden lijkt mij, aangezien het best irritant is om te onderhouden en snel gaat irriteren. Ik denk dat dit voor jongens ook geldt. Maar zit jij er dan mee als je partner een keertje niet geschoren heeft en dus stoppels heeft? Of zelfs al kleine haartjes? Of wil je dat het echt elke keer geschoren is?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:04
Verwijderd
liefde maakt blind
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:06
Iza
Iza is offline
Maar na een aantal jaar lijkt het mij dat het verliefd zijn toch over gaat naar houden van en je wat meer ook de negatieve kanten van je partner gaat zien. Maakt liefde dan nog steeds blind ? Of accepteer je het dan gewoon?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:11
tuttebel
tuttebel is offline
als ik weet dat ik hem die dag ga zien, scheer ik t even onder de douche. maar ik heb geen last van irritaties, ik hou het meestal toch om de dag bij ofzo.
en we hebben elkaar op lowlands ontmoet..dus hij weet hoe ik er na 4 dagen zonder slaap, douchen, en stoppelig eruit zie..
ik gok dat hij die paar stoppeltjes niet zo erg vindt dan.
Oud 24-01-2008, 21:12
Verwijderd
Na een aantal jaar moet ze toch echt haarloos zijn inderdaad. Dat de liefde overgaat ok maar dan moet ze niet opeens haar kut verwaarlozen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:12
Verwijderd
Ik doe dat wel elke dag dat ik bij hem ben eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:13
Iza
Iza is offline
Nee dat snap ik maar voor veel meiden is het best lastig om het elke dag te scheren, als ik het heb geschoren en de dag erna weer begin ziet het er niet uit en krijg ik zeker wel irritaties. Of ligt dit nou echt aan mij dan ?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:18
Fayette
Citaat:
Na een aantal jaar moet ze toch echt haarloos zijn inderdaad. Dat de liefde overgaat ok maar dan moet ze niet opeens haar kut verwaarlozen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:18
loeserr
loeserr is offline
um nouja meestal scheer ik het ook wel als ik weet dat ik hem ga zien, maar hij vind me echt niet minder aantrekkelijk als ik stoppeltjes heb ofzo

verzorgen doe je toch ook voor jezelf en niet alleen voor je vriendje

en met de irritaties valt het ook wel mee, als je vaker scheert wordt dat steeds minder, tenminste in mijn geval
Oud 24-01-2008, 21:29
Iza
Iza is offline
Is dat zo ? Ik scheer nu ongeveer sinds misschien een half jaar maar tot voor kort was dit echt om de 2 weken ofzo dat ik dacht van ach laat ik het weer eens scheren haha. Ik had toen ook geen vriend. Nu heb ik sinds 3 weken ofzo een vriend en ben ik het vaker gaan scheren maar ik merk dat ik al heel gauw last krijg van irritaties, maar naarmate ik het vaker scheer gaat dit dus over?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:32
Verwijderd
Weet je wat jij zou moeten doen, je niet zo druk maken over scheren en stoppeltjes en wat je vriend daar wel niet van zou kunnen denken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 21:39
Iza
Iza is offline
Ja je hebt echt helemaal gelijk. Ik kan er zelf ook niet tegen maar ik ben veel te onzeker wat dat betreft gelukkig ben ik me er wel van bewust maar je hebt idd echt helemaal gelijk Ik zal het proberen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 00:16
Qimm
Qimm is offline
Lekker BOEIEND

Nou en dan zit er haar als hij mij daarom niet meer wil neuken dan hoeft het van mij ook niet.

Gelukkig boeit het hem ook niet echt, als het maar geen ondoordringbaar oerwoud is.
Oud 25-01-2008, 00:36
Eendje
Eendje is offline
gewoon een tondeuze als vibo gebruiken. trilt, vult EN scheert. alles in 1.
Oud 25-01-2008, 00:48
Nona
Nona is offline
Haha. Nou, die was goed hoor.

Nee, daar moet je je echt niet druk om maken. Hij zal er toch wel achter komen dat er ook haar groeit onder je armen en iets verder in de richting van je bikinilijn dan hij te zien krijgt als je net geschoren hebt. Ja, netjes geschoren is mooier. Maar dat wil niet zeggen dat het altijd zo moet.
Oud 25-01-2008, 09:31
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb precies alleen maar last van stoppeltjes en die dingen als ik geen seks heb Tegenwoordig laat ik het waxen en houd ik het zelf bij met een pincetje. Nadeel is dat je het terug lang moet laten groeien als je het terug wilt waxen en dan is het echt geen zicht. Dus geen idee hoe dat gaat lopen als ik terug een vast vriendje heb, maar ik ga niet elke dag aan haartjes liggen pulken...
Oud 25-01-2008, 12:02
Francesco
Francesco is offline
Ik zit er niet echt mee als mijn partner een keertje niet scheert, zolang het geen oerwoud wordt. Daar is met neuken nog wel over heen te komen maar met beffen is het niet zo heen fijn als je door een haarboel moet woelen.
Oud 26-01-2008, 10:09
Verwijderd
Gewoon scheren en niet zeuren (of je vriend moet van oerwouden houden).
Wie mooi wilt zijn ....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 10:38
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Gewoon scheren en niet zeuren (of je vriend moet van oerwouden houden).
Wie mooi wilt zijn ....

