![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het staat ook hygienischer als je ziet dat het bijgewerkt is. Verder vind ik niet dat je iedere dag wanhopig moet gaan scheren als je een stukje haar ziet, dan groeit het ook sneller in lijkt me. Ik probeer het wel weg te halen voor ik hem ga zien. Maar echt niet vaker als een keer of 2 per week.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik en mijn partner scheren niet. We ontharen soms, zij scheert soms, maar het maakt voor mij niet veel uit. Een beetje haar staat lekkere sex niet in de weg.
|
Dat ze zich af en toe niet scheert, maakt haar een mens, en ik wil op zich wel het liefst van een mens houden... daarbij hecht ik heel erg aan dingen die mensen van elkaar onderscheiden, dus die mijn lief ook doen opvallen voor mij. Een oververzorgde kut staat standaard twee internetklikken bij me vandaan, niet erg exclusief...
|
Wat zijn mensen da fanatiek mee. Ik scheer me een keer in de week. In de zomer wel vaker. Ik scheer een keer in de week alles weg. Ik ga dat niet vaker doen vanwege irritaties, maar ook omdat zulke ministoppels niet fijn weg te scheren zijn.
Maar aangezien ik meestal alleen maar seks heb in het weekend, en me dan ook scheer heeft mijn vriend mazzel, maar anders hoor ik hem ook nooit klagen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hulp nodig jongen msn? indiebeebiej | 7 | 18-08-2011 11:10 | |
Seksualiteit |
Seksuele voorlichting *oma* | 31 | 14-02-2008 17:11 | |
Seksualiteit |