En als je scheren nou heel lelijk vindt?

Waarom is het of scheren of een oerwoud hebben? Als ik een jaar niet scheer is het nog steeds geen oerwoud hoor Niet iedereen is even behaard.
Oud 26-01-2008, 11:39
Verwijderd
Citaat:
En als je scheren nou heel lelijk vindt?

Waarom is het of scheren of een oerwoud hebben? Als ik een jaar niet scheer is het nog steeds geen oerwoud hoor Niet iedereen is even behaard.
Ja ik vroeg me altijd af wat ze daar in godsnaam mee bedoelden, 'oerwoud wtf je ziet nauwelijks verschil als je het wel bijwerkt', tot ik een vriendin zag die dat wel had als ze niet scheerde
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 18:20
remy476
remy476 is offline
Citaat:
Ik zit er niet echt mee als mijn partner een keertje niet scheert, zolang het geen oerwoud wordt.
Oud 27-01-2008, 15:49
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Citaat:
Lekker BOEIEND

Nou en dan zit er haar als hij mij daarom niet meer wil neuken dan hoeft het van mij ook niet.

Gelukkig boeit het hem ook niet echt, als het maar geen ondoordringbaar oerwoud is.
+1
Oud 28-01-2008, 17:19
yuck fou
yuck fou is offline
Het staat ook hygienischer als je ziet dat het bijgewerkt is. Verder vind ik niet dat je iedere dag wanhopig moet gaan scheren als je een stukje haar ziet, dan groeit het ook sneller in lijkt me. Ik probeer het wel weg te halen voor ik hem ga zien. Maar echt niet vaker als een keer of 2 per week.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Het staat ook hygienischer als je ziet dat het bijgewerkt is. Verder vind ik niet dat je iedere dag wanhopig moet gaan scheren als je een stukje haar ziet, dan groeit het ook sneller in lijkt me. Ik probeer het wel weg te halen voor ik hem ga zien. Maar echt niet vaker als een keer of 2 per week.
Je hoofd staat ook hygiënischer als het kaal is.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2008, 08:41
Miek
Miek is offline
Meestal scheer ik het wel maar als ik samen met hem douche ofzo dan ga ik niet uitgebreid me zitten te scheren
Oud 01-02-2008, 13:13
vosje16
vosje16 is offline
Mijn vriend vindt het mooier wanneer alles weg is, maar dat doe ik niet vaak. Ik scheer het 1 keer per maand ongeveer helemaal weg en daarna hou ik het gewoon bij.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 17:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
har, ik mag niet meer scheren tot mijn zestiende verjaardag XD
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 10:53
Nona
Nona is offline
Van wie?
Oud 02-02-2008, 19:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
soort weddenschap met mijn vriendje. Anders moet ik hem mee uit lunchen nemen omdat het zo'n gewoonte is en hij denkt dat ik het toch vergeet. Ik heb hem al twee keer moeten trakteren sinds kerst
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 20:37
Verwijderd
Dus je vriend houdt van een oerwoud of je bent gewoon snel jarig?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 22:01
Evilblue
Evilblue is offline
Ik en mijn partner scheren niet. We ontharen soms, zij scheert soms, maar het maakt voor mij niet veel uit. Een beetje haar staat lekkere sex niet in de weg.
Oud 02-02-2008, 22:48
Changshan
Changshan is offline
Dat ze zich af en toe niet scheert, maakt haar een mens, en ik wil op zich wel het liefst van een mens houden... daarbij hecht ik heel erg aan dingen die mensen van elkaar onderscheiden, dus die mijn lief ook doen opvallen voor mij. Een oververzorgde kut staat standaard twee internetklikken bij me vandaan, niet erg exclusief...
Oud 04-02-2008, 19:01
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Ik vind t wel apart, maar echt niet storend ofzo. Soms plaag ik mn vriendin er ook wel mee, zovan: "was t weer teveel moeite?"
Oud 04-02-2008, 19:16
gurl19
gurl19 is offline
Wat zijn mensen da fanatiek mee. Ik scheer me een keer in de week. In de zomer wel vaker. Ik scheer een keer in de week alles weg. Ik ga dat niet vaker doen vanwege irritaties, maar ook omdat zulke ministoppels niet fijn weg te scheren zijn.
Maar aangezien ik meestal alleen maar seks heb in het weekend, en me dan ook scheer heeft mijn vriend mazzel, maar anders hoor ik hem ook nooit klagen.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